EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

ביזיון שיפוטי באילת: השופטי מוטי לוי מאילת הציע לגבר שהתלונן על אשתו להסכים ל”צו הגנה הדדי” וכשהגבר לא הסכים נקם בו ודחה את בקשתו

השופט מרדכי מוטי לוי (אילת) אלימות שיפוטית לטנטית נגד גברים

איזה שופט עלוב נפש קיבלו האילתים.  קוראים לו מרדכי מוטי לוי.  ראו איזה גועל נפש:  גבר מבקש צו הגנה מפני אשתו.  הוא מגיע לדיון, ובמקום לקיים ישיבת הוכחות’ השופט דורש מהגבר להסכים לצו הגנה הדדי או צו הרחקה הדדי.  הגבר הזה לא הסכים ואז השופט מוטי לוי נקם בו ודחה לו לגמרי את הבקשה.

זו תופעה שחוזרת על עצמה בתיקי גירושין.  בדרך כלל אישה מגישה תלונת שוווא נגד בעלה והשופט מוציא אוטומטית צו הרחקה במעמד צד אחד.  נקבע דיון שבו בני הזוג צריכים להיחקר.  במקום להקדיש לדיון את מלוא תשומת הלב ממש כשמתחיל תיק הגירושין כדי לברר מההתחלה מי דובר אמת ומי שקרנית חורשת מזימות, השופטים עצלניים ולא מוכנים לקיים דיון.

במקום לחקור את הצדדים, השופטים רוצים שהגבר יסכים ל”צו הגנה הדדי”.  כמובן שזו מלכודת כי זה אמנם נקרא “צו הדדי” אבל בפועל, המשטר אוכפת את זה רק נגד הגבר, ונגד האישה הצו הזה נשאר על הנייר.

יוצא שגבר שמסכים לצו הגנה הדדי, במקום לחקור את אשתו ולהוכיח שהיא משקרת, מייד מתוייג כגבר אלים ולמרות שלא הוכח שום דבר הרי די בקיומו של הצו שהמשטרה מתייחסת אליו כגבר אלים.

ואז קלה הדרךך לאישה לצלצל למשטרה כל שני וחמישי ולהתלונן שהגבר התקרב אליה, או שהיא ראתה אותו אורב לה, או שהוא סתם מפר את צו ההרחקה, ומצבו של הגבר מסלים כי האישה בונה עליו תיק של הפרות סדרתיות.

וזה בדיוק מה שעשה הנבלה השופט מרדכי מוטי לוי, רק שהגבר עמד על שלו, ולא הסכים.  הוא הרי בא לשופט כשהוא מבקש הגנה מאשתו ופתאום השופט אומר לו להסכים לזה שייצא צו הגנה נגדו.  יותר אירוני מזה אין.  אז השופט נקם בו, הכפיש אותו, ובכוונה לא נתן לו את הצו שמגיע לו לקבל.

להלן פסק הדין של הנבלה מרדכי מוטי לוי.  ולגברים אנחנו אומרים:  לעולם אל תסכימו לצו הגנה הדדי.  זו מלכודת שהשופט טומן לכם ואם תסכימו אז בשניה אחת נכנסתם לסטטיסטיקה של גברים שעלולים לרצוח את הנשים שלהם.

שופט מוטי לוי מעניש גבר כי סירב לצו הדדי 13487-09-21

 

 

Views: 59

One Comment

  1. איזה בן זונה, עוד מזרחזיפת משת”פ, עבד כי ימלוך. ההלכה הפסוקה שיצאה מלפני ביהמ”ש העליון אומרת כי אין ליתן צו הגנה / צו ה”ט הדדי מבלי שהוגשה בקשה מתאימה ומבלי שהוכח היסוד לכך, אולם המשת”פ הבור החליט להפר הלכה זו כי “הוא יכול”. בנוסף לכך דחה את הבקשה המבוססת בין היתר על ראיה אובייקטיבית של סרטון (וראו מה כתב על כך הש’ ברגר) וכן הטיל הוצאות. חובה לערער, אם כי מחוזי ב”ש ידוע כפח אשפה שיפוטי. אגב, תרגיל נוסף של שופטים זבלים מסוגו הוא לשאול אם הגבר מסכים להטלת מגבלה כלשהי (קטנה) ואז הם קובעים שהסכים למתן כל הצו. כאלו הם הזבלים שהביאו למערכת המשפט את תרבות השקר של מדינות ערב שבה הם משתמשים כנגד אחיהם ובכלל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *