EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

לידיעת כל הסנגורים: הנחיית פרקליט המדינה 5.14 “הגשת דו”ח סודי בדיון מעצר תום הליכים” רק במקרים חריגים ובאישור פרקליט מחוז

עדנה ארבל שאבה ממנגלה את עולמה הרוחני פמינאצי

סנגורים יקרים.  לפניכם הנחיית פרקליט המדינה 5.14 “שימוש בחוסר חסוי בהליכי מעצר עד תום ההליכים“.  הנחיה זו אומרת שרק במקרים חריגים יש להגיש דו”ח סודי לשופט בהליכי מעצר תום הליכים “רק כאשר תחושת הצדק מחייבת” ורק כמהלך חריג בכפוף לאישור פרקליט המחוז.

הנחייה זו לא קיימת באינטרנט יותר.  עדנה ארבל העלימה אותה, ובמקום זאת כיום מגישים דו”ח סודי בכל תיק, החל מהפלצת פלוץ במקום ציבורי ועד רצח.  תמיד יש דו”ח סודי.

 

צחנת הכוס הפמיניסטי של עדנה ארבל מורגשת בואכה מחראות עזה
צחנת הכוס הפמיניסטי של עדנה ארבל מורגשת בואכה מחראות עזה

היום המצב בשטח הפוך: יש דו”ח סודי בכל תיק!!!!

 

איך הגענו ממצב בו פרקליט המדינה ערן שנדר אמר שזה מהליך חריג שיש להימנע ממנו, למצב שמגישים דו”ח סודי בכל תיק, גם אם מישהו התעטש בפומבי שלא כדין?

כיום הנחיה 5.14 עוסקת ב”הפרת תנאי ערובה”.  אבל זה לא אמר שאי אפשר לשלוף שלופט את ההנחיה הזו ולדרוש ממנו לגלות לסנגור את הדוח הסודי, ולהגיש על כך ערעור.  עשו ולא תצטערו.  שמעת את זה ענת מיסד כנען?  יש לך פה הרמה להנחתה.  תגישי בג”ץ.

גם שי ניצן וגלי בהרב מיארה קיבלו עותק

 

הנחיה זו חתומה ע”י פרקליט המדינה ערן שנדר, עם תודות למר יהושע שוקי למברגר, מכותב לשי ניצן, רות דוד, גלי מיארה, ועם עותק ליועמ”ש מני מזוז, יוחנן דנינו ראש חקירות ומודיעין, רחל אדלסברג רמ”ח תביעות, ומשה מזרחי, יועמ”ש רשות המיסים.

PDF

הנחיית פרקליט המדינה 5.14 - שימוש בחומר חסוי בהליכי מעצר

 

Views: 78

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *