EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

שאדי סארוג’י בלשכה בחיפה כעס על הסיסמא “ביחד ננצח” ודרש מרביטל אלמוז לשנות ל”ביחד נתחדש”

רביטל אלמוז בצל חרבות ברזל הורידה הסיסמא ביחד ננצח

בצל חרבות ברזל, בלשכת עורכי הדין במחוז חיפה שמו לאחרונה מסכי טלויזיה בכניסה.  יו”ר הועד עו”ד שאדי סרוג’י (שהוא חייל בכוח תמי אולמן שעובד במשרד של אולמן ומביא לה לקוחות מחבלים) הגיע והחל לצרוח על מנכ”לית המחוז רביטל אלמוז על כך שעל המסכים התנוססה הססמא “ביחד ננצח“.  16/1/2024.

שאדי הורה להוריד את זה ובמקום זה לפרסם על המסכים “ביחד נתחדש“.

 

שאדי סרוג'י עם הבוסית תמי אולמן שאליה הוא מביא את כל המחבלים לייצוג
שאדי סרוג’י עם הבוסית תמי אולמן שאליה הוא מביא את כל המחבלים לייצוג

 

 

שאדי סרוג'י באמצע עם הצוות לייצוג מחבלי נוחבה 9-2023
שאדי סרוג’י באמצע עם הצוות לייצוג מחבלי נוחבה 9-2023

 

 

מי זאת רביטל אלמוז????

זו הפקידה שאחראית לפנק את עורכי הדין הערביים בסעודות איפתאר מפוארות, לעשות להם אירועים מפוארים ולדאוג שימשיכו להצביע לצמד חמד אולמן את סארוג’י.

רויטל אלמוז עובדת בלשכת עוה”ד 45 שנה.  הייתה פקידה פשוטה בלשכה, והיא גם אחותו של דובר צה”ל לשעבר האלוף הסמאלן מוטי אלמוז ששונא את נתניהו ושפיברק נתונים על גיוס חרדים לצה”ל.

בזמן שבכל המחוזות האחרים יש תחלופה של מנכ”לים, סוד ההישרדות שלה הוא ליקוק לחונטת הסמאלנים הכוחנית של חיפה בהנהגת הבסטיז רחל בן-ארי, תמי אולמן חוה מרצקי שהפכה לשופטת.  רביטל אלמוז גם מתמחה בארגון טקסי איפטאר יקרים למצביעים הערבים שלהם.

אבי חימי הסתום חשף שהיא משתכרת 26,000 ש”ח לחודש תמורת ארגון טקסי איפטאר וטקסי ליקוק לעסקנים.

לפי כתבה של ענת רואה בכלכליסט מ 2020 אבי חימי סיפר ש”ללשכה ישנם בסה”כ 7 מנכ”לים (מנכ”ל הלשכה ועוד 6 מנכ”לי מחוזות). מנכ”לית מחוז חיפה, רויטל אלמוז, שהיא בעלת ותק של 39 שנה בלשכה משתכרת 28 אלף שקל ברוטו לחודש וכמעט 18 אלף שקל נטו. כאמור הלשכה לא חשפה את נתוני עלות השכר, אך ל”כלכליסט” נודע כי עלות שכר המנכ”לית היא 460 אלף שקל לשנה”.

https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3833972,00.html

לפי כתבה של חנן גרנוורד בישראל היום, האח שלה זייף נתוני גיוס חרדים:  ““כשל חמור”: ראש אכ”א האלוף מוטי אלמוז ננזף בעקבות זיוף נתוני גיוס החרדים לצה”ל”….מסקנות צוות הבדיקה לבחינת כשלים בגיוס חרדים לצה”ל חושפות רשלנות מקצועית חמורה • בין היתר נחשפה הטיית נתונים במודע מתוך רצון לשרת את “רוח המפקד” ולעמוד ביעדי הגיוס • קצינים בכירים באגף כוח אדם ננזפו • הרמטכ”ל כוכבי: “אירוע חריג של כשל מערכתי”.

https://www.israelhayom.co.il/article/735295

האח שלה מוטי אלמוז קרא לביבי להתפטר בגלל “הרפורמה”…

 

מוטי אלמוז האח של רביטל אלמוז קורא לביבי להתפטר בגלל הרפורמה
מוטי אלמוז האח של רביטל אלמוז קורא לביבי להתפטר בגלל הרפורמה

 

על חגיגות העיד אל פיטר ואיפתאר שמארגנת רביטל אלמוז לעבושיאדה של חיפה קראו כאן.  כתבה של חיים שטנגר:

תמצית: “מדוע חושב יו”ר ועד מחוז חיפה, עו”ד יוסי חכם, כי מותר לו לממן בכספי דמי החבר של כלל חברי המחוז – גם אלה שאינם מוסלמיים – את ציבור עורכי-הדין ועורכות-הדין המוסלמיים, בסעודה לרגל סיום צום הרמדאן?

האם לצורך כך נגבים דמי חברי מחבר ועד מחוז חיפה? הדברים לא היו חמורים כל כך, אלמלא נכללו – בפרסום שפורסם בדף הפייסבוק מטעם ועד מחוז חיפה לקבלת הפנים ולארוחה החגיגית לשבירת הצום – שופט בית משפט העליון, סלים ג’וברן, נשיא בית-הדין השרעי לערעורים, הקאדי דאוד זיני, השיח מוואפק טריף, המנהיג הרוחני של העדה הדרוזית, הכומר ד”ר פוזי חורי, סגן ההגמון של העדה היוונית-קטולית ונשיא בתי-משפט השלום, במחוז חיפה, השופט, עינאס סלאמה.

מובטחני ובטוחני, כי אף אחד מהאישים החשובים והמכובדים הללו, אינו יודע, כי ארוחת שבירת צום הרמדאן, הלא היא סעודת האיפטר, ממומנת מכספם של כלל חברי ועד מחוז חיפה ובכללם גם מי שאינם נוהגים לצום צום הרמדאן. מובטחני ובטוחני, כי אם היו יודעים מי מאישים מכובדים ונכבדים אלה, כי זה הוא מצב הדברים לאשורו, היו מדירים הם רגליהם מאירוע זה ולא מכבדים אותו, בנוכחותם הם”.

https://www.news1.co.il/Archive/003-D-94073-00.html

וזו רביטל אלמוז שקיבלה בהכנעה ובכפיפות את הוראתו של הבוס הערבי שאדי סרוג’י.

 

 

רביטל אלמוז נכנעה לשאדי סרוג'י ומחקה הסיסמא ביחד ננצח
רביטל אלמוז נכנעה לשאדי סרוג’י ומחקה הסיסמא ביחד ננצח

 

מיכל שקד בהמה פמיניסטית עם רביטל אלמוז משמאל
מיכל שקד בהמה פמיניסטית עם רביטל אלמוז משמאל

ועד מחוז חיפה נשלט על ידי ערבים – שאדי סרוג’י, ואהל חלאילה ועוד ארבעה חברי ועד ערבים, חלקם קיצוניים, כגון עו”ד סרי חורי שנעצר לפני כמה חודשים על התבטאויות קיצוניות ברשת נגד ישראל ובעד החמאס היה אף הוא חבר ועד מחוז חיפה בקדנציה הקודמת.

 

וואל חלאילה הנוחבה נגד היהודים זה דבר פנטסטי
וואל חלאילה הנוחבה נגד היהודים זה דבר פנטסטי

 

חרבות ברזל 14: משפחת עו”ד אסאלה אבו כאדיר גייסה שהידיות מתאבדות והיא עצמה נעצרה ב 2011 ו 2018 על פעילות טרור

Views: 14

One Comment

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *