EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

כך תפרה עו”ד יערה רשף לראש עירית פ”ת רמי גרינברג תיק מציצה בכפייה לחייל כדי שהוא יפסיד בבחירות בשירות המועמד המתחרה איציק ברוורמן ואשתו דפנה ברוורמן חברתה

יערה רשף תפרה תיק מציצות הומוסקסואליות לראש עירית פת רמי גרינברג

בשנת 2018 התקיימו בפ”ת בחירות לראשות העיריה.  היו אז שני מועמדים ראליים:  רמי גרינברג (הליכוד) ואיציק ברוורמן (שהיה ראש העיר).  ברוורמן חשש שהוא הולך לאבד את ראשות העיריה ולשם כך שכר את תופרת התיקים ומעלילנית השווא עו”ד יערה רשף -ישי על מנת שתדביק לרמי גרינברג חשדות של מעשה מגונה הומוסקסואלי בחייל.

הקשר נוצר באמצעות אשתו של איציק ברוורמן דפנה ברוורמן שהגתה את המזימה והיתה חברה של יערה רשף.  הן נפגשו בארגוני נשים להעצמת הווגינה.

 

יערה רשף תפרה תיק מציצות הומוסקסואליות לראש עירית פת רמי גרינברג
יערה רשף תפרה תיק מציצות הומוסקסואליות לראש עירית פת רמי גרינברג

 

 

בתמונה:  דפנה ברוורמן – מי שהזמינה מיערה רשף את תיק המציצות ההומוסקסואליות למתחרה על ראשות העיריה רמי גרינברג

דפנה ברוורמן הזמינה מהחברה שלה יערה רשף כתבות חיסול על רמי גרינברג
דפנה ברוורמן הזמינה מהחברה שלה יערה רשף כתבות חיסול על רמי גרינברג

יערה רשף ודפנה ברוורמן: הפצת העיתון המתחזה “גיליון בחירות מיוחד”

ברוורמן ואשתו דפנה השקיעו הון תועפות ביערה רשף ובכתבי מקומונים של פ”ת כמו ארצי חלפון על מנת שיפציצו כתבות וראיונות של יערה רשף מתראיינת בשם ה”לקוח” (שאף אחד לא יודע אם הוא קיים בכלל), שטוען שרמי גרינברג ניסה להכריח אותו למצוץ.

הודפסו כמויות של עלונים דמויי עיתון אמיתי שכולם הוקדשו לדיווחים על הסקופ שרמי גרינברג נחשד בניסיון לדחוף את הזין שלו בתוך פה של חייל צעיר.

כל יום נשלחו אנשים לחלק ולהפיץ בתיבות הדואר את העיתונים המתחזים האלה עם הכתבות על יערה רשף שטוענת בלהט שרמי גרינברג הוא סוטה מין הומוסקסואלי.

ראו כאן את ה”עיתון” המתחזה “סקופ – גיליון בחירות מיוחד” עם שער של רני גרינברג ברקע של בנין להב 433, ובפנים יערה רשף מחרטטת שהלקוח שלה לא ישן בלילה…שהוא מרוסק, שבר כלי, לא מצליח להשתקם, כל הזמן חושב למה האמת לא יוצאת לאור, מנסה לחזור לשגרה, מאוכזב ושבור בגלל סגירת התיק, המשטרה לא יודעת לעשות צדק, אי אפשר לטאטא ולברוח….”

כל אלה בדיוק אותם דברים שיערה רשף אמרה על עצמה כמה שנים קודם לכן כאשר תלונת השווא שלה נגד יעקב פליסיאן נסגרה.  כמה קל למחזר את אותם סיפורים…  לא ישנה בלילה.  כאובה ודואבת, גופה חולל.  כבודה זוהם וכו’ וכו’. מייגע לשבת ולהמציא מילים שמרטיבות את הדמעות עוד פעם ועוד פעם.

סקופ פתח תקוה גיליון בחירות מיוחד יערה רשף נגד רמי גרינברג

יש ליערה רשף מזל גדול שרמי גרינברג לא תבע אותה ואת דפנה ואיציק ברוורמן על מזימת השווא.  ואנחנו לא מבינים, למה מי שפרסם את עלון הבחירות הפיקטיבי הזה לא אותר והועמד לדין על שיבוש בחירות?

 

יערה רשף תופרת תיקים ועושה מין בלול תרנגולות
יערה רשף תופרת תיקים ועושה מין בלול תרנגולות 2016

 

 

יערה רשף 2022 אחרי דיאטה והמלטה
יערה רשף 2022 אחרי דיאטה והמלטה

כתבות הזבל של ארצי חלפון “כתב משטרה” – מי יודע כמה שילמו לו???

ראו כאן כתבה של ארצי חלפון מה 3/8/2018 ושימו לב איך מתנסח ככה שלכל הקוראים ברור שצריך להאמין שרמי גרינברג הוא סוטה מין הומוסקסואלי המסובך בחשדות פליליות.

כל זה הוזמן ע”י איציק ברוורמן ואשתו דפנה ברוורמן שהיא חברתה של יערה רשף.

 

ארצי חלפון כתב הזבל של מיינט שפרסם את השקרים על ראש עירית פתח תקוה רמי גרינברג
ארצי חלפון כתב הזבל של מיינט שפרסם את השקרים על ראש עירית פתח תקוה רמי גרינברג

 

כתבה מיינט פת תלונת שווא של יערה רשף נ רמי גרינברג

ראו כאן כתבה של ארצי חלפון מ 10/8/2018  אחרי שמשטרת פתח תקוה הודיעה על סגירת התיק נגד רמי גרינברג בחוסר אשמה.  שימו לב איך הוא מפרגן ליערה רשף.

ארצי חלפון בשירותה של יערה רשף תופר תיק מעשה מגונה לרמי גרינברג אחרי גניזת התיק

 

התוכנית לא הצליחה ואולי דווקא בגלל זה נבחר רמי גרינברג, ואיציק ברורנן נשלחו לתהומות ההיסטוריה.  לעו”ד יערה רשף ששימשה שכירת חרב בשמו של איציק ברוורמן לא עשו כלום.

מה עשתה יערה רשף עם יעקב פליסיאן בלול התרנגולות?

נזכיר לכם מי זאת יערה רשף – זו אותה אחת שכאשר התפוצצה פרשת הרצח בבר נוער, קבעה פגישה עם האח של החשוד, פליסיאן וניסתה לשדל אותו לשכור את שירותיה ליצג את אחיו חגי פליסיאן על מנת להתפרסם ולזכות בתהילה.  פליסיאן הציע לה עסקה אחרת:  מין תמורת ייצוג והיא הסכימה.  פרשו להם השנים ללול תרנגולות ופליסיאן דחף בישבנה זין ענק שחורר לה את הרקמות האנאליות.

משנרגעו הגופות מלהט הסקס, הוא הודיע לה שהוא לא ישכור את שירותיה, והיא רצה למשטרה ופיברקה תלונת אונס.  פליסיאן עבר פוליגרף.  היא אגב נכשלה בפוליגרף, והמשטרה העיפה את יערה על טיל.

 

 

 

דניאל חקלאי מי שייצג את נימפומנית הפרסומת יערה רשף - בעלילת מין ויצוג משפטי
דניאל חקלאי מי שייצג את נימפומנית הפרסומת יערה רשף – בעלילת מין ויצוג משפטי

 

 

דניאל חקלאי מחפש לקוחות בכל חור ייצג את יערה רשף מלול התרנגולות
דניאל חקלאי מחפש לקוחות בכל חור ייצג את יערה רשף מלול התרנגולות

 

 

ראו כאן את כל הליכי השחרור ממעצר של יעקב פליסיאן – החומר האמיתי – לא השטויות שפרם יוסי אלי בוואלה:

הליכי השחרור ממעצר של יעקב פליסיאן בתלונה של יערה רשף על אונס בלול תרנגלות

 

 

וראו כאן את הכתבה המוזמנת שפרסם יוסי אלי בוואלה עם הדלפות מגמתיות מעו”ד דניאל חקלאי שייצג את יערה רשף כמתלוננת נגד יעקב פליסיאן:

וואלה כתבה מוזמנת של יוסי אלי בשירות דניאל חקלאי שייצג את יערה רשף עם תמלילים מחקירת פליסיאן 2013

 

צפו כאן בתחקיר איך גונבת יערה רשף כסף מנפגעות עבירות מין

 

 

ת’ נערה בת 17 מהרצליה עברה אונס קבוצתי על ידי 3 נערים (בני 20 – 22 מהרצליה ומדרום הארץ) בערב שני של חג פסח אפריל 2017, התלוננה במשטרה כי השלושה אנסו אותה במשך שעות. משפחתה של הנערה נקלעה למצוקה ויצרה קשר עם עמותת “אחת מתוך אחת” שפועלת למען נפגעות תקיפה מינית. בזכות עדויות שהגיעו לעמותה התפוצצה פרשת יזם הנדל”ן אלון קסטיאל והוגש נגדו כתב אישום. העמותה מעידה על עצמה שהיא בעיקר משמשת אוזן קשבת לנערות. עו”ד יערה רשף שמייצגת בשנים האחרונות נפגעות תקיפה מינית, היא חברתה הטובה של עו”ד גל שרגיל מייסדת עמותת “אחת מתוך אחת”, ותקופה ארוכה הציגה עצמה כיועצת המשפטית של “אחת מתוך אחת”. עו”ד גל שרגיל: מעולם היא לא הייתה היועצת המשפטית שלנו כעמותה. היא יעצה לנו קצת, לפני. מעולם היא לא יעצה לנו כעמותה. גם על סמך מה שהיא עשתה קודם אני לא חושבת שזה היה נכון להציג את עצמה ככה. גילינו את זה בסביבות מאי, אני חושבת שהתפוצץ גם כל מיני דברים עם הנערה, ואז אנחנו פרסמנו שהיא לא חלק מהצוות המקצועי שלנו כבר מ-2015. אני אגיד לך את האמת, היא הייתה חברה שלי. יכול להיות שמפה זה הבלבול. זה ממש מצער אותי.

 

עו”ד יערה רשף הצהירה בראיונות שהיא עוזרת לנערה משפטית בהתנדבות וכי המצב המשפחתי של הנערה קשה. רשף אף צוטטה אומרת: “המשפחה לוותה על ידי עובדת סוציאלית מהרווחה, שלא נתנה מענה למצבה הנפשי של הנערה והדברים הידרדרו. בערב שבת קיבלתי טלפון מהאם והתגייסתי. מיד הבנתי שאין שם כסף והיה לי ברור שאני צריכה לעשות את זה בהתנדבות ושצריך לשקם את הנערה”. הכתבה הזאת נועדה לגרום לגולשים לפתוח את הלב ואת הכיס ולתרום למיזם “מימונה” למען שיקומה של הנערה. ידוענים רבים גוייסו למשימה, ו- 111,000 ש”ח גויסו לטובתה. הכסף הועבר במלואו לאיגוד מרכזי היוסע לנפגעות תקיפה מינית, אלא שאז התברר שעורכת הדין שהצהירה כי היא מסייעת בהתנדבות דרשה לקבל מכספי הקרן סכום של כ-16,650 ש”ח ממה שגויס. הכסף הועבר אליה בהסכמת הנערה שאף חתמה על כך.

 

וכך אמרה גורמת בכירה שהיתה מעורבת בגיוס: היה עניין סביב הכסף. היא החתימה אותה שם על משהו בנאמנות, אני לא יודעת מה הסיפור. מפי הנערה ומפי המשפחה היו עניינים משמעותיים בהתנהלות מול יערה. הכל כלול: הנערה בכלל קיבלה את הכסף? תשובה: את צודקת. היה עניין.

 

הכל כלול בדק מול הגורם המפנה “אחת מתוך אחת”, אם עורכת דין רשף אמורה היתה לגבות שכר טרחה בעבור הטיפול בנערה. תגובת העמותה: העמותה לא ידעה כי הועברו כספים בפועל, עד ששמעו על כך מהתקשורת. עו”ד גל שרגיל, יו”ר עמותת “אחת מתוך אחת”: ליערה אני כבר לא מפנה… מספר רב של חודשים אני כבר לא מפנה אליה. בדיעבד הבנתי שהיא פחות מחויבת אבל נגיד חשבתי שהנשים האלה יהיו יותר מחויבות כדי את יודעת, בטח לא לקחת כסף על פגישת יעוץ, גמישות אולי בתשלום של השכר טרחה. לעורכת הדין שמורה הזכות המלאה לגבות שכר טרחה, אולם השאלה היא מדוע הצהירה שתעשה זאת בהתנדבות? למצבה הכלכלי הקשה של ת’ ומשפחתה כנסו לכתבה מחודש פברואר 2019

https://www.maariv.co.il/news/israel/Article-686268

https://www.youtube.com/watch?v=wOnjqs_ys0k

 

 

Views: 261

2 Comments

  1. מזכיר לי את אייל בסרגליק שבמודעות הפרסום שלו הוא שם תמונה שלו מהבר מצווה עלם חמודות רזה בעוד שבמציאות הוא נראה כמו ג’אבה דה הא
    הוא כבר לא מפרסם בפוסטה כנראה קהל הלקוחות הצטמצם באופן משמעותי.

  2. איך בדיוק יערה רשף יצאה בתמונה הזו , כזו רזה? בחיים מדובר בבטטה רצינית. ואיך זה שליערה רשף יש חברים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *