EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

רמי חיימוביץ ניחוחות הכוס 1: הפסד צורב לעו”ד שני רופא (אהוד רופא) בתביעה של 3.6 מיליון ש”ח נגד יוני קפאח

רמי חיימוביץ שופט המתבשם מניחוחות הווגינה הפלסטית של הקוקסינלית שני רופא

הפסד צורב לעו”ד שני רופא (לשעבר אהוד רופא) אשר תבעה את יהונתן קפאח תביעת זבל על סך של לא פחות מ 3,600,000 ש”ח אצל השופט רמי חיימוביץ במחוזי לוד.

התביעה הוגשה ב 25/8/2022 ע”י הקוקסינלית רופא ומאז לא הפסיקה לטמטם את בית המשפט בבקשות מוזרות ומטומטמות.  צריך לקרוא את איכות הכתיבה שלה כדי להבין עד כמה היא מטומטמת ולא מבינה כלום במשפטים.  חוזרת על עצמה אין ספור פעמים כמו תקליט שבור, לא מתייחסת לסוגיות, מפנה למסמכים שלא קיימים, מפנה לסעיפי החלטה שאומרים בדיוק ההיפך.  בקיצור דפוק (ודפוקה) ברמה של המכללה ללימודי ליידי בויז בבנגקוק.

שני רופא אהוד רופא מתחת לפיאה והליפסטיק יש נחש צפע ארסי
שני רופא אהוד רופא מתחת לפיאה והליפסטיק יש נחש צפע ארסי

מאבק דוד בגוליית (קפאח מול שני רופא)

יהונתן קפאח אשר בעצמו למד משפטים שנתיים, והיה אמור לסיים ולהיות עו”ד בישראל הצליח במו ידיו להדוף את התביעה המטומטמת ולהביא לכך שהקוקסינלית התחננה לשופט רמי חיימוביץ להפסיק את התביעה ללא הוצאות.

הסיבה שיהונתן קפאח נאלץ להפסיק את לימודיו היא כי בחסות בתי המשפט הפושעים למשפחה ורשמות ההוצל”פ הפושעות, גרושתו הגישה להוצל”פ הגדלות קרן מפוברקות, ועיקלה לו את כל החשבונות, וגם הפכה אותו למעוכב יציאה 20 שנים!

שני רופא מי שקורא את השטויות שלה מתחלחל מרמה ליגה זין
שני רופא מי שקורא את השטויות שלה מתחלחל מרמה ליגה זין

והנה הפלא ופלא, נתבע עם שנתיים הכשרה בלימודי משפטים הביס קוקסינלית מפורסמת המתהדרת בתואר דוקטור (פייק) שקנתה בסוכנות למכירת תארים פיקטיביים בקליפורניה (משלוחה אקדמית באוקראינה)… ושמספרת לעולם שהיא מומחית סייבר… וכל זאת לנוכח תביעה בסכום של 3,600,000 ש”ח.

קפאח קיבל תביעה מתובעת שבכלל לא ידע איך היא והכוס שלה נראים

כששני רופא/אהוד רופא הגישה את תביעתה באוגוסט 2022, יוני קפאח בכלל לא ידע מיהי הקרציה ומאיפה היא נחתה עליו ומה רוצה התולעת.

היא כתבה שיוני קפאח פרסם עליה 30 כתבות “מכפישות” שבהם היה כתוב ששני רופא היא אהוד רופא, הייתה בכתבות תמונה של אהוד רופא, “לפני שחתכה את הבולבול”,  והיה כתוב שהיא פייק דוקטור עם פייק פוסי ויש לה מאהב שזרקו אותו מהמשטרה, עו”ד דרור בוזגלו.

דרור-בוזגלו-השוטר-שתפר-תיקי-סייבר-בלי-להבין-בסייבר-הפך-עורך-דין-ומסונף-לקוקסינלית-שני-רופא
דרור-בוזגלו-השוטר-שתפר-תיקי-סייבר-בלי-להבין-בסייבר-הפך-עורך-דין-ומסונף-לקוקסינלית-שני-רופא

לכתב התביעה היא צירפה אסופת ראיות במעטפה סגורה וביקש שלא לתייק אותם בנט ושלא למסור אותם לנתבע, ודרשה שעל סמך המעטפה יוציאו לה צו חסימת אתר עדנה קרנבל.

היא טענה שהיא קורבן עבירת מין, שבוצעו נגדה 30 עבירות מין ושכל יום מתפרסמת עליה כתבה חדשה.  רק לאחר פניה לשופט רמי חיימוביץ, בתלונה מה פתאום שיוגשו ראיות במעטפה סגורה, נחשפה המעטפה והתברר שמדובר בפרסום אחד בודד שפורסם שנה קודם ב 2021.  מהסימונים בעט של הקוקסית על צילומי המסך התברר שמה שמפריע לה זה לא שנכתב עליה ש”חתכה את הבולבול” ושיש לה פייק פוסי”, אלא פשוט החשיפה של השם אהוד רופא והתמונה של אהוד רופא.

לדבריה היא חוטפת דיספוריה כל פעם שהיא רואה את התמונה של אהוד באינטרנט.

במאמר מוסגר, הרי כשהיא קמה בבוקר, אין לה פיאה על ראש ואין לה מייק אפ ושפתון והיא רואה את התמונה של אהוד במראה….  כך שהקשקוש על “דיספוריה” מהתמונה של אהוד היא קשקוש בלבוש.

שני רופא לפני שחתכה את הבולבול תמונה מ 2014
שני רופא לפני שחתכה את הבולבול תמונה מ 2014

בהתחלה דרשה 2,500,000 ש”ח ואח”כ הגדילה ל 3,600,000 ש”ח.  בכל אופן היא דרשה 120,000 ש”ח על כל כתבה וסה”כ 3,600,000 ש”ח, צו לחסימת אתר עדנה קרנבל ע”י ספקי האינטרנט בישראל, והעלתה עילות מהיקב והגורן:  חוק הטרדה מינית, פקודת הרשלנות, הפרת פרטיות, הפרת חובה חקוקה, הפרת חוק כבוד האדם וחירותו ובהמשך טענה שרק לה יש זכויות יוצרים לפרסם את התמונה של הגרסה הגברית שלה, את אהוד.  עוד טענה שעילת ההמצאה לחו”ל היא “הדבר מדבר בעד עצמו” לפי פקודת הנזקין.

במסמכים שהגישה היא צירפה יפוי כוח מעצמה לעצמה, גזרה מהכתבה האחת שפורסמה עליה כל מיני משפטים ומיסגרה אותם בנפרד באופן שיוצר רושם שכל מסגרת היא פרסום חדש ושונה, וביקשה לפטור אותה מהמצאה כדין למקום מושבו של קפאח בקליפורניה ע”י המצאה לכתובת עמותה בישראל בה הא פעיל.

בשלב זה לא נלאה אתכם בכל ההתפתחויות.  נשאיר את זה לפרקים נוספים בטלנובלה הקוקסינלית…..  די לומר שהסאגה הסתיימה בהתקפלות מבישה לקוקסינלית….

טירוף קוקסינלי של השופט רמי חיימוביץ מבית משפט מחוזי לוד, שבעברו היה יד ימינו של מיכה לינדנשטראוס במשרד מבקר המדינה.

רמי חיימוביץ שופט המתבשם מניחוחות הווגינה הפלסטית של הקוקסינלית שני רופא
רמי חיימוביץ שופט המתבשם מניחוחות הווגינה הפלסטית של הקוקסינלית שני רופא

ההגנות של קפאח

קפאח טען שאין סמכות בינלאומית כי הוא חי בארה”ב ואין לו שום זיקה לישראל.  הפסיקה אומרת שאזרחות ישראלית אינה זיקה לקבלת היתר המצאה לחו”ל ובכל מקרה הוא ויתר על אזרחותו ואפשר להזמין את אילת שקד שרת המשפטים שקיבלה את ההצהרה החוקית על ויתור אזרחות.

עוד טען קפאח שכתב התביעה אינו מגלה עילה שכן הביטויים “פייק פוסי” ו”פייק דוקטור” ו”חתכה לעצמה את הבולבול” הם ביטוים היתוליים בכתבה עיתונאית ואין בהם שמץ של גירוי מיני או ביזוי מיני. הרי די להביט על הסחורה ולראות שהסחורה לא מושכת שום דבר חוץ מזבובי קקי.

עוד נטען שלפי פקודת השמות, פנקס שינויי השמות הוא פתוח לציבור ומכאן שאין כל זכות לפרטיות כאשר מפורסם השם הקודם של הקוקסית לפני הניתוח.

עוד נטען שבכלל אין הוכחה שהיא עברה ניתוח מלבד דבריה אבל לא צורפה שום ראיה רפואית כך שיכול להיות שהיא עדיין גבר והיא מרמה את כולם.

עוד טען קפאח כי לבית משפט מחוזי אין סמכות כי התובעת כתבה שהיא נחשפה לכל הפרסומים פעם אחת ביום אחד “כאשר קולגה הביא לתשומת ליבה”.  הקולגה הוא כנראה אותו דרור בוזגלו שמחשמש לה את המנוש החדש.

לפיכך מדובר באירוע אחד ולא ב 30 אירועים, ואירוע אחד נופל בסמכות בית משפט השלום כי זה מקסימום שווה 120,000 ש”ח (ללא הוכחת נזק) וזה מתחת ל 2,500,000 ש”ח שזה הרף של המחוזי.

יובהר שעל פי החוק והפסיקה על התובעת לכתוב בכתב התביעה מהו כל אירוע, מה הביטויים הספציפיים ומה התאריך?  היא לא עשתה כך.  היא פשוט הפנתה לנספחים שבהם רואים שאלו לא כתבות שונות אלא גזירים מאותה כתבה.

עוד טען קפאח שלא חלה עילת הרשלנות שכן הוא חי בארה”ב והוא לא חב כלפיה או כלפי מי מתושבי סדום רבתי כל חובת זהירות כלשהי ושאם היא רוצה לתבוע היא מוזמנת לתבוע בארה”ב (בארה”ב יש חופש ביטוי חופש עיתונות כך שהתביעה תדחה על הסף).  אם היא יכלה לקנות בקליפורניה תואר דוקטור, אז היא גם יכולה לתבוע שם….

עוד טען קפאח שאין עילה להיתר המצאה לחו”ל שכן התובעת טענה שעילת ההמצאה לחו”ל היא “הדבר מדבר בעד עצמו” לפי פקודת הנזיקין וזו איננה עילה לפי תקנות סדר הדין האזרחי.

עוד טען קפאח שהתובעת לא שילמה אגרה.  ככל שהיא תובעת בעילות נזיקיות עליה לשלם לפי סכום קצוב 31,500 ש”ח בפעימה ראשונה ועוד 31,500 ש”ח בפעימה שניה…. היא שילמה רק 900 ש”ח אגרה.  בעקבות זאת התקפלה שני רופא/אהוד רופא וויתרה על כל התביעות הנזיקיות שלה (רשלנות והפרת פרטיות) ונשארה רק עם עילה של קורבנית להתייחסות מינית מטרידה.

רמי חיימוביץ שופט קוקסינל שמטה משפט לקוקסינליות

בתחילה התיק הגיע את השופטת אסתר שטמר שדרשה משני רופא להפקיד 10,000 ש”ח והוציאה צו ארעי שאסור ליוני קפאח לפרסם עליה שום דבר שקשור לתביעה הזו.  כמובן שלצו הזה אין שום משמעות. יוני קאפח אינו אזרח ישראלי ואינו כפוף “לחוק” הישראלי וכמובן שכל אחד בצוות עדנה קרנבל יכול לפרסם באתר, אבל הוחלט לא לבזבז זמן על המטורפת כי היא סתם בולענית זמן.

היה גם רשם שקבע שעליה להמציא בקליפורניה את כתב התביעה, להשתמש בשירותי מסירות משפטיות מוסמכים, ואם זה לא מצליח אז למצות את אמנת האג לעניין מסירות משפטיות.

אבל אז פתאום הגיח ממאורתו השופט המטורלל רמי חיימוביץ, והאווירה השתנתה.  פתאום אישר לקוקסית להחליף המצאה על סמך מעטפה שלא רואים בה את הכתובת ובלי תצהיר מוסר.

אחר כך קבע שצפיה בנט, גם אם אתה כופר בסמכות מחו”ל זו המצאה בניגוד לפסיקה ישראלית אחרת שקובעת בדיוק ההפך.

אחר כך קיים דיון במעמד צד אחד עם הקוקסית והציע לה לבקש ממנו בכתב להזמין חוות דעת מכל ספקי האינטרנט בישראל על האפשרות לחסום את אתר “עדנה קרנבל”, והדריך אותה איך לתקן את כתב התביעה כך שישרוד בקשה למחיקה על הסף.  הוא גם הוציא צא”פ בטענה שאפילו הקוקסית לא חשבה עליה (גילוי של פרט רפואי מביך).

או אז הקוקסית החלה לעשות שטויות.  לא תיקנה את התביעה כמו שצריך, התבלבלה בין עילות, לא ידעה להסבר איך זה שכל העולם יודע שהיא מנותחת ורק בבית משפט היא טוענת שחפירת התעלה בכוס שלה פנימה זה סוד כמוס, ספקי האינטרנט כתבו שאי אפשר לחסום אתר והיועמ”שית נעה זקין קבעה שעל עילת התביעה להפרת פרטיות היא צריכה לשלם אגרה של 30,000 פלוס ש”ח.

משהובאה בפני חיימוביץ בקשה מנומקת למחיקת התביעה בחוסר סמכות בינלאומית והמפגרת לא ידעה להסביר את זה, המפגרת התקפלה וביקשה לחזור בה.  נוק אאוט.

פסד שני רופא רמי חיימוביץ מחיקת התביעה על 3.6 מיליון באפס הוצאות 22-2-2023

נציין כי הצא”פ עליו מדבר השופט חיימוביץ לא שווה כלום. הצווים שלו תקפים רק בישראל ורק בפני מי שחושש ממנו.  הם לא עונים על הדרישה של חופש הביטוי לפי החוקה האמריקאית, וממילא מי שמפרסמת על עצמה שחתכה את הבולבול לא יכולה להסתתר תחת צא”פ ולטעון שהיא סובלת מדיספוריה לראות את הפרצוף של עצמה. כמו שאומרים “הסוסים יצאו מהאורווה”.  ומדובר בסוסה בהמית ומגודלת ביותר.

ראו את הבקשה למחיקה על הסף של יוני קפאח

בקשה 30!!!! תיק 14961-08-22

תביעת שני רופא נגד יוני קפאח בקשה 30 החלטה חיימוביץ על ביטול דיון תשובה כדין 16-1-2023

ראו את כתב התביעה הראשון

הוגש 25/8/2022

כתב תביעה ראשון של שני רופא אהוד רופא נ יוני קפאח 14961-08-22

וראו את כתב התביעה המתוקן של שני רופא

הוגש 14/10/2022.

כתב תביעה מתוקן של שני רופא אהוד רופא נ יוני קפאח 14-10-2022

Views: 327

3 Comments

  1. הרופא הזה זה הדבר הכי דוחה שראיתי

    יצור (ה)

    הזייה פשוט.

  2. כל הכבוד!!! יאללה לסיים את התואר בארה”ב ולקבל תעודה עם גלימה שחורה וכובע כמו בסרטים, אתה ראו לזה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *