EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

חרבות ברזל 100: שוד הזרע מחיילים שנפטרו במלחמה וכריתת אשכים “לשם הולדה” הורים שכולים אל תתנו את הזרע ללסביות אלימות!!!

מורן חדד לסבית אלימה שרוצה לשדוד זרע של חיילי צהל ולתבוע את הוריו

ביבי נתניהו מתמהמה ולא נכנס לרפיח.  בינתיים התקשורת מחפשת נושאים למלא את המסכים ואחד מהם הוא שימור הזרע של חיילים שמתים במלחמה ע”י כריתת אשכים.  הפרוצדורה אסורה לפי חוק האנטומיה.  1/3/2024.

קודם כל שיהיה ברור שאת הזרע לא שואבים מהגופה, והגופה לא נשארת שלמה.  את הזרע שואבים אחרי שכורתים את האשכים מהגופה.

חוק שימוש בזרע נפטר לשם הולדה

רק בשלושת החודשים האחרונים בוצעו הליכי שאיבת זרע מכ-100 גברים, 88 מהם הם חיילים שנהרגו.  החוק שעליו עובדים במשרד המשפטים נקרא “חוק שימוש בזרע נפטר לשם הולדה”.

האם חייל שנפטר היה רוצה שיכרתו לו את האשכים לפני שהוא יורד לקבר?  הרי אף אחד לא שואל אותו ואף אחד לא מחתים אותו על הסכמה מראש לחילול גופתו.  גם אם יחתימו את החייל, לא יספרו לו שהוא עלול לחשוף את ההורים שלו לתביעת מזונות ל 21 שנים,  ושלהורים שלו יהיו אפס זכויות לראות את הנכד שלהם.  כי ככה זה בדין הישראלי.  הורי האב תמיד נחשבים בבתי משפט למשפחה תחתית המיץ של הזבל.

לפי החוק יבואו להחתים חיילים שהם מוכנים שיקצרו מהם את הזרע אחרי המוות בעזה, אבל זה יהיה טופס סטנדרטי של כן או לא.  לא ישאלו אותו אם הוא מסכים שיתבעו את ההורים שלו על מזונות ולא ישאלו אותו אם הוא יסכים שהלסבית שתקבל את הזרע לא תיתן להורים שלו לראות את הנכד.

מה שמעניין את מנסחי החוק במשרד המשפטים (הבהמה עו”ד מצדה מסלאווי) זה רק להגדיל את כמות הזרע שזמינה ללסביות להתעבר.  החייל, מורשתו ושושלתו ממש לא מעניין את משרד המשפטים.

אזהרה להורים השכולים: אל תתנו את הזרע לאף לסבית – הן רק רוצות לשדוד אתכם

 

ועכשיו לשאלה מה ההורים השכולים יעשו עם הזרעים המוקפאים של בניהם?  בשלל הזה חושקות לסביות בזוגיות, או נשים שהבינו שהחמיצו את רכבת הנישואין.

תהא זו אזהרה לכל ההורים השכולים.  לעולם אל תסכימו לתרום את הזרע של הבן שלכם לזוגות של לסביות או לבנות שאתם לא מכירים אישית. הסיבה כפולה ומשולשת.

החוק הישראלי לא מכיר בהסכם לפני שהתינוק נולד

ראשית, על פי החוק בישראל לא ניתן לכרות חוזה שמעגן את היחסים בין ההורים שישמשו הסבא והסבתא לבין הלסביות שחושקות בזרע, מהסיבה שקיימת הלכה שאי אפשר לחתום חוזה על הזכויות בילד שעוד לא נולד (עובר).

מדובר בהלכה זוועתית אשר נועדה להבטיח שהאישה תמיד תוכל לתבוע מזונות “בשם הילד” ותמיד תוכל לנתק את הצד שכנגד ממפגשים עם האבות של הילדים וההורים של האבות מהנכדים שלהם.

לכן השופטים דורשים שקודם כל הילד יבוא לעולם, ואז אפשר לעשות חוזה על זכויות המזונות והקשר עם הצד שכנגד, וגם אז החוזה הזה לא שווה כלום.

האישה או הלסבית תמיד יכולה לבקש תסקיר מעו”ס והעו”ס תמיד תכתוב שהורי האב הם השפעה רעה על הילדים ומסיתים נגד האמא.

שנית, ההיסטוריה בישראל מראה שכמעט תמיד כאשר לסביות מפתות הומו לתרום זרע בהבטחה להורות שוויונית וללא מזונות, ברגע שהתינוק נולד, הלסבית מתנערת מכל הבטחותיה, תוקעת תלונות שווא ותובעת מזונות, והיא זוכה בכל הקופה.  הן ממררות להומואים את החיים עד שההומואים מוותרים, ונשארים רק עם חוב מזונות בהוצל”פ.

הסיבה השלישית היא שלסבא וסבתא של ילדים מצד האבא אין שום זכויות בדין הישראלי.  הם נחשבים מוקצים מחמת מיאוס, ומי שרק מפריעים ללסבית במימוש הורותה.  מצד שני כן אפשר לחלוב מהסבא וסבתא מזונות ומדור.

עד שלא תבוטל ההלכה שאי אפשר לעשות חוזה הסדרי ראיה ומזונות על עובר – אל תשחררו את הזרע

 

כל עוד לא ניתן בישראל לעשות חוזה שאפשר לאכוף אותו בין תורמי הזרע ובעלי הזרע לבין האישה המתעברת, לפני שהילד נולד, עדיף לוותר לחלוטין על המציאה.  עדיף לחפש רחם בחוות נשים בהודו או גיאורגיה, ולחפש תרומת ביצית תמורת כסף מאישה נטולת שאיפות להורות.

אסור בתכלית האיסור להתקשר עם אישה ישראלית, לסבית או סטרייטית, להזריע אותה בזרע של החייל שמת, כי ברגע שנתתם לה את הזרע, היא פשוט יכולה לצפצף עליכם בחסות החוק, ובפועל 99% מהן עושות את זה וממררות לגברים את החיים.

הנה תגובת גולש שסיכם את הסוגיה: “גברים אל תתרמו זרע בשום אופן… ארץ אוכלת גבריה…ראשית אתם עלולים להיות חשופים בעתיד לתביעת מזונות!! שלא לדבר על כך שתיחשפו ולא תוכלו להשיב הגלגל לאחור . והעיקר תדעו ששלחו אתכם לההרג ולהפצע בשם העם רק שכאשר תגיעו לבתי המשפט ובתי הדין הרבניים (ולפחות חצי מכם יגיעו) אתם אזרחים סוג ג חסרי זכויות . יעצרו אתכם על תלונות שווא (עברכם הקרבי רק יהווה הוכחה לכך שאתם אלימים) יעקלו את כל כספיכם לטובת האישה המסכנה והחלשה ובעיקר יהרסו את כל עתידכם . אז גברים פקחו עיניים אל תתנו סיוע לתרומת זרע , גם כך מצבכם אל מול צבא הפמיניסטיות שאוכל כל חלקה טובה בכי רע!!! תתעוררו!”

 

המכתב של מיכאל פואה (בצלמו”) ויהודה פואה (“בוחרים במשפחה”) לדנה נויפלד

 

מתברר שעד 29/2/2024 הונחו בתי החולים לכרות אשכים לחללי צה”ל, ללא צו של בית משפט, “ובלבד שהם סבורים כי הפנייה לבית המשפט עלולה לסכל את אפשרות הנטילה נוכח חלוף הזמן ממועד הפטירה ולמעט במצבים שבהם ידוע על קיומם של בת/בן זוג או בן/בני משפחה שמתנגדים לנטילה או כאשר קיימת מחלוקת בין ההורים עצמם”.

לא מובן מי הוא זה שנתן את ההנחיה. כמו כן לא ברור מתי ניתנה ההנחיה.  ההנחיה נוגדת את חוק האנטומיה שכן נדרשת הסכמה של הנפטר לפני מותו לכריתת אשכיו.

דנה נויפלד שהיא היועמ”שית של משרד הבריאות היתה לפני כן יועמ”שית במשרד התקשורת ושם היתה מעורבת בתפירת התיקים לביבי.  את התפקיד שלה היא קיבלה בזכות פיסוק רגליים.

דנה נויפלד מכינה חוק לשדידת זרעים של חייל צהל וכריתת אשכים
דנה נויפלד מכינה חוק לשדידת זרעים של חייל צהל וכריתת אשכים
מכתב מיכאל פורה לגלי בהרב ודנה נויפלד על כריתת אשכים לחללי צהל במסווה של שימור הזרע 29-2-2024

המצב המשפטי: הפסיקה לא מכירה בהסכמי הורות לפני הולדת העובר

 

הנה ראו כאן מקרה של הסכם בין גבר לאישה (כנראה הסכם הומו-לסבי) לתרומת זרע ללא תשלום מזונות.  בבית משפט למשפחה שופט השופט ארז שני אישר את ההסכם, כי דובר בו על הורות שוויונית.  2091-12-20.

אבל הכלבה ערערה לבית משפט מחוזי בתל אביב אל שלישית בני הבליעל שאול שוחט, שופטת עינת רביד, שופט נפתלי שילה והם ביטלו את פסק הדין וקבעו שהגבר המסכן חייב לשלם מזונות.

והסיבה….. “פסק הדין לא יכול לעמוד. הסכם בין הורים בנוגע למזונות קטינים, אינו מחייב את הקטינים, בוודאי שעה שהוא נעשה טרם לידתם ואף לא זכה לאישור של בית המשפט. ההלכה בעניין זה ידועה וברורה ואינה צריכה ראיה.  קביעותיו של בית משפט קמא באשר לחובת מזונות כלפי ילדים יהודים מקטני קטנים עומדות בניגוד להלכה הפסוקה, שלא השתנתה גם לאחר בע”מ 919/15 , לפיה הדין המהותי שעל פיו יש לפסוק את מזונותיהם של ילדים אלה הוא הדין האישי שמחייב את האב במזונותיהם ההכרחיים, תוך התחשבות, כמובן, בזמני השהות ובנתונים רלבנטיים נוספים ככל שיש כאלה”.

הבנתם מה שאול שוחט, עינת רביד ונפתלי שילה אומרים פה?  שכל עוד הילד לא נולד כל הבטחה שנותנת שודדת הזרע שווה לתחת, והיא תמיד יכולה לתבוע מזונות, ולמרר את החיים.

עד שלא תשתנה ההלכה הזו בחוק, כל הורה לחייל שמת, שמתפתה לעשות הסכם שימוש בזרע של הבן החייל שלו שמת עם לסבית או יחידה עם שחלה בהליכי תפוגה, מסתכן בתביעת מזונות וגם את הזכות לראות את הנכד אי אפשר לאכוף בשום פנים ובשום צורה.

 

 

שאול שוחט לנשים יש חור ולכן צריך למלא את החור בכסף

נפתלי שילה הקוקסינליאדה בפעולה פה פעור לקליטת פאלוס
נפתלי שילה הקוקסינליאדה בפעולה פה פעור לקליטת פאלוס

את האישה שחתמה על הסכם טרום ילודה ואחרי הילודה טענה שההסכם לא מחייב אותה… ייצג עו”ד דוד בלס

 

יעקב בלס אישה שחותמת על הסכם לפני ילודה פטורה מלקיים את ההסכם
יעקב בלס אישה שחותמת על הסכם לפני ילודה פטורה מלקיים את ההסכם

ראו כתבה בעניין התשוקה לזרעי חיילים – כתבה של אדיר ינקו

פורסם בידיעות אחרונות 29/2/2024

נשים וזוגות לסביות מבקשות: “תנו לנו להרות מזרע של חלל צה”ל”

זוגות לסביות ונשים המעוניינות להיות אמהות יחידניות פנו לאיכילוב וביקשו להרות מזרע שנשאב מאחד מנופלי המלחמה – במקום מתרומה של גבר אנונימי. “זו אפשרות להמשיך את המורשת של החייל”, הסבירה אחת הפונות. אלא שהמצב החוקי לא הבשיל: חקיקה בנושא לא הושלמה, ונשים חוששות מהליך בירוקרטי ממושך שיסתיים באכזבה.

ד”ר שימי ברדה, מנהל מעבדת בנק הזרע ופריון הגבר באיכילוב: “יש פה הרבה שאלות אתיות”

 

בתמונה:  כתב הבריאות הפמיניסטית ובריאות נרתיקי האישה בידיעות אחרונות – אדיר ינקו

אדיר ינקו כתבת יחץ מהתחת פמיניסטית לעידוד שוד זרע מחיילי צהל
אדיר ינקו כתבת יחץ מהתחת פמיניסטית לעידוד שוד זרע מחיילי צהל
מערכת הבריאות והמערכת המשפטית בישראל עתידות כנראה להתמודד בקרוב עם סוגיה אתית כבדת משקל: האם להתיר לנשים שרוצות להרות להשתמש בזרע של חיילים שנפלו במלחמה או של אזרחים שנרצחו ב-7 באוקטובר – למרות שלא הכירו אותם מעולם.
עם תחילת המלחמה הפיץ משרד הבריאות נהלים מעודכנים שמטרתם להתיר שאיבת זרע מזורזת מחיילים שנפלו במלחמה ומאזרחים שנרצחו ב-7 באוקטובר – ומשפחותיהם ביקשו לשמור את האפשרות להמשיך את מורשתם. עד היום ביקשו זאת משפחות של 119 חיילים שנפלו בקרבות ושל 12 אזרחים.
לאחרונה פרסמנו ב”ידיעות אחרונות” את סיפורן של משפחות שיקיריהן נהרגו במלחמה והן מבקשות לאפשר לתרום את זרעם לנשים אשר רוצות להרות בדרך זו ולא מתרומת זרע אנונימית. ונשים כאלה, מתברר, יש לא מעטות.
לבית החולים איכילוב, שמחזיק בבנק זרע גדול הכולל מאגר מנות זרע מחיילים שנפלו מאז 7 באוקטובר, הגיעו פניות מצד כ-20 נשים שביקשו להרות מאחד הנופלים.
מורן חדד (38) ממושב בית עריף ובת זוגה, נויה, נמנות עם אותן נשים. “להרות מזרע של חלל זה יהיה דבר משמעותי לא רק לי ולבת הזוג שלי, אלא גם למשפחתו, שתוכל להמשיך את המורשת שלו ואת מי שהוא, וגם לילד, שיידע מי זה אבא שלו”, היא מסבירה, “אנחנו נמצאים במצב לא רגיל, זו לא מלחמה רגילה, וצריך להסתכל על הדברים קצת אחרת. אני לא לוקחת את זה למקום של שכול וכאב אלא למקום טוב, לגבורה וגאווה. אם הבאתי להורי הלוחם חיים חדשים, אור בבית, אז בוודאי שזה עדיף על תרומה אנונימית”.
מורן חדד לסבית אלימה שרוצה לשדוד זרע של חיילי צהל ולתבוע את הוריו
מורן חדד לסבית אלימה שרוצה לשדוד זרע של חיילי צהל ולתבוע את הוריו
נויה אמירה לסבית אלימה שרוצה לשדוד זרע של חיילי צהל ולתבוע את הוריו
נויה אמירה לסבית אלימה שרוצה לשדוד זרע של חיילי צהל ולתבוע את הוריו
למרות הרצון ההדדי, המצב החוקי עדיין לא הבשיל: חקיקה שמאפשרת את השימוש בזרעו של חייל שנפל על ידי אישה שלא הייתה בת זוגו נידונה בוועדת הבריאות של הכנסת בחודשים האחרונים, עברה בקריאה טרומית אך טרם הגיעה לקריאה ראשונה. המשמעות: רק בית המשפט יכול לאשר את השימוש בזרע כזה לצורך הפריה.
“הבנו תוך זמן קצר שמדובר בתהליך ארוך והחלטנו לרדת מזה”, מספרת חדד, “חבל שהבירוקרטיה כל כך נוקשה. יכולנו ליצור חיים של המשכיות וגאווה, אבל זה לא יקרה”.
גם נופר דוד (30) ובת זוגה אסיי שקלו להרות מזרעו של חייל שנפל. “הייתי פתוחה מאוד במחשבה”, היא אומרת, “באחד הימים כשחיפשנו תורם אחי פנה אליי ושאל אם חשבתי על זרע של חלל צה”ל. הבנו שיש בירוקרטיה מאוד רצינית ולכן ירדנו מזה. חיפשנו תורם כדי שנוכל להתחיל בתהליך באופן מיידי. זה מורכב ויש שאלות פילוסופיות, אך המחשבה העיקרית שהנחתה אותי הייתה טובת הילד”.
נופר דוד לסבית אלימה שרוצה לשדוד זרע של חיילי צהל ולתבוע את הוריו
נופר דוד לסבית אלימה שרוצה לשדוד זרע של חיילי צהל ולתבוע את הוריו
לאיכילוב פנו בעיקר זוגות נשים וגם נשים יחידניות. “מהשיחות איתן עולה שהן היו מאוד רוצות שהתורם או האבא של הילד הטבעי שלהן יהיה גיבור מלחמה”, מספר ד”ר שימי ברדה, מנהל מעבדת בנק הזרע ופריון הגבר באיכילוב, “אלו המילים שחזרו על עצמן. בשונה מתרומת זרע, פה הזהות ידועה. אמנם הוא לא יהיה בתמונה בכל הנוגע לגידול הילד, אבל אפשר יהיה לספר עליו יותר לצאצא כשייוולד”.
לדברי ד”ר ברדה, “כשמדובר בנשים יחידניות, יש לעיתים מחשבה על תמיכה כלכלית ממשפחות הנופלים. עבור חלקן, יותר קשה לעשות את זה לבד ופה יכולה להיות תמיכה כלשהי. עם זאת, חשוב לי להדגיש שזה לא הקו שמנחה את הנשים שדיברתי איתן. מה שמעניין אותן במיוחד זה לדעת מי הבן אדם, לכבד את התרומה שלו למדינה ולעשות משהו גם בשביל המשפחות. אני חושב שזה מדהים, אך כמובן שיש השלכות נוספות שכל אחת צריכה לקחת בחשבון”.
באשר למצב היום, אומר ברדה: “כשזה מגיע מבקשה של בת הזוג אז קל לעשות שימוש בזרע. בית המשפט מאפשר להשתמש בדגימות במסגרת של שנה. במקרים של בת זוג או ידועה בציבור, ברוב המקרים ניתן להשתמש בזרע תוך חצי שנה. במקרה של משפחת הנופל זה יותר מורכב. היא צריכה למצוא מישהי מתאימה ובשלב הבא להגיע לבית המשפט ולנסות לשכנע את השופט שאותו אדם שנפטר רצה להביא ילדים בצורה הזו. יש פה הרבה שאלות אתיות, כמו מה החייל היה רוצה ומה המקום החוקי של הסבא וסבתא של אותו חלל”.

 

 

ומי מטפלת בכנסת בנושא קצירת זרע מחיילים?  הזונה מירב בן ארי!!!!!

ראו כתבה באתר הכנסת מיום 1/1/2024

ממש בדיחה שמי שיושבת ראש ועדת הבריאות בכנסת שמקיימת את הדיונים בנושא חוק קצירת הזרע היא בהמת מגדר פמינאצית ששונאת גברים באופן קליני.  מירב בן ארי.

הכלבה הזו לא ממש אכפת לה מחיילי צה”ל.  מצידה כמה שיותר חיילי צה”ל שימותו, כך יהיה יותר זרע ללסביות ולנשים מבוגרות ללא אופק לנישואין.

מירב בן ארי היא כמו רפתנית שהפרה לא מעניינת אתה.  מה שמעניין אותה זה תפוקת החלב.

נזכיר שהיא עצמה אחת כל כך מגעולה, דוחה ברמות, נשמעת יותר טסטוסטרונית מגבר, אלימה ואובססיבית, וברור שאחת כמוה לא מצאה גבר שיקשור גורלו בגורלה.  גם היא פיתתה הומו שיתרום לה זרע.  מפליא שאחת כמוה לא נגעלה מעצם הרעיון שדחפו לכוס שלה זרע מגופו של הפטריארכיה.

שימו לב שבכנסת מדברים על החתמת חיילים להסכמה לקצירת הזרע שלהם אם ימותו, אבל לא מיידעים אותם שאם ימותו, להורים שלהם יהיו אפס זכויות לראות את הנכד, ומצד שני ההורים שלהם הופכים חשופים לתביעות מזונות ל 21 שנים קדימה שזה משהו כמו 750,000 ש”ח פרוס ל 21 שנים.

פירושו של דבר שכל מהות החוק הזו היא להסדיר פנסיה ללסביות על חשבון גופות החיילים. הכוונה היא לא באמת לדאוג לשימור השושלת של הגבר שמת למען המדינה, אלא פשוט לסדר מימון ללסביות שחושקות בזרעים.

שימו לב שכלבת הנוחבה מירב בן ארי, לפני פרוץ חרבות ברזל כל מה שעניין אותה זה לסדר איזוקים אלקטרוניים לגברי ישראל.  היא טענה שכל גבר ישראלי רק רוצה לרצוח את אשתו ולאנוס אותה.  היא טענה שהסכנה האמיתית לנשות ישראל אלו הבעלים היהודיים שמתחתנים איתן, כי כל גבר יהודי הוא סוטה מין ואלים.

 

כעת היא שותקת ולא חוזרת על המנטרות האלה כי הרי באו הנוחבות הפלסטיניים ולימדו אותה איך נראה אונס אמיתי…. אבל ברגע שתסתיים המלחמה היא תחזור לסורה ותמשיך לטעון שהגבר הישראלי הוא הכי מסוכן בעולם לנשות ישראל.

 

וועדת הבריאות: צה”ל יציע לחיילים את שימור זרעם

באתר המתגייסים יוצע תצהיר בנושא עליו יחוייב המלש”ב להחתים גם עו”ד. בנוסף, יישלח למתגייס גם מסרון בנושא
ועדת הבריאות שבה ודנה היום (שני) בחוק לשימוש בזרע של נפטר לשם הולדה.

ממלאת מקום יו”ר הוועדה, ח”כ מירב ארי (יש עתיד) בישרה כי בתיאום עם משרד הביטחון, יוצע באתר מיט”ב, אתר המתגייסים של צה”ל, תצהיר של המלש”ב שהוא מעוניין בשימוש בזרעו אם חלילה יפול. בנוסף לחתימת החייל – תידרש חתימת עורך דין. מידע אודות אפשרות זו יימסר בהודעה כתובה לטלפון של כלל המיועדים לגיוס. בן ארי הדגישה כי שיתוף הפעולה עם משרדי הממשלה הוא הכרחי.

מירב בן ארי כלבת הנוחבה הפמיניסטית חושקת בזרע של חיילים מתים
מירב בן ארי כלבת הנוחבה הפמיניסטית חושקת בזרע של חיילים מתים

אל”מ אלון מיטב, מפקד מיטב, הסביר כי למעט צו הגיוס עצמו, כל הקשר עם המלש”ב מתקיים דרך האתר, אליו נרשמים כ-9 מיליון כניסות בחודש, וכ-8,000 פניות ביום. בנוסף הקשר עם המלש”ב מתקיים בהודעות כתובות לטלפון.

עו”ד מצדה מצלאווי, ממחלקת הייעוץ והחקיקה במשרד המשפטים, סיפרה על נוסח חוק “שישקף את רצון הנפטר”.

 

 

מצדה מצלאווי בהמת מגדר שודדת זרעים של חללי צהל
מצדה מצלאווי בהמת מגדר שודדת זרעים של חללי צהל

צביקה האוזר, חבר הכנסת לשעבר ומיוזמי החוק, הציע כי די בכך שבית המשפט ישתכנע שהנפטר לא הביע התנגדות.

הרב ליאור שגב, ממכון פוע”ה, הדגיש כי כיוון שנטילת הזרע היא פעולה כירורגית, נדרשת הבעת רצונו של הנפטר.

דודי, אביו של צור סעידי, שנרצח ע”י מחבלי החמאס וזרעו נשמר, ביקש להקל על המשפחות, ולא להצריך דיון בבית משפט כדי לאשר שימוש בזרע.

עו”ד טל פוקס, מהלשכה המשפטית של משרד הבריאות, הבטיחה כי לאחר אישור החוק יידעו את המחלקות השונות במשרד העוסקות בתחום.

עו”ד יעקב שפירא, ממונה המשפט העברי במשרד המשפטים, קרא להעביר את הנחיית המלש”ב להוריו, כדי למנוע מהם סחבת בירוקרטית ועיכוב בקצירת הזרע.

https://main.knesset.gov.il/news/pressreleases/pages/press01.01.24c.aspx

 

 

הרמת כוס ביבנה: שירן פרץ יחצ”נית המייללת שהיא “חד הורית מסכנה” גנבה זרע להומו ובת זוגה מלי אלקסלסי מגדלת את לביא כאבא

בתמונה היחצנית שירן פרץ לסבית מיבנה (משמאל) פיתתה הומו חתיך שייתן לה זרע והבטיחה לו הורות שוויונית ומלאה.  ההומו נפל בפח.  ניגשו לאיכילוב ושם חתמו על הסכם תרומת זרע.  ברגע שהעובר החל להתפתח ברחם, היא ובת הזוג שלה מלי אלקסלי החלו לדפוק תלונות שווא לאבא ההומו, והוא מעולם לא ראה את הילד.

בנוסף הלכה ותבעה מזונות, וטענה שהיא והומו היו בזוגיות כידועה בציבור של ההומו, בזמן שהיא ידועה בציבור של הבת זוג שלה מלי.

השופטת מירה רום פלאי בלעה את הצפרדע וקבעה שאכן ההסכם לתרומת הזרע מאיכילוב מהוה הסכם זוגיות, ותקעה להומו מזונות בסך 2,200 ש”ח, ללא שום זכויות לראות את הילד שלו….

בתמונה:  גנבות הזרע הלסביות.

שירן פרץ משמאל והבתזוגה הבוצ'ה מלי אלקסלסי מימין
שירן פרץ משמאל והבתזוגה הבוצ’ה מלי אלקסלסי מימין

 

הפרקליטה עו”ד רננה לוי: “לסבית אלימה שאונסת אישה לא צריכה לשבת במעצר”. השופט נתן זלוצ’ובר: “ללסביות שאונסות לסביות מגיע צא”פ בלי כלא” – פרשת אביגיל דודטאשוילי

 

השופט שלמה אלבז (ימ) אבא הומו יכול לצאת לחו”ל עם ילדים ללא עירבון. בקשת האם הלסבית לעיכוב יציאה לילדים בוטלה. ההומו יוצג ע”י ארתור שני המסונף לשדולת הנשים ומרכז רקמן

Views: 480

5 Comments

  1. איזה אלימה ,, מפחידה

    מורן חדד הזאתי מפקדת נוח’בה. מסוכנת .

    תיזהרו ממנה. . מסוכנת.

  2. חייב לשתף את המידע הזה לחיילים ולבני משפחותיהם שחלילה המשטר לא ירמה אותם! שאיבת זרע. עאלק לא ידוע מה יותר גרוע שהנוחבות יכרתו לך את השופכה או המשטר האפל שקיים פה 70 שנה

  3. יש לשנות את החוק ולהבהיר לסבים שהם כפופים לתביעת מזונות בין מהאם בין מהילד/ה שיולד

  4. אבא גרוש מרגיש בעת גירושיו שהמערכת רואה בו תורם זרם וכספומט. ליבי עם ההורים השכולים שתמימותם תוביל שישלמו מזונות על נכד שלעולם לא יראו.

    האתר בהחלט צודק שפתרון אפשרי לגבר שרוצה ילדים זה פונדקאות. לדעתי אין פתרון אחר. בטווח הארוך לגברים, זה יותר זול וכדאי ביחס לסיכון ולמחיר של גירושין.

    האתר עוסק בדיני נפשות ואני מקווה שיצליח להגיע לקהלים רחבים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *