EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

השופט חזי (חזיזה) אליהו שיפד תחת לאביחי מנדלבליט בבקשות לאיסור פרסום ההקלטות המושחתות “לציבור זכות מוסרית לדעת איך מתמנים בכירי אכיפת החוק”

יחזקאל אליהו השופטת חזיזה כמה כייף לקבל בתחת

הקלטות מביכות של היועמ”ש הקוקסינל אביחי מנדלבליט הגיעו לידיו של העיתונאי הקטן סגל, ואחרי שידור טעימה מנדלבליט רץ לבתי המשפט לבקש צו איסור פרסום. 14106-09-24.  מנדלבליט בחר להיות מיוצג ע”י הסימבול של מחאת קפלן, נדב ויסמן.  נדב  ויסמן הוא זה שדפק את אלאור עזריה והגיש עתירה למנוע חקירת הרוגלות….  אותן רוגלות שמנדלבליט אישר להפעיל ולחדור לפרטיות של אזרחים.

ומה נדב ויסמן טוען?  שהדלפה של שיחות אפי נוה עם מנדלבליט חודרת לפרטיות של מנדלבליט….

שימו לב שמדובר בנבלה שהדליף ועודד הדלפות מחקירות נתניהו לכל שופרי הפרקליטות, דליפמן, ברוך קרא, ועכשיו הוא מתלונן על דליפה…..  מדובר בנבלה שאישר חדירות לטלפונים ורוגלות על אנשים לא מעורבים רק כדי לסבך את כל סביבת נתניהו ע”י איסוף מידע אינטימי עליהם…..   הוא טוען לפגיעה בפרטיות….

מנדלבליט הגיע אל השופט ההומו חזי (חזיזה) אליהו במחוזי ת”א וסיפר לו שבשנת 2009 השופט עלאא מסארווה הוציא צא”פ על כ 4 טלפונים שהתגלגלו לידיה של הדס שטייף, ולפי פרשנותו הוא כלול בצא”פ שהוצא על הטלפונים הללו.

אלא שלמנדלבליט לא היה בדל של ראייה שכאשר מסארווה הוציא צא”פ על הטלפונים של מינויי שופטות תמורת מין, הוא היה כלול בצא”פים הללו.  מה גם שיש הבדל גדול כאשר צד ג’ חודרת לטלפונים (הדס שטייף), לבין פרסום שיחות שבהם הדובר עצמו (אפי) מאשר את פרסומם.  אם אפי מאשר פרסום, למנדלבליט אין מה לעשות בבית המשפט.

יצא שמנדלבליט הגיע לבית משפט, ספג מטר של קללות ותוכחות מהציבור, צולם מבויש וסופג קללות, וכך העצים לעצמו את כמות והיקפי הפרסומים שמביכים אותו.  מי העו”ד הטיפש שהוביל אותו לפיגור הזה????

הפלא ופלא, העו”ד של מנדלבליט זה נדב ויסמן, אותו עו”ד ארור שרדף את אלאור עזריה, ומייצג את מחנה קפלן בכל הבג”צים שסותמים את בית המשפט העליון, מטעם חובבי הנוחבה.

 

 

יחזקאל אליהו השופטת חזיזה כמה כייף לקבל בתחת

 

אלא מאי,  ההקלטות בכלל מגיעות מדיסק און קי שנתפס אחרי ששודרו הקלטות מביכות עם איתן אורנשטיין.

לפנינו התצהיר של אפי נוה והפרוטוקול בבית המשפט.  איזה עולב.

וזו קבלת הפנים שהנבלה הזה זכה לה בבית שפט בדלתיים פתוחות..  ועל זה כתב לו גולש:   “ואני כל היום מנגן את השיר “איך שגלגל מסתובב לו”.  המושחת המזוהם, הריקבון האנושי הזה, אביחי מנדבליט, שהיה יועמ”ש שהדליף יומם וליל מחקירות נתניהו לכלי התקשורת, תמלילים וסרטונים שחלקם היום הפכו אפילו לסרט בידי שונאי נתניהו ומחנה הימין, פתאום מבין מה כוחו של פרסום ואיך זה נראה מהצד השני. אני מתפלל שהיצור הנאלח והנקלה הזה לא ידע יממה של שקט בחייו הארורים”.

 

 

https://x.com/i/status/1835342882955223453

 

סיכום הדיון לפי עידו שופוני

סיכום הדיון המיוחד בבקשת היועמ”ש לשעבר המושחת אביחי מנדלבליט לאסור על חדשות 12 ועמית סגל לפרסם הקלטות נוספות של השיחות בינו לבין אפי נוה.

למן הרגע הראשון בדיון הבהיר השופט יחזקאל אליהו לב”כ של מנדלבליט עו”ד נדב ויסמן, שההליך שנפתח על ידו שגוי והיה עליו לפנות, אם בכלל, לביהמ”ש השלום שם ניתנו איסורי הפרסום על החומרים מהטלפון של נוה, הראשון בת”א בפרשת “מין תמורת מינוי” והשני בפרשת השופט אורנשטיין בראשל”צ.

 

יתרה על כך: השופט חזיזה אף הבהיר לנדב ויסמן, כי בניגוד לטענתו כאילו איסור הפרסום לטובת צדדי ג’, כלומר לא רק לטובת נוה שוויתר עליו לטובת חדשות 12, חל על כל החומרים שנתפסו, איסור פרסום שכזה בו מנסה מנדלבליט להיתפס חל רק על החומרים הנוגעים ישירות לשתי הפרשות הנ”ל, ולא לכל החומרים שנתפסו.

 

כלומר, להבנת השופט, גם ביהמ”ש בראשל”צ אם יפנה אליו מנדלבליט, אינו יכול לקבוע כי נוה וחדשות 12 הפרו את איסור הפרסום, אם כפי טענתם מדובר בחומרים אחרים (ואף מטלפונים אחרים) שעליהם איסור הפרסום אינו חל.

עו”ד נדב ויסמן ביקש מהשופט לאסור את הפרסום ל-48 שעות כדי לאפשר לו להגיש בקשה חדשה לביהמ”ש בראשל”צ אולם השופט סירב, ומשכך ביקש ויסמן להסתפק רק ב-72 שעות… וכמובן סורב.

לפני שוויתר, ביקש נדב ויסמן לחקור את אפי נוה על תצהירו, אולם השופט הזכיר לו מושכלות יסוד לפיהן המבקש, אביחי מנדלבליט הוא שייחקר ראשון, ויותר מאשר רמז לו כי הדבר לו יסייע לו, ומנגד עלול לחשוף את מנדלבליט לשאלות בנושאים שהציבור מעוניין לדעת ואין זה עניינו לחשוף.

סיכומו של דבר, מנדלבליט התקפל ומשך את בקשתו ואת תביעתו, והמשיבים נוה וחדשות 12 היו נדיבים וויתרו לו על הוצאות.

https://x.com/idoshiponi1/status/1835283418566844478

ראו תצהיר אפי נוה איך הוא לועג לקלונו וטפשותו של מנדלבליט

 

 

תצהיר אפי נווה בתביעת אביחי מנדלבליט לצו מניעה על פרסומי הקלטות ביזיוניות 14106-09-24 – Copy

 

ראו הפרוטוקול אצל קוטל הגברים הידוע חזי (חזיזה) חזיזה אליהו, הפמיניסט הדגול

 

בתמונה:  נדב ויסמן ועדי קופל אביב שותפתו לעתירות הפוליטיות נגד הרפורמה.  הם אלה שייצגו את מנדלבליט.  איזה ביזיון.

נדב ויסמן ועדי קופל אביב שותפתו לעתירות הפוליטיות נגד הרפורמה
נדב ויסמן ועדי קופל אביב שותפתו לעתירות הפוליטיות נגד הרפורמה

 

עדי קופל אביב נבלה בשירות החונטה והנוחבה מזוהמת
עדי קופל אביב נבלה בשירות החונטה והנוחבה מזוהמת
פרוטוקול בקשת אביחי מנדלבליט לאיסור פרסום הקלטות אפי נוה במחוזי אצל חזי אליהו 14106-09-24

 

להלן תלונה של עו”ד זהבה גור נגד מנדלבליט 11/9/2024

 

 

דרישה זהבה גור לפתוח בחקירה פךילית נגד אבחי מנדלבליט לאור שיחותיו המושחתות עם אפי נוה 11-9-2024

 

קראו פה על חזי אליהו

השופט יחזקאל אליהו: מעודד ניכור הורי וחטיפת ילדים מאבות “הגברים של הלילה דופקים אותי וביום אני דופק גברים”

 

גרושה מהגהנום 7: מיכל גז זייפה פס”ד כך שנראה כאילו קצבת תלויים לא תקוזז מהמזונות, וההוצל”פ עיקל לגרוש הנכה את גמלת הנכות 480,000 ש”ח, וגבתה מזונות עד גיל 24! רשם הוצל”פ פרי מנוביץ (כ”ס) והשופט יחזקאל אליהו עוזרים לגרושה מיכל גז ולא עושים כלום נגדה

Views: 376

3 Comments

  1. להםוך את מנדלבליט לחביב המפגינים זאת בדיחה עצובה. הפרקליט המשפחטי שיבש ומנע חקירות של פשעי נתניהו, קבע שאין לו קשר לצוללות כשהוא ידע בוודאות שיש, איחד תיקים ושינמך אישומים כדי למנוע הרשעה לםני שנים בשוחד בתיק 1000.
    מזכיר הממשלה לשעבר נפגש למעלה ממאה םעמים בזמן החקירות בארבע עיניים ללא שום תיעוד עם מי שדאג למנותו ליועץ המשפחטי. הדבר היחיד שהטריד את נתניהו זההשמנדלבליט חא יצליח חמנוע את הרשעת רכייתו המופרעת. לו עצמו הוא ידע שחובש הכיפה המושחת ידאג.

  2. למה זה חשוב, שכבוד השופט הישר הזה עם נטייה מינית שונה ? ואגב שמו יחזקאל אליהו לא חזיזה . אל תאבדו אמינות.

    הערת מערכת:
    חזיזה זה מה שהחברות האוחצ’ות קוראות לו. השופט יחזקאל אליהו עצמו הוא אוחצ’ נבלה מהסוג הכי ביצ’י שיש. התאכזר לגברים והתנהג כאילו קיבל מינוי לשחיטה מטעם הרבנות הראשית של מרכז רקמן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מכירים את האישה הזאת? פנו אלינו - סודיות מובטחת.



אנא עזרו לעדנה

This will close in 25 seconds