EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

קרנית וסלינג גפן סחטנית הגברים שכנעה את טל פפרני לשים זין על צווי מראה אמריקאים כי “בישראל לא מכבדים הסדר משמורת בינלאומי”

קרנית וסילנג גפן מומחית לזכויות ווגינה כוס וסחיטת גברים

לפנינו פס”ד גועלי ומחפיר של השופט טל פפרני המראה שלא משנה על מה האישה חותמת, היא תמיד יכולה לחזור בה. הגבר אף פעם לא יכול להסתמך על מסמך כתוב של אישה, אפילו אם זה מאושר אצל שופט בחו”ל.

כאן השופט טל פפרני שם זין על פסק דין של שופט אמריקאי ופשוט מצפצף עליו.  למה?  כי בישראל משרתים את טובת הווגינה, ויהי מה!!!!

 

השופט טל פפרני ב 2011
השופט טל פפרני ב 2011

גנבת זרע מעלילה על אבא דוקטור אמריקאי שהוא אלים

מדובר בגנבת זרע שהפילה בפח אמריקאי סטודנט לפוסט דוקטורט.  כשהיא סיפרה לו שהיא עומדת להמליט, הוא הציע לה לעבור לגור איתו בפנסילבניה והיא נסעה לשם עם הבת שהמליטה.

אלא שבפנסילניה החלה להתנהג בפראות, אלימה, ואת פרצי הזעם שלה הוציאה על הילדה ועל האבא.  המשטרה היתה מעורבת.  הוציאו לה צו הרחקה מהילדה.  בסוף הגיעו לשופט בפנסילבניה, שעשה את הדבר הראוי והנכון:  הסכם למשמורת והסדרי ראיה בינלאומיים.  הוא הירשה לישראלית להגר לישראל בתנאי שהיא תשלח את הילדה לארה”ב 2-3 פעמים בשנה, וציפה שבית משפט ישראלי יכבד את הבקשה ויוציא צוו מראה. צו ישראלי המשקף מילה במילה את מה שהוסכם בארה”ב.

זה אומר שהירשו לאישה להגר בחזרה לישראל תוך שהיא מתחייבת לשלוח את הילדה לארה”ב מספר פעמים בשנה לשהות עם האב.

השופטים האמריקאים מאוד תמימים בנושא הזה.  הם חושבים שבישראל השופטים סבורים כמוהם שכאשר 2 הורים מעדיפים לגור בארצות שונות, ההסדר הנכון הוא טיסות פעמיים או שלוש בשנה.

בישראל לא מאמינים בהסדרי ראיה בינלאומיים

 

בישראל זה ממש לא ככה.  בישראל הכל תלוי ברצונה של האישה.  אם היא רוצה היא תשלח את הילדים לאבא.  אם היא לא רוצה, היא תספר שהיא קורבן התעללות, ותעליל על האבא שהוא אונס את הילדה, ובית המשפט הישראלי ישתף עימה פעולה וייגן עליה.

השופט האמריקאי הוציא הסדר שהיה אמור להיות מאושר בישראל ללא שום התנגדות (“צו מראה”) – שהצו הישראלי יהיה זהה לאמריקאי, וכך ניתן לאכוף אותו בשתי המדינות ולמנוע התדיינויות נוספות.

טל פפרני:  אני שם זין על שופטים אמריקקים

 

טל פפרני החליט לשים זין על צו המראה, ולנתק את הילדה לחלוטין מהאבא שלה.  טל פפרי החליט שטובת הילדה לגדול כיתומה מאבא……

ואיזה תירוץ יש לשופט פפרני?  שבהיוועדות חזותית האבא אמר שאין בדעתו להגיע לישראל…….

ושנבין?  למה האבא צריך להגיע לישראל?  הוא אמריקאי, משפחתו באמריקה, אין לו דירה בישראל, והמלונות בישראל הם הכי יקרים בעולם.  למה שהוא יגיע לישראל?  ההליך עצמו לא אמור לדרוש התייתבות פיסית.  זה בסך הכל תרגום לעברית של הצו האמריקאי.

טל פפרני טומן מלכודות מוות לגברים ואבות שחיים בחו”ל “אם ימות האב זה טובת הילדה!!!!”

 

וזה לא הכל…..  האמת היא שהאבא לא מגיע לישראל כי הוא לא יכול לדעת אם אי פעם יצליח לצאת ממנה.  מדינת ישראל היא מלכודת מוות לאבות גרושים שאינם ישראלים.  בקלי קטות אפשר לתקוע אותם בעיכוב יציאה ולמוטט להם את החיים….  מי שמגיע לביקור של 3-4 ימים עלול למצוא עצמו תקוע בישראל שנה, שנתיים ואפילו 10 שנים עד שיוכל להשתחרר מציפורני חיות הטרף של ההוצל”פ.

איך התרגיל עובד?  האישה טוענת שיש לעכב את האבא בישראל על חשבון מזונות עתידיים. ואז פתאום צריך מינימום 50,000 ש”ח לעורכי דין להתמודד עם הטענה ועוד מינמום 200,000 ש”ח להפקיד דמי כופר למזונות עתידיים.  וזה כשאדם מגיע לישראל עם מזוודה ל 4 ימים!!!!

הרי האישה יכולה לתבע מזונות דרך משרד המשפטים בארה”ב, אבל אף אחת לא רוצה לעשות את זה כי שופטים אמריקאים לא מקבלים את הנוסחאות הישראליות למזונות בגלל עושק והפליה.

בארה”ב לא מגיע לשום ווגינה הוצאות חריגות, לא מגיע מדור, לא מגיע צהרונים ולא מגיע דמי טיפול.  גם אין מינימום קשיח של 1,400 ש”ח – 1,600 ש”ח לילד.  המינימום בארה”ב מתחיל ב $25 ויכול להגיע עד $80, תלוי בהכנסה ומצבו הכלכלי של האבא.

האבא נפל בפח של עו”ד מהמטומטמים שיש: ג’יי הייט

 

שימו לב שהאבא היה מיוצג ע”י עו”ד כושל ומטומטם, ג’יי הייט, שלא הגיש כתב הגנה.  אפילו עברית המטומטם לא יודע.  הוא הגיש בקשה לצו מראה, והשופט פפרני זרק אותו לכלבים, אכל אותו בלי מלח.

אותו ג’יי הייט מפרסם באינטרנט באנגלית, שההמלצה שלו לגברים גרושים שחיים בחו”ל היא כן להגיע לדיונים בישראל, ולסמוך על היושרה של השופטים הישראלים.

הבנתם את זה?  להגיע לישראל הישר לתוך מאורת נחשות הצפע הפ]מיניסטיות ולסמוך על היושרה של שופט ישראלי……  זה מה שאומר עו”ד ג’יי הייט.

יש לא מעט קורבנות של ג’יי הייט שהגיעו לישראל…. ואכלו זין ותקעו אותם בעיכוב יציאה שנתיים ואף יותר.

 

 

ג'יי הייט אחד הסתומים והכי מפגרים בהם נתקלנו
ג’יי הייט אחד הסתומים והכי מפגרים בהם נתקלנו

 

 

להלן כתבה באתר פסק דין פורסם 18/7/2023:

האב בארה”ב, האם קיבלה משמורת מלאה בישראל

בני זוג ישראלית ואמריקני הסתכסכו, ולפני שהאישה ובתם חזרו לארץ נקבע שעל הילדה לחזור לבקר את אביה. אלא שבארץ היא זכתה במשמורת מלאה

בית המשפט למשפחה בחיפה קיבל לאחרונה תביעה שהגישה אישה ישראלית למשמורת בלעדית על בתה בת ה-5, וזאת בניגוד לקביעת בית משפט בארה”ב, שם הוסכם כי הבת תגיע לארה”ב לזמני שהות עם אביה.

האב, אזרח אמריקני, הגיע לישראל כדי להשלים פוסט דוקטורט, ובמהלך שהותו כאן הכיר את האישה ישראלית. לטענתה, לאחר שהוא עזב את הארץ היא גילתה שנכנסה ממנו להריון.

לדבריה, בתחילה הוא סירב להכיר באבהותו, ורק בהמשך שכנע אותה להגר עם בתם לארה”ב ולנסות לחיות שם יחד כמשפחה. אלא שלטענתה, תוך זמן קצר הוא החל במסכת התעללות שמטרתה הייתה להפריד אותה מהבת.

האם טענה שבן זוגה הגיש נגדה האב תלונת שווא בארה”ב שבה טען שהיא מטרידה אותו ומכה את הבת. בשל כך היא אף נעצרה והוצאו נגדה צווי הרחקה מהילדה. לדבריה, היא נאלצה להשתמש בכספי הפנסיה שצברה כדי לממן תביעה שתאפשר לה לחזור לישראל עם הילדה. לדבריה היא חתמה בלית ברירה על הסכם דרקוני, שהוכתב על ידי עורך דינו של האב, כתנאי לחזרה לישראל.

בתביעת המשמורת שהגישה לבית המשפט בישראל באמצעות עו”ד קרנית וסלינג גפן טענה האם שחתימתה על ההסכם נעשתה תחת אונס, ולפיכך אין משמעות לחלוקת זמני השהות שנקבעו בו. היא ציינה כי לאחר חזרתן לארץ בתה החלה לדבר באופן ספונטני על חוויות שעברה, ודבריה העלו חשד לניצול מיני מצד האב.

מנגד טען האב, שיוצג באמצעות עו”ד ג’יי הייט, כי בהתאם להסכם על הילדה לקיים עמו זמני שהות בארה”ב. עורך הדין הבהיר במהלך הדיון שנערך בישראל כי האב לא מתכוון להגיע לארץ, ויש לכבד את ההסכמות שאליהן הגיעו הצדדים בבית המשפט האמריקני שלפיהן הילדה תטוס אליו.

אלא שהשופט טל פפרני קבע שהאב לא פעל בדרכים מקובלות על מנת לאכוף את פסק החוץ, כך שסמכותו של בית המשפט בישראל לקבל את תביעת האם לא נשללה. לגופו של עניין נקבע כי הנסיבות מצדיקות להותיר את המשמורת בידי האם.

“אין מחלוקת כי הנתבע מתגורר דרך קבע בחו”ל ולמעשה אינו מצוי בקשר עם הקטינה”, כתב. “עוד התברר כי הנתבע לא נקט כל הליך שהוא להשבת הקטינה לארה”ב, ולמעשה, מקום מושבה של הקטינה בישראל, כאן אף נולדה”.

הוא הדגיש כי טובת הילדה היא לוודאות משפטית ופיזית, ולא לטרטור בטיסות ארוכות.

לקריאת פסק הדין המלא – לחצו כאן

ב”כ האם: עו”ד קרנית וסלינג גפן • ב”כ האב: עו”ד ג’יי הייט

 

את האישה הנוכלת ייצגה קרנית וסלינג גפן.

קרנית וסילנג גפן מומחית לזכויות ווגינה כוס וסחיטת גברים
קרנית וסלינג גפן מומחית לזכויות ווגינה כוס וסחיטת גברים

 

האב בארה”ב, האם קיבלה משמורת מלאה בישראל (ynet.co.il)

https://www.ynet.co.il/economy/article/sjovjagc2

 

PDF

טל פפרני שם זין על צווי מראה אמריקאים 68554-03-22

 

Views: 10

6 Comments

  1. על אמנת האג אי אפשר להתגבר
    אצלנו במדינה.
    ראה מקרה איתן בירן
    ועל צו מראה אמריקאי אפשר???

  2. האימא הגישה תלונת שווא שהאב מרביץ לה ולבת…ונעצרה!!!
    אתם קולטים? זה בארצות הברית.

    בארץ היו עוצרים את הבעל .
    יש הרבה מה ללמוד מארצות הברית.

  3. טל פפרני הוא בן זונה .
    זבל שופט רשע מרושע .
    כמו יורם שקד .
    תמיד נגד הגבר הישראלי.

    שאגב עכשיו מגן עליו ומחרף את נפשו בתוך עזה, נכנס למנהרות .יושן בשטח . וכל זה בשביל שהזבל הזה יוכל להמשיך לכתוב פסקי דין נגד הגברים הגרושים.

  4. פס”ד מרושע איך בקלות מנתקים אבא מילדיו.
    סדום הפכה גן עדן לגרושות יהודיות וישראליות. צריך לפרסם את פס”ד יותר בחו”ל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *