EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

חם בליטא!!! ההדלפה של עו”ד ברק לייזר: תלונת שרה אייזנשטיין אשת הרב הליטאי דוד אייזנשטיין על 20,000 מעשי אונס ואורגיות אחרי ששודלה ע”י טובה הניג לזמבר את בעלה.

באדיבות עו”ד מירב גבע מיקנובסקי והשופט טל חבקין שהתיר לפרסום את כל חומרי החקירה, אנו שמחים להביא בפניכם את מלוא תיק החקירה שיועמ”ש הנהלת בתי המשפט, ברק לייזר הדליף לעיתונאים. הדלפות אלו היו במסגרת יחסים של “קח ותן”.

ברק לייזר מההנהלה הדליף חומרים לגורמים עיתונאיים שונים, ובתמורה הזמין כתבות תדמית על שופטים מסויימים או שהזמין כתבות חיסול על דמויות מסויימות שעימן חשקה נפשו לסגור חשבונות.

בתמונה: הרב הליטאי דוד אייזנשטיין שאת כתב האישום נגדו בגין 20,000 מעשי אונס ואורגיות הדליף עו”ד ברק לייזר

דוד אייזנשטיין חם בליטא זיין את אשתו 3 פעמים ביום במשך 20 שנה

 

דוד אייזנשטיין חם בליטא זיין את אשתו 3 פעמים ביום במשך 20 שנה


מי זאת טובה הניג ואיך היא מדריכה נשים להעליל שהבעל הוא אנס????

הכל בעצם מתחיל מאחת בשם טובה הניג https://טובה הניג שהיא יועצת נישואין לנשים דתיות בירושלים. טובה הניג יועצת לנשים שמתייעצות איתה ללכת למשטרה ולהמציא עלילות מכל הבא ליד, אונס, מכות, שלישיות, אורגיות, ומה לא. הכל כמובן שקרים אבל זו השיטה בעולם הליטאי בירושלים לסחוט את הגברים.

אישה אחת בשם שרה אייזנשטיין נמאס לה מבעלה, רב ליטאי בשם דוד אייזנשטיין. היא הלכה להתייעץ עם טובה הניג, וזו אמרה לה ללכת למשטרה עם סיפורי אונס. אצל הדתיים זה נקרא “מויסר” כלומר שמוסרים את האדם למשטרה של החילונים כדי שיעשו בו שפטים.

 

בתמונה: טובה הניג מי שלימדה את שרה אייזנשטיין שכל פעם שהבעל תוקע אותה, זה אונס https://טובה הניג

טובה הניג יועצת לנשים דתיות להעליל אונס על בעליהן

 

התוצאה היא ששרה אייזנשטיין כמו פתייה מטומטמת הלכה וסיפרה למשטרה שבמשך 20 שנות נישואין בעלה אנס אותה 3 פעמים ביום. זה לא פחות מ 20,000 מעשי אונס.

אבל היא הוסיפה סיפורים מכל הבא ליד, שהיתה צריכה לקנות וזלין כדי לקבל בתחת, ושהוא אנס אותה באצעות הלשון כאשר ליקק לה בכוס 3 פעמים ביום.

עוד סיפרה שנהג לצבוט לה את שפתי הכוס ושכל יום חטפה סטירות ואגרופים ולפעמים נאלצה לישון שלא במיטתה בלי בעלה. עוד סיפרה שהוא אילץ אותה לשכבר עם חדרניות בבתי מלון באירופה. בים המלח לדבריה הוא הזמין את המנקה של המלון לשכב איתה והיא שכבה איתו בעל כורחה.

בירושלים הוא הזמין גבר מאחת הישיבות לזיין אותה והיא הזדיינה איתו בעל כורחה “כשבעלה צופה”. לדבריה הוא היה דוקר את האשכים של הילדים שלו במחט. לדבריה רק אחת לשבועיים היה מכניס את הלשון שלו בכוס שלה, וגם זה היה “עבירה מינית” שחוזרת על עצמה.

מי שקורא את כתב האישום מתפלא איך שמרוב זיונים בתחת עם הבעל ועם כל מיני מנקי בתי מלון, חדרניות, זונות ובחורי ישיבות שכולם מכניסים לה באנאלי, איך היא בכלל יכלה לשבת? מתי היה לה זמן לעשות צימעס לשבת?

 

בקיצור, זו הזייה מטורללת, שאין ספק שהכל בדייות ושקרים שטובה הניג הכניסה לשרה אייזנשטיין לראש. מענין כמה עוד גברים הצליחה טובה הניג לתפור ככה.

ברק ליייזר הדליף את כתב האישום, וכתב האישום היה כל כך מצחיק שנכתבה על כך כתבה היתולית שעושה צחוק משרה אייזנשטיין ומהפרקליטות. מה לעשות? כתב האישום הזה באמת מצחיק ובלתי אמין.

דוד אייזנשטיין בסופו של דבר הודה ונכנס לכלא לכמה שנים, כי הבין שאין לו סיכוי אצל השופטת רבקה פלדמן פרידמן, יורם נועם ומשה ברעם.

ברק לייזר הדליף חומרים מנט המשפט ויצא ללא כל הרשעה
ברק ליזר עשה ברטרים עם לורי שם טוב על חומרי גלם לכתבות
ברק ליזר עשה ברטרים עם לורי שם טוב על חומרי גלם לכתבות

 

 

כעת נקווה שהדברים יגיעו לידי משפחת אייזנשטיין כדי שהם יוכלו לתבוע את הנהלת בתי המשפט ואת ברק לייזר בגין הדלפה זו. גם את עו”ד מירב גבע מיקנובסקי ניתן לתבוע שכן היא שכפלה את החומרים והפיצה אותם לכל עבר. נאחל שיהיה בהצלחה ושתעשו הרבה כסף.

 

עו"ד יהודה פריד הסנגור של דוד אייזנשטיין חטף פיק ברכיים מהשופטת רבקה פרידמן פלדמן
בתמונה: עו”ד יהודה פריד הסנגור של דוד אייזנשטיין חטף פיק ברכיים מהשופטת רבקה פרידמן פלדמן

וזו הפרקליטה שהפיצה את החומרים לכל עבר, עו”ד מירב גבע מיקנובסקי:

מירב גבע מיקנובסקי – ברשלנותה הפיצה חומרי חקירה לכל עבר ואף אישרה פרסומם אצל השופט טל חבקין בתל אביב

להלן עדותה של שרה אייזנשטיין במשטרה:

3007 29-3-2016 שרה אייזנשטיין זומנה למשטרת מוריה

ואלו המסמכים שמשפחתו של דוד אייזנשטיין שלחו לבת המשותפת מלכי אייזנשטיין שעליהם דיברה שרה אייזנשטין בחקירתה:

3011 תדפיס הכתבות ששלחו למלכי אייזנשטיין ומודעה על טובה הניג

על גביית העדות נרשם מזכר ע”י השוטר מוטי דוד:

השוטר מוטי דוד הזין למערכת “תקציר תיק” שנפתח בלי ששרה אייזנשטיין בכלל התלוננה.

חם בליטא!!! ההדלפה של עו”ד ברק לייזר: תלונת שרה אייזנשטיין אשת הרב הליטאי דוד אייזנשטיין על 20,000 מעשי אונס ואורגיות אחרי ששודלה ע”י טובה הניג לזמבר את בעלה.
חם בליטא!!! ההדלפה של עו”ד ברק לייזר: תלונת שרה אייזנשטיין אשת הרב הליטאי דוד אייזנשטיין על 20,000 מעשי אונס ואורגיות אחרי ששודלה ע”י טובה הניג לזמבר את בעלה.

 

 

3008 תקציר תיק פרסום משפיל באתר משפט שקר נפתח 25-1-2016

 

טובה הניג סירבה להגיע לחקירה במשטרה

מסתבר שדווקא יועצת הנישואין טובה הניג שלימדה את שרה אייזנשטיין איך מתלוננים במשטרה בשיטה הליטאית…. לא רצתה להגיע למשטרה בעצמה:https://טובה הניג גישור, הבדיחה היא שטובה הניג עושה לעצמה יחסי ציבור שכאילו היא מאמינה בגישור והידברות… https://טובה הניג: “יועץ נישואין צריך לטפל בשורש הבעיה של בני הזוג. היזהרו מכל עסק שקשור לטובה הניג: https://בית אית”ן וגם https://מרכז י.נ.ר ללימודי נישואין ומשפחה

טובה הניג תופרת תיקי אונס לגברים מהישיבות הליטאיות

נלקחה עדות מדפנה שרון מהישוב תקוע:

וכן נלקחה עדות מאילת השחר הכהן מהישוב יצהר.

היא מגיעה ממשפחה של טרוריסטים יהודיים.  העדה איילת השחר הכהן היא רעייתו של עקיבא הכהן מעצורי “פרשת הריגול במאחזי הגבעות”.

היא ובעלה הקימו חמ”ל לאיסוף ידיעות צבאיות על תנועות צה”ל וכוחות הביטחון במטרה למנוע הריסת מאחזים. זה נקרא אז “חמ”ל המאחזים”. מדובר במישהי שהיא והמשפחה שלה הורחקו בצו הרחקה מהישוב יצהר בגלל התנכלויות לפלסטינים. אח”כ הירשו להם לחזור הביתה אולם הן ישבו במעצר בית. בעלה חטף 3 חודשי מאסר. https://”פרשת המרגלים” מיצהר: עונשי מאסר לשלושה פעילים.

לדבריה של איילת השחר הכהן:

 “אנחנו וכל עם ישראל עדיין נמצאים בגלות וצריכים לצפות לגאולה שלמה שנזכה שהקב”ה יהיה לו קו פתוח איתנו, וביחד נצליח ב”ה לבנות את בית המקדש. אז תמשיכו לקנות את הקמח ונעשה בקרוב חלות לבית המקדש”. בעדותה היא אומרת שהיו “מעשי אלימות לפני 20 שנים” אבל לא היו עבירות מין.

איילת השחר הכהן היא הבת של דפנה שרון מהישוב תקוע.

מי שנחקרו בפרשה זו הם צוות הנהלת בתי המשפט כולל ברק לייזר, ימית עוקב, שירלי קורן וליאת יוסים. אשתו השניה של ברק לייזר, איילת פילו – לא נחקרה. כל החקירות האלו עדיין חסויות.

ואלו העדים בכתב האישום:

וכאן ניתן לעיין בכתבה “הליטאית החמה שרה אייזנשטיין מעלילה על בעלה דודאיזנשטיין עשרות אלפי מקרי אונס”. כתבה זו מבוססת על החומרים שעו”ד ברק ליזר הדליף.

 

וכאן ניתן לעייין בכתבה “חם בליטא! כל הלכלוך על סקס בישיבות הליטאיות”

3015 משפט שקר חם בליטא כל הלכלוך סקס בישיבות הליטאיות מת 20962-08-15 13-1-2016

וכאן ניתן לעיין בבקשה למעצר עד תום ההליכים:

מ”ת 29962-08-15 מדינת ישראל נ דוד אייזנשטיין.  16/8/2015.  הוגש ע”י הפרקליט יובל קדר.  

יובל קדר מי שתפר לרב הליטאי דוד אייזנשטיין 20000 מקרי אונס של אשתו
יובל קדר מי שתפר לרב הליטאי דוד אייזנשטיין 20000 מקרי אונס של אשתו
הרב הליטאי דוד אייזנשטיין בקשה למעצר תום הליכים תלונת שווא על אונס 20 שנה

וכאן ניתן לעיין בהסדר הטיעון.

 

#3731 כתב אישום מתוקן אייזנשטיין הסדר טיעון

פרוטוקול

#3732 פרוטוקול אייזנשטיין הסדר טיעון 17-2-2016 נועם פרידמן ברעם

 

ועוד פרוטוקול

 

#3733 פרוטוקול אייזנשטיין הופקד 6000 שח וגזר דין 30-11-2016

חודש אחרי שבעלה נכנס לכלא שרה אייזנשטיין שכרה עו”ד להוציא את בעלה מהכלא לבריתא

איפה ראיתם כזה דבר?  אחת שמתלוננת על 20,000 מעשי אונס, חודש אחרי שבעלה נכנס לכלא היא לוקחת את עו”ד שני דרי משלמת לה כסף ומבקשת שהיא תוציא את בעלה (האנס!!!!) לבריתא של הבת שלהם?????

עת”א 5168-12-16 דוד אייזנשטיין נ השב”ס

 

שני דרי ייצגה את דוד אייזנשטיין נגד השבס וקיבלה שכר טרחה מאשתו שרה אייזנשטיין
שני דרי ייצגה את דוד אייזנשטיין נגד השבס וקיבלה שכר טרחה מאשתו שרה אייזנשטיין

 

שרה אייזנשטיין שכרה את עוד שני דרי לייצג את בעלה שבכלא שייצא לבריתא 5168-12-16

 

 

Views: 404

3 Comments

  1. גועל נפש. בכתב האישום עוד לא כתבו את הכל. מדובר בחלאת אדם מהסוג הכי גרוע שיש. חבל שאתם לוקחים את הצד הלא נכון בסיפור (אלא אם כן מישהו מאחיו או גיסיו (עתירי הממון) שילמו לכם על זה). זה לא מועיל, ואפילו מזיק, למלחמה על זכויות הגברים.
    הערת מערכת
    חתיכת מטומטמת. את לא מבינה שהיועצת טובה הניג הסיתה את שרה אייזנשטיין להמציא עלילות שווא?????

  2. כל הכתבה הזאת היא בלוף. ואיך אני יודעת? כי אני מכירה את טובה הניג והתמונה שלמעלה היא פיקטיבית לחלוטין. כמו שנאמר “אין קשר בין המצולמים לכתבה” חחחחח…. אייזנשטיין הנאלח עדיין מרצה את עונשו בכלא לאחר שהואשם בכל העבירות המיוחסות לו. אני אחיינית שלו, ותאמינו לי- צריך עונש סירוס לגבר כזה. אם לא עונש מוות. טובה הניג עושה עבודת קודש ומפרסם הכתבה הוא כנראה עוד גבר שוביניסיט שטובה בכשרונה הצליחה להפליל.

  3. אנשים חולים מי שכתב את הכתבה הדוחה הזאת. אייזנשטיין הפושע יושב כבר חמש שנים בכלא על הפשעים שהוא עשה, והודה בכולם. היה כתב אישום קשה ביותר לאחד האנשים השפלים הקיימים במדינה. הכתבה מפוברקת לחלוטין. והראיה? טובה הניג היא לא מי שהצגתם בתמונה… פראייר מי שמאמין. טובה הניג חובשת מטפחת צנועה לראשה והיא אישה צעירה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *