EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

הפסד צורב לעו”ד אהוד רופא (שני רופא): רונית פינצ’וק אלט קבעה שלציבור יש זכות לעיין בתיקים של קוקסינלים המסתירים את עברם המכוער

שני רופא אהוד רופא חטפה זפטה אצל רונית אלט פינצ'וק

יש איזה קוקסינלית אחת בשם שני רופא שבעברה היתה גבר בשם אהוד רופא.  אהוד רופא היה עו”ד כושל שהגיש מאות תביעות סחיטה והשתקה על משלוח הודעות ספאם לטלפון שלו, והוא הסתכסך עם מאות עורכי דין ושרף לעצמו את המוניטין.

יום אחד ב 2017 אהוד רופא נעלם וצצה שני רופא:  קוקסית מכוערת עם פיאה לא מוצלחת.  עכשיו בגלל שלא נעים ללעוג לקוקסיות, כולם משתדלים להיות PC ולהתחבק איתה ולהצטלם איתה, כדי להראות כמה הם נאורים.

בתמונה:  אהוד רופא לפני שחתך את הבולבול

שני רופא ללא הפיאה כאהוד רופא עכשיו דולף לה שפיך מהחצאית
שני רופא ללא הפיאה כאהוד רופא עכשיו דולף לה שפיך מהחצאית

 

 

שני רופא אהוד רופא חטפה זפטה אצל רונית אלט פינצ'וק
שני רופא אהוד רופא חטפה זפטה אצל רונית אלט פינצ’וק

 

 

רונית אלט פינצ’וק:  אין למנוע עיון בתיק משפטי רק בגלל שבעל הדין הוא קוקסינל

אבל האמת היא שכמו שאהוד רופא היה עו”ד אלים, ככה עו”ד שני רופא היא עו”ד אלימה.  לא משנה כמה גלולות אסטרוגן היא בולעת, היא עדיין מפוצצת בטסטוסטרון.

אחד הדברים המביכים בעברה של שני רופא זו העובדה שהעיתונאית טלי חירותי סובר מהארץ חשפה אותה בתור פייק דוקטור, כלומר שהתואר דוקטור בו היא מתהדרת היא סתם חתיכת נייר ממפעל להדפסת תעודות נוצצות בקליפורניה, עם חותמת פיקטיבית כאילו היא עשתה דוקטורט בשלולה של אוניברסיטה קליפורנית ב….  אוקראינה.

פייק דוקטור עם פייק פוסי.

הוגשה בקשה לעיון באחד מתוך התיקים שבין שני רופא לבין מערכת עיתון הארץ וטלי חירותי סובר.  שני רופא התנגדה.  לטענתה עצם פרסום ההחלטה בעיון בתיק עלול לגרום לכך שיפורסם ברבים שהשם אהוד רופא הוא האלטר אגו של שני רופא.

ממתי מוציאים צא”פ על בקשה לעיון בתיק????

פינצ’וק הוציאה החלטה שמותר לעיין בתיק, אבל על עצם הבקשה לעיון הטילה צא”פ כדי שההחלטה לא תזלוג מנט המשפט אל מאגרי המידע המשפטיים.

השופטת אלט פינצ’וק כנראה לא יודעת את החוק.  חוק השמות אומר שמי שמשנה את שמו נרשם במאגר השמות במשרד הפנים והמאגר פתוח לעיון הציבור כך שאסוציאציה בין השם כזכר, לשם כאישה היא לא מידע פרטי או סודי ואין עליו זכות לפרטיות.

רונית פינצ'וק אלט לציבור יש זכות עיון בתיקים של קוקסינלים שמסתירים את עברם
רונית פינצ’וק אלט לציבור יש זכות עיון בתיקים של קוקסינלים שמסתירים את עברם

דבר שני, הנימוק של רונית אלט פינצ’וק שהיא מוציאה צא”פ על עצם הבקשה לעיון מחשש שיעשה פרסום העושה “שימוש לרעה” בהחלטה, גם זה לא מה שהפסיקה אומרת.  הפסיקה אומרת שאי אפשר למנוע פרסום של משהו לפני שהוא התפרסם בגלל “חשש לשימוש לרעה”.  הפסיקה אומרת שרק אחרי הפרסום אפשר לתבוע בנזיקין אם נגרם נזק.  אבל חשש לשימוש לרעה בפרסום של החלטה שיפוטית או פסק דין שיפוטי איננו עילה מוכרת להוצאת תא”פ.

הנה ככה השופטים עושים מה שבא להם.

הרי עצם הבקשה לעיון היא בקשה מכוח הזכות של הציבור לדעת (עיקרון הפומביות).  לכן זה תרתי דסתרי שמותר לעיין בתיק בגלל עיקרון הפרסום, אבל אסור לפרסם את עצם בקשת העיון.

הרי מרגע ששופט מוציא החלטה, אין לו כל שליטה מה הציבור יעשה עם זה.  כל אחד יכול לקחת את ההחלטה ולתת לה ספין משלו.  לכן מה פתאום ששופטת תמנע את עצם הפרסום של בקשה המבוססת על עיקרון הפומביות?

השופטת נתנה לשני רופא עיכוב ביצוע של כמה ימים כדי שהיא תוכל לערער על עצם הזכות לעיין בתיק שלה.  אם זה יוגש ויהיה שם ענין לציבור, נשמח לעדכן.

שני רופא ביום הנישואין לדרור בוזגלו השוטר המגרבץ
שני רופא ביום הנישואין לדרור בוזגלו השוטר המגרבץ

 

 

אהוד רופא בתחפושת שני רופא מטריד מינית את רומי קנבל
אהוד רופא בתחפושת שני רופא מטריד מינית את רומי קנבל

 

 

 

אייל בסרגליק מוטרד מינית עי אהוד רופא בתחפושת קוקסינלית של שני רופא
אייל בסרגליק מוטרד מינית עי אהוד רופא בתחפושת קוקסינלית של שני רופא

 

להלן הבקשה לעיון בתיק

פחע שני רופא עיון בתיק טלי חירותי סובר 15-1-2023

להלן ההחלטה של רונית פינצ’וק אלט

עיון תיק אהוד רופא - שני רופא נ הארץ החלטה רונית פינצ'וק אלט מאשרת עיון 14-3-2023

 

 

כיצד עו”ד שני רופא (אהוד רופא) מתחזה להיות קורבן עבירת מין? תשובה: השופטת נועה גרוסמן פגעה מינית בשני רופא דרך הנט!

 

 

שני רופא 1: האם גם אותך הטרידה מינית הקוקסינלית שני רופא (לשעבר אהוד רופא)? פייק דוקטור, פייק פוסי בדליפה כרונית

 

איך נראתה דר’ שני רופא (אהוד רופא) בת הזוג של דרור בוזגלו לפני שחתכה? קראו לה “אהוד רופא” והיא פייק דוקטורית בהתכתבות מאוקראינה מתנערת מעברה כגבר ומתכחשת לזהות להט”בית

 

Views: 184

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *