EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

חרבות ברזל 101: המכון למחדלי ביטחון לאומי INSS באונ’ ת”א שילם לתמיר הימן 175,000 ש”ח בחודש להפיץ קונצפציה שהחמאס מורתע ולגייס את דורית ביניש וציפי לבני

דורית ביניש זנזונת הקונצפציה שהחמאס מורתע 8 חודשים לפני חרבות ברזל

באוניברסיטת ת”א, שהיא קן צרעות פמינאציות יש מכון בשם “המכון למחקרי ביטחון לאומי” INSS אשר לפני המלחמה אירח את כל הגנרלים ודגנרטים שהיו לשעברים בצה”ל וכולם נתנו נאומים יפים על כמה שאין סכנה מעזה, כמה שהחמאס מורתע, כמה שהשקעה בטכנולוגיה ובינה מלאכותית מייתרת את הצורך לשמור על גבול עזה, וכמה שכל הגנרלים האלה (רובם תלמידי קרן וקסנר) חכמים, נאורים, ומדליקים.

הסמנכ”ל היה תמיר הימן אולם לפני חודש הוא שודרג להיות מנכ”ל.  הדירקטוריות הבכירות שתומכות בו הן דורית ביניש, ציפי לבני, רקפת עמינוח רוסק (הכלבה שניהלה את בנק לאומי), וגם אלפרד אקירוב.

תמיר הימן הדביל שנכשל בניבוי הנוחבה מקבל 1750000 שח בחודש מהמכון למחקרי ביטחון לאומי
תמיר הימן הדביל שנכשל בניבוי הנוחבה מקבל 1750000 שח בחודש מהמכון למחקרי ביטחון לאומי

 

שבועיים לפני המלחמה הופיע שם בכנס הסתום-בלום תמיר הימן, טינופת מזוהמת שאין לתאר…. והוא התפאר בכך שהוא לא רואה שום סכנה שנשקפת למדינת ישראל מעזה והחמאס…..  ועכשיו המטומטם הזה קיבל מינוי לשמש “ראש המכון למחקרי ביטחון לאומי”, כי ראש המכון הנוכחי מנואל טרכטנברג התפטר.  1/3/2024.

מנואל הרוויח 70,600 בחודש כמנכ”ל, ותמיר הימן הרוויח 175,000 ש”ח בחודש כסמנכ”ל.

 

תמיר הימן קיבל טלפונים חודשיים לפני הנוחבה שאו טו טו מתקפת פתע ושם זין
תמיר הימן קיבל טלפונים חודשיים לפני הנוחבה שאו טו טו מתקפת פתע ושם זין

 

איך תמיר הימן לא מתבייש להוציא 175,000 ש”ח בחודש על מחקרי מחדלי הביטחון שלו???

 

טמטום כזה עוד לא ראינו.  מדובר באחד שהיה צריך לסתום את הפה שלו בבושה החל מה 7/10/2023 ולא להוציא מילה אחרי השטויות שהוא פלט.  החמאס מורתע…  לא נשקפת סכנה.  והפסיכי הזה הולך להיות ראש מכון יוקרתי לביטחון לאומי….

אתם יודעים כה כסף הוא מרוויח בנוסף לפנסיית הענק שלו מצה”ל? 175,000 ש”ח בחודש כדי לספר לעם ישראל שהחמאס מורתע ושלא נשקפת סכנה.

הנה פה הוא אומר במפורש:  אין כל סכנה מהנוחבה.  חודשיים לפני השחיטה הגדולה בעוטף ובנובה.  חודשיים לפני חרבות ברזל הוא קיבל טלפונים שאו טו טו מתקפת פתע והוא שם זין.

 

 

והנה כאן הוא מתראיין ב 27/2/2024 ומסביר למה הוא שהוא כישלון מהדהד, דווקא הוא הפתרון ל”התאוששות מכישלון”.  “צריך להסתכל מעבר לכישלון”.  איזה מטומטם.  אבל מה לעשות הוא לא יוותר על עוד 175,000 ש”ח בחודש בנוסף לפנסיה הצבאית.

 

 

 

מה עושה דורית ביניש במכון למחקרי ביטחון לאומי????

המכון הזה INSS שופע בכסף.  המכון מגלגל 22,000,000 ש”ח בשנה ככמעט הכל הולך למשכורות.   המשכורות שמחולקות שם הן משכורות עתק.

יושבת במכון הזה גם הכלבה הפמינאצית דורית ביניש.  מה היא מבינה בביטחון לאומי????  כאשר היא היתה נשיאת בית משפט עליון היא תמיד היתה בעד זכויות פלסטינים ומחבלים.  תמיד בעד קיצוץ כושר הלחימה של צה”ל, נגד הריסת בתים של מחבלים, נגד שלילת אזרחות למשפחות מחבלים, נגד שלילת זכויות סוציאליות וביטוח לאומי למי שמעורב בטרור…..  וזאת הנוחבה שהמוזמנים לכנסים של המכון צריכים ללקק לה?????  דורית ביניש????

 

דורית ביניש זנזונת הקונצפציה שהחמאס מורתע 8 חודשים לפני חרבות ברזל
דורית ביניש זנזונת הקונצפציה שהחמאס מורתע 8 חודשים לפני חרבות ברזל

 

הנה פה זנזונת הקונצפציה דורית ביניש בכנס של המכון שלה INSS ב

 

ומה מבינות ציפי לבני ורקפת עמינוח רוסק בביטחון לאומי

 

גם ציפי וגם רקפת הן דירקטוריות.  שתיהן יחד עם דורית ביניש העסיקו את המכון לאורך כל שנת 2023 בהפצת פרסומים שהמהפכה המשפטית מסוכנת לביטחון ישראל.  זה מה שהעסיק את הנוחבות האלה.

הנה כאן ב 21/2/2023 ציפי ודורית ביניש זוממות לפרסם שהרפורמה במשפט מזיקה לביטחון הלאומי.

ציפי לבני מתארחת אצל דורית ביניש במכון למחקרי ביטחון לאומי כדי להכפיש את ביבי
ציפי לבני מתארחת אצל דורית ביניש במכון למחקרי ביטחון לאומי כדי להכפיש את ביבי

המכון התבוסתני למחדלי ביטחון

 

המכון הזה אינו אקדמי, ואינו מכון לימודי, שזה מה שעושים באוניברסיטה. לומדים לתואר.  זהו סתם גוף אינטרסנטי שמקבל המון כסף, ושופך אותו על כל מיני מטומטמים, מקורבים לצלחת שמאוחדים בקונצפציה של “רק לא ביבי”.

הכתיבה באתר של המכון מאוד מטומטמת, ברמה של עבודה של תלמיד בכיתה י’.  המון מליצות על האתגרים, ו”זירות מאבק”, אבל בסופו של דבר לא ממש נאמר שם שום דבר ברור.

את מי הביאו למכון כדי שיסביר ל”חוקרים” על מה להתמקד???? את אהוד ברק.  אהוד ברק דיבר על “המחירים המשפטיים והבינלאומיים שישראל עלולה לשלם בגין פעולות אפשריות בהן תנקוט הממשלה החדשה; משמעויות לחימה עתידית של ישראל בגזרת הצפון וסוגיות של בניין הכוח הצבאי העתידי בהם רובוטיקה ובינה מלאכותית”.

הבנתם את זה?  שבגלל הרפורמה המשפטית של ביבי ויריב לוין, מדינת ישראל תשלם “מחירים משפטיים ובינלאומיים“.  לא בגלל החמאס.  בגלל ביבי…. זה מהמכון למחקרי ביטחון לאומי.

 

אהוד ברק כבוד מלכים במכון הקונצפציה המכון למחקרי ביטחון לאומי
אהוד ברק כבוד מלכים במכון הקונצפציה המכון למחקרי ביטחון לאומי

 

גם יאיר לפיד והזונה הפמינאצית הנוחבה אורנה ברביבאי היו יקירי המכון.  כשיאיר לפיד בא למכון הוא דיבר על חיזוק הכלכלה העזתית. בקיצור, לפיד שאף לעשות מעזה לפלנד.

יאיר לפיד הציג את הקונצפציה בדיון חשיבה מקצועי במכון למחקרי ביטחון לאומי – INSS, שבאוני’ ת”א, על תוכניתו “כלכלה תמורת בטחון“.

עקרונות היוזמה הן ש”מטרתו של מהלך כזה היא לייצר יציבות משני צידי הגבול. בטחונית, אזרחית, כלכלית ומדינית. הקהילה הבינלאומית ותושבי עזה צריכים לדעת שהטרור החמאסי הוא המחסום בינם לבין חיים נורמליים. שוחחתי בחודשים האחרונים עם גורמים בינלאומיים רבים, החל ממצרים ועד ארה”ב והאיחוד הארופי, כולם מאמינים שאין דרך אחרת.

העקרונות המנחים הם: יצירתו של תהליך בניה מתמיד, רב-שלבי ומדורג של רצועת עזה, יבטיח בניהול נכון שקט מן הרצועה כל עוד התהליך נמשך. בניהול נכון וארוך טווח התהליך יהפוך את תושבי עזה, את מצרים ואת הקהיליה הבינלאומית למנופי לחץ על החמאס שימנעו ממנו התעצמות ופעילות טרור”…. “. יצירת פוטנציאל לכלכלה העזתית של יכולת צמיחה מבפנים….  נכונות מצרים להשתלב בפרויקט כגורם מוביל ומרכזי, הנהנה מפירותיו הכלכליים והמדיניים, ומהווה פלטפורמה להצטרפותן לפרויקט השיקום של מדינות ערב, בעיקר המפרציות”.

https://www.inss.org.il/he/lapid/

 

יאיר לפיד והכלבה אורנה ברביבאי בכנס המכון למחקרי ביטחון לאומי
יאיר לפיד והכלבה אורנה ברביבאי בכנס המכון למחקרי ביטחון לאומי

 

תחת העמוד של אסטרטגיה לשנת 2023 הם כותבים במפורש שיש ללמוד מהניסיון של המלחמה באוקראינה ולשאוף להימנע בכל מחיר מלחימה פנים אל פנים מעבר לגבולות האויב בשטחים מיושבים.

במקום זה הם מציעים לשפוך את כל הכסף של צה”ל על התייעלות טכנולוגית:  הגנת סייבר ומתקפות סייבר כולל דגש על מטוסים ללא טייסים, גדרות ללא תצפיתניות, ואוניות ללא קברניטים.

הם כותבים שאי גיוס לצה”ל של דתיים עלול להוריד מוטיבציה להתגייס, ולייצר מתח פנימי בין תושבי ישראל.

הם אומרים שצריך להתכונן לקראת החימוש האטומי של אירן אבל לא מפרטים מה לעשות.

והנה משפט המחץ:  Cyber efforts, covert operations, and legal and cognitive warfare should be integrated to achieve success.

בקיצור החומר שם מבייש ברמות על.  חירטוטים מטופשים ברמה של דיבייט בבית ספר תיכון.  לפעמים חשבנו שאנחנו קוראים טקסט שיצרה בינה מלאכותית….

 

ועל זה משלמים למנכ”ל תמיר הימן 175,000 ש”ח בחודש?????

ראו כתבה בישראל היום של ליאורה לויאן, פורסם 28/1/2024

המכון למחקרי עיוורון לאומי

גנרלים לשעבר שטעו בגסות מצליחים לשכנע את הצופים והמאזינים יום אחרי יום שהפאשלות שלהם לא רלוונטיות • מתי ניגמל מדמות הביטחוניסט הישראלי הקלאסי?

כמו בתאונת דרכים קטלנית בהילוך איטי, צפיתי השבוע במנהל המכון למחקרי ביטחון לאומי (INSS), אלוף (מיל’) תמיר הימן, ובדבריו שנאמרו שבועות ספורים לפני מתקפת 7 באוקטובר: “אנחנו לא בפתח מלחמה רב־זירתית ותרחיש יום כיפור”, אמר הימן בקולו השקט, כמי שנמאס לו לדבר עם אידיוטים. “מרוב שאנשים מדברים על זה, אני מקבל טלפונים שאוטוטו מלחמה, אוטוטו מתקפת פתע… לא! זה לא המצב! אנחנו לא ערב מלחמה”.

עבור מי שכבר לא מתרשם מדבריו המנותקים של עוד גנרל בדימוס, כדאי לזכור שהמכון למחקרי ביטחון לאומי הוא הלוחש על אוזני כל הצמרת המדינית שלנו, והגוף הלא־צבאי הראשון שיוזמן להתייעצויות. מה שאומרים בכירי ה־INSS הוא מה שישמעו נתניהו, גלנט, גנץ ושאר חברי הקבינטים, והוא הקול שייחשב קונצנזוס ביטחוני שקול ומקצועי.

אך לא צריך לנבור עמוק מדי כדי להיווכח עד כמה בכירי המכון הנחשבים ביותר מקשקשים את עצמם לדעת בניתוחים ובנבואות, שמתבררים פעם אחר פעם כשטות וכהבל. לא נוח לי להתבטא כך כלפי אנשים שהקדישו את מיטב שנותיהם לביטחון ישראל, ושהחזיקו לאורך השנים בתפקידים ביטחוניים ראויים להערכה; אך אם יש דבר אחד שלמדנו בחודשים האחרונים, הוא שאי אפשר לאתרג את אלו שהיו אמורים לדעת – ולא ידעו.

שבועיים וחצי בלבד לפני מתקפת הפתע של חמאס, התקיים במכון כנס בסימן יובל למלחמת יום כיפור. “מה יהיה הדבר הבא שישבש ויערער את הביטחון העצמי של המערכת?”, תהה הימן, ושיתף במסקנות מדיונים שערך המכון בנושא. האתגר הפלשתיני הוא אתגר קטן, הרגיע, מכיוון שבמקרה הכי גרוע הפלשתיני יכול לירות רקטות מכמה אזורים, לא יותר. גם התפיסה המסורתית שלפיה הכוחות הסדירים יצליחו לבלום מתקפה עוינת נותרה על כנה, בעיקר הודות ל”אמון הגבוה שלנו בטכנולוגיה מתקדמת”.

אולי ראוי לציין את תפקידו הצבאי האחרון של הימן, שיכול לשפוך אור על ביטחונו המופרז: ראש אמ”ן.

המנהל לשעבר המיתולוגי של המכון, אלוף (מיל’) עמוס ידלין, כשל סדרתית בהערכת מצבו של חמאס ברצועת עזה.

 

ב־2007 התייחס ידלין בחיוב להשתלטות חמאס על הרצועה, מה שאמור היה להקל על ישראל להילחם בארגון. במאי 2023 פרסם מאמר שבו כתב כי “חמאס מורתע מאז שומר החומות“. בכלל, טען, עזה היא חזית לא כל כך חשובה, ו”כל לחימה בעזה גוזלת משאבים וקשב” הדרושים להתמקדות באיומים הדחופים יותר. במאמר שפורסם שבועיים לפני תחילת המלחמה כתב ידלין שחמאס “מעדיף להותיר את עזה מחוץ לעימות”, ושהתרחישים הביטחוניים עלולים להתלקח ביו”ש, בירושלים או בצפון. אולי לא תתפלאו לשמוע שגם ידלין היה, בתפקידו הצבאי האחרון, ראש אמ”ן.

 

עמוס ידלין העם הפשוט שמפקפק בגנרלים המקצועיים מרדד את השיח הבטחוני
עמוס ידלין העם הפשוט שמפקפק בגנרלים המקצועיים מרדד את השיח הבטחוני

 

המנהל לשעבר המיתולוגי של המכון, אלוף (מיל’) עמוס ידלין, כשל סדרתית בהערכת מצבו של חמאס ברצועת עזה. ב־2007 התייחס ידלין בחיוב להשתלטות חמאס על הרצועה, מה שאמור היה להקל על ישראל להילחם בארגון

 

תגידו, השתגענו? המלך הוא לא רק עירום – הוא גם עיוור, חירש וחסר חוש כיוון.

איך אף אחד עוד לא דפק על השולחן וקבע שהמכון המכובד צריך להפסיק ליהנות מדלת פתוחה בצמרת המדינית והביטחונית? איך יכול להיות שהימן, ידלין וחבריהם עוד מוזמנים להתראיין כמומחים וכפרשנים לגיטימיים? כיצד אנשים שמרוב בושה היו אמורים להיעלם מהמרחב הציבורי, מצליחים לשכנע את הצופים ואת המאזינים יום אחרי יום שהעובדה שהם טעו בכזו גסות אינה רלוונטית? האם זו העובדה שאנו מתקשים להיגמל מדמות הביטחוניסט הישראלי הקלאסי – גבר אשכנזי סמכותי עם עבר צבאי מפואר? האם יוקרתו של המכון שהם מובילים ממשיכה לחפות על הכישלון המחקרי, על הזחיחות ועל קיבעון המחשבה?

אנשי ה־INSS עשו רבות למען ביטחון ישראל, אך הם מוכיחים ללא הרף שגם כשקרסה הקונספציה שבנו בעמל רב – עדיין אין להם מושג איך לקרוא את המפה. כמדינה שעוד מעכלת את המכה שניחתה עליה ולומדת את האתגרים הגדולים שלפתחה, אין לנו את הפריבילגיה להמשיך לתחזק את אדריכלי הקונספציה.

https://www.israelhayom.co.il/opinions/article/15174538

 

עמוס ידלין הנשיא המיתולגי של המכון:  אסור לציבור לפקפק באליטה המקצועית

 

נציין שבאתר המכון יש שיחה בין יאיר לפיד לעמוס ידלין 6/3/2020 שבה הוא מתלונן על ההתקפה של אספסופי האדם על האליטה הביטחונית באמצעות הסמרטפונים, וכך הציבור גורם לרידוד השיח הביטחוני בעצם זה שמפקפקים במה שהגנרלים המקצועיים אומרים……  לדבריו האליטה לא צריכה להתנצל.

“אני חונכתי להיות אליטה”.  ההתקפה על האליטות היא לא רק בעיה של ישראל.  זו בעיה עולמית.  גם של ארה”ב. ברל כצנלסון אמר שהאליטות לא צריכות להתנצל כי אנשי האליטה הם מקצועיים.

היום הציוצים של הציבור תוקפים את האליטות שהן Truth Tellers.  ראיתי את זה כשהנישא טראמפ אמר ליועצים הבטחוניים שלא שהם מדברים שטויות….  גם שופטי בית המשפט העליון הם Truth Tellers וגם “העיתונאים הטובים” הם Truth Tellers ויש נגדם מלחמה…. היום כל אחד עם הטוויט שלו משפיל את האנשים הכי טובים…. אנחנו חייבים לחזור לתת כבוד לאנשים המקצועיים של האליטה, וזו לא בושה לומר שהם אליטה.

 

 

גדי אייזנקוט שימש חוקר בכיר במכון וקיבל 492,000 ש”ח בשנה

 

הידעתם שגדי אייזנקוט שימש חוקר בכיר במכון למחקרי הפשלות הביטחוניות?  השכר של חוקר בכיר לשנה הוא כמעט חצי מיליון ש”ח!!!!!

 

 

יאיר לפיד עם גדי אייזנקוט חוקר בכיר במכון למחדלי ביטחון לאומי INSS
יאיר לפיד עם גדי אייזנקוט חוקר בכיר במכון למחדלי ביטחון לאומי INSS

 

ראו בטוויט הזה את יאיר לפיד מתגאה ש”הצגתי להם את תוכנית ״כלכלה תמורת בטחון״ שאני מקדם במטרה לייצר יציבות משני צידי הגבול ברצועת עזה. בטחונית, אזרחית, כלכלית ומדינית. חלק מהדיונים על התוכנית כוללים בתוכם את נושא השבויים והנעדרים שבעזה, ואת חובתנו להחזירם”.  23/12/2021.

 

ה”סקרים” השקריים של המכון

 

המכון גם הזמין סקרי דעת קהל בקרב 1,000 אנשים והפיץ “הודעה לעיתונות ש”הציבור מודאג מהאיומים הפנימיים משמעותית יותר מאשר מהאיומים החיצוניים-ביטחוניים – 21% מהישראלים מודאגים מהאיומים החברתיים בישראל מבפנים (הציבור היהודי – 23%, הציבור הערבי – 13%) ו-27% מודאגים מעימות בין יהודים לערבים ישראליים (הציבור היהודי – 25%, הציבור הערבי – 35%) בעוד שמיעוט זניח (5%) מודאג יותר מהאיומים הביטחוניים על ישראל מבחוץ. חלק ניכר מהציבור (42%) העיד כי הוא מודאג מכל האיומים במידה שווה.  18/7/2021.

הנה הסקר: רק 5% מודאגים מהחמאס……..  איזה בידור.

סקר המכון למחקרי ביטחון לאומי יוני 2021 רק 5% מודאגים מהחמאס
סקר המכון למחקרי ביטחון לאומי יוני 2021 רק 5% מודאגים מהחמאס

 

מתי סוגרים את המכון המעופש הזה ומעיפים את תמיר הימן על טיל לעזה?

 

אנחנו סבורים שהמדינה חייבת להפסיק את התקציב לאוניברסיטת תל אביב עד שהיא תסגור את המכון הזה.  זו לא פקולטה.  אין שם “לימודים אקדמיים”, והמכון הזה נכשל.  הוא נכשל כישלון קולוסלי בניבוי הביטחון הלאומי.

עם כישלון כזה, המדינה לא צריכה לממן את המכון הזה אפילו בשקל אחד, ולמכון אין שום זכות קיום דקה נוספת.

ולגבי הביזיון של מינוי תמיר הימן למנכ”ל המכון לכישלון לאומי…..  מה אפשר להגיד?  מי שאמר שלא נשקפת שום סכנה מהחמאס.  מי שהיה עיוור לסכנה, מי שאלחש את המדינה, וטעותו התגלתה כטעות מרה, אחד כזה לא צריך לקבל פרס.

הוא צריך לקבל חקירה פלילית במשטרה ולשבת בכלא.

המכון והנתונים הכספיים

המכון למחקרי ביטחון לאומי, מכון חשיבה שעל יד אוניברסיטת תל אביב, בע”מ (חל”צ) ע”ר 513861435

מחזור כספי 21,717,000 ש”ח.

משכורות 18,616,000 ש”ח.

הנהלה 3,177,000 ש”ח.

בזבוזים 890,000 ש”ח.

גירעון שנתי 514,000- ש”ח.

 

תרומות מארה”ב 5,700,000 ש”ח מאגודת ידידי אוניברסיטת תל אביב בארה”ב, ועוד תורמים מאנגליה וישראל.

תרומות מנדבנים: קרן התרומות של דיאן וגילפורד גלייזר.

שגרירות ארה”ב תורמת 32,500 ש”ח ושגרירות קוריאה 2,800 ש”ח.

מדינת ישראל נותנת 275,000 ש”ח.

דירקטורים:  אלפרד אקירוב משמש דירקטור.  גם מרטין אינדיק.  פרנק לאוי, אייל זיסר, דייויד לואי, זאב פלדמן, חנינא ברנדס, איתמר רבינוביץ, אריאל פורת (הרקטור של האוניברסיטה), יעקב אהרון פרנקל, רקפת עמינוח, דורית דבורה ביניש, ציפי לבני, דן גבע.

מקבלי שכר

ראש המכון  726,854 ₪ ועוד 106,706 ש”ח תשלום נוסף. סה”כ 833,560 ש”ח  (70,600 ש”ח בחודש).  עד לפני חודש זה היה מנואל טרטטנברג ועכשיו זה תמיר הימן.
סמנכ”ל 689,069 ₪ ועוד 712,693 ש”ח תשלום נוסף. סה”כ 1,401,762 ש”ח (8 חודשי עבודה, 175,220 ש”ח בחודש).  בהתחלה הסמנכ”ל היה אילן שטיינר אולם תמיר הימן החליף אותו.  עכשיו תמיר משודרג למנכ”ל החל מ 1/2/2024.
חוקר בכיר 509,911 ₪ ועוד 104,604 ש”ח תשלום נוסף. סה”כ 613,000 ש”ח. (86,250 ש”ח בחודש)
סגן ראש המכון 441,288 ₪ ועוד 73,533 ש”ח תשלום נוסף.  (51,000 ש”ח בחודש)
חוקר בכיר 420,000 ₪ ועוד 71,400 תשלום נוסף.  סה”כ 492,000 ש”ח (41,000 ש”ח בחודש)

 

 

Views: 476

2 Comments

  1. חבורת בטלנים ששותה את הקופה הציבורית.

    צריך לגלות הגינות, המדמנה הזו שורצת ומשריצה מימין ומשמאל.

    הערת מערכת:
    הרוב זה מתרומות מיהודי אמריקה. מספרים להם שהמכון יציל את מדינת ישראל…..

  2. הבעיה העקרית עם המכון הזה כמו עם מוסדות אקדמים אחרים שכספי ציבור מושקעים בזה .
    כמי שלמד באוניברסיטה ומכיר במקצת הבטלה זועקת והציבור משלם יש לקצץ את תקציב המוסדות בשיעור ניכר. לקצץ במנגנון .

    כמו כן יש לקבוע ועדות חיצוניות להשארות באקדמיה להוראה המצב שחבר מביא חבר לאקדמיה לא על חשבוננו .

    אם אתה ימני עליך להסתיר את עמדותיך אם רצונך להתשתלב בהוראה באקדמיה.

    ובייניש אמרת מלחי אמרת משפט מלחי אמרת הכל.

    אני זוכר את אותו מרצה שהתפלא שעלי בקר לא מונה לעליון וכל שאר השופטים והפרקליטים ממשפט מלחי מונו לעליון התשובה ברורה ואיזו גיבורה יונה סופר זצ”ל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *