EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

גל הירש: דו”ח סודי שהכין ניר מקלר לתפור את גל הירש ויניב אדם: גייס עד מדינה יוסי לירן על 10 מיליון שח העלמות מס מגיאורגיה

יהונתן תדמור הגרסה הקוקסינלית של ליאת בן ארי

אפילו גל הירש לא יודע מה הפרקליט ניר מקלר שתפר אותו כתב עליו לשופט כדי להוציא צווים….  הנה כאן דו”ח סודי.  רלבנטי לכל מי שלא ראה איך נראה “דו”ח סודי” של המשטרה…..

את הדו”ח כתב ניר מקלר, בליווי הפרקליט יהונתן תדמור.

יהונתן תדמור הגרסה הקוקסינלית של ליאת בן ארי
יהונתן תדמור הגרסה הקוקסינלית של ליאת בן ארי

 

הדו”ח הסודי של ניר מקלר על גל הירש…….

 

אין לוגו. אין כותרת.  אין תאריך.  ככה זה מתחיל

  1. חקירת רשות המסים נמצאת בשלביה הסופיים, ועל פי ממצאיה נמצאו חשדות מבוססים לביצוע עבירות מס מתוחכמות ונרחבות היקף נגד החשודים גל הירש, עודד שכנאי ואח’.
  2. מסמך זה אינו בה לתאר את כל ההיקף של עבירות המס של גל ואחרים ואת כל הראיות בתיק. לשם כך יש את טיוטת דוח גמר החקירה המצ”ב.

 

תמצית החשד

  1. מבלי להיכנס לכל החשדות, יצוין כי נמצאה תשתית ראייתית לכך שהכנסות בהיקף של כ- 10,000,000 ₪ בשנים 2007-2008 (כ- 2.3 מיליון דולר כפי שרשום בטיוטת דוח גמר החקירה) לא דווחו בחברת דפנסיב שילד בע”מ, חברה שבעלי המניות המרכזיים בה הם גל הירש, יניב אדם ויוסי לירן, על אף שנצמחו מפעילותם המשותפת של חשודים אלו בגיאורגיה.
  2. בנוסף לעבירת המס שבוצעה על ידי חברת דיפנסיב שילד, בוצעו על פי החשד גם עבירות מס אישיות של בעלי המניות. חלוקת אותם כספים מחברת דפנסיב שילד לבעלי מניותיה הינו דיבידנד החייב במס. מרבית כספים אלו הגיעו ישירות לחשבונות בנק זרים (שווייץ ואח’) חלקם בבעלות חברות זרות (פנמיות ואח’) של גל הירש, יניב אדם ויוסי לירן, תוך הסתרת החברות וחשבונות הבנק מרשויות המס וללא דיווח כדין על ההכנסה כדיבידנד החייב במס ותשלום המס בגינו. בכך בוצעה עבירת מס נוספת בהיקף של כ- 9,000,000 ₪.

 

כימות הכסף הלא מדווח שהועבר לצדדים

  1. הרווחים במה שכונה על ידי הנחקרים “הצד של גל” התחלקו: 50% לגל הירש, 25% ליניב אדם ו- 25% ליוסי לירן.[1]
  2. יוסי לירן חתם הסכם עד מדינה והגיע להסדר טיעון. במסגרת חקירותיו הודה בהעלמת הכנסות שהגיעו לידיו ולא דווחו לרשויות המס בסכום של כ- 650,000 דולר.[2]הכסף הושאר בחשבונות שלו בחו”ל.
  3. 250,000 דולר שכבו בחשבון הבנק של חברת טמפלטון[3] עד שנת 2010[4], הקשור לגל הירש, על אף שהעברת הכסף לטמפלטון עבור יוסי לירן הייתה צריכה להיות מדווחת לרשויות המס בישראל בעת קבלתה בחשבון הבנק של טמפלטון. סכום זה הינו חלק מה- 650,000 דולר של יוסי לירן שלא דווחו בישראל. יצוין, שיוסי לירן עזב את השותפות עם גל ב- 8/2008.
  4. עוד עולה מחומר החקירה, שיניב אדם קיבל סכום של כ- 650,000 דולר ועוד 60,000 יורו שלא דווחו לרשות המס בישראל.[5] גם כספים אלו הושארו בחו”ל ולא דווחו בישראל.
  5. מדברי גל אנו למדים כי התייעץ עם רואי החשבון שלו, לגבי הכסף שלו, לאחר שהכסף נכנס לטמפלטון[6]. ההתייעצות המדוברת נערכה ב- 2008[7].
  6. מכאן, שיניב אדם ויוסי לירן קיבלו למעלה מ- 1,300,000 דולר בשנים 2007 – 2008 שלא דיווחו עליהם. כך שבהתאם לנוסחת החלוקה שאושרה על ידי יוסי לירן, יניב אדם וגל הירש, הרי שגל היה צריך לדווח על כ- 1,300,000 דולר הכנסות בשנים 2007 – 2008.
  7. הואיל וגל היה הגורם הדומיננטי בפעילות בגיאורגיה ובקשר מול עודד, איננו יודעים את מלוא ההיקף של הסכומים שגל קיבל כתוצאה מהפעילות שלו בגיאורגיה, אנו יודעים שקיבל לפחות כ- 1,300,000 דולר אותם עליו היה לדווח לרשויות המס.
  8. הכסף הלא מדווח של גל הירש הוסתר בחברת טמפלטון שגם היא לא הוצהרה לרשויות המס כמתחייב, כפי שיוסבר בהמשך.

 

בדיקת הדיווח של גל הירש

  1. גל בחקירותיו ציין כי היה צריך חשבון זר לצורך קבלת הכספים, וביקש מאביו ז”ל להקים את חברת טמפלטון[8] שהייתה פלטפורמה לחלוקת כסף[9] ולשם הוא הכניס את הכסף שלו וליוסי לירן[10]. כל הכספים שהוכנסו לטמפלטון היו אך ורק מפעילותו של גל הירש[11]. כל זאת, מכיוון שלטענתו לא היה לו חשבון זר לקבלת הכספים[12] וכן החליט להשאיר סכומי כסף לחברה של אביו, כי אביו ז”ל, לטענתו של גל אביו היה שותף שלו. כל זאת, למרות שלאביו לא הייתה כל מעורבות בפעילות בגיאורגיה[13] אלא לפי דברי גל נתן סוג של “חניכה וסיוע עסקי”[14].
  2. הכסף שגל טוען שהושאר לאביו בחברת טמפלטון, הוא הכסף הלא מדווח על ידי גל לרשות המיסים (למעט אמירה של מאות אלפי דולרים, גל לא מסר בחקירותיו מהו הסכום אותו השאיר לאביו ולא את דפי החשבון של טמפלטון).
  3. מדברי גור פינקשלטיין (עד מדינה בתיק), מי שפתח את חשבון הבנק של טמפלטון, עולה כי חברת טמפלטון נפתחה עבור גל הירש אשר נרשם כנהנה בחשבון הבנק. וחשבון הבנק נפתח כי גל רצה להעביר כסף לאביו ולוודא שהכסף גם ייחזור אליו בבוא היום.[15]
  4. השותפות בינו לבין אביו לדברי גל נעשתה על פי הסכם בעל פה[16], כך שלמעט אמירתו של גל לא הוצגה כל ראייה לשותפות בינו לבין אביו בנוגע לשנים 2008-2009, השנים בהן נכנסו הכספים. ראייה נוספת לאי קיומה של השותפות היא אי דווחה של קיומה של השותפות לרשויות המס כמתחייב לא על ידי גל ולא על ידי אביו ז”ל[17], בנוסף ולמרות שהתייעץ עם רואי החשבון שלו, בזמן אמת, האם ההכנסות חייבות וכיצד לדווח עליהם, לא יידע ולא רמז להם על השותפות הזו עם אביו ז”ל[18].  גם עו”ד גור פינקשלטיין בעימות עם גל מוסר שלא היה מודע לקיומה של שותפות שכזאת[19].
  5. כאשר לטענת גל הדיווח של הכספים שלא נתן לאביו ז”ל, שקיבל מהפעילות בגיאורגיה הינה של גל הירש בע”מ ולכן דווחה שם[20]. מסיכומה של החקירה עולה כי ההכנסות בכלל, אם דווחו, היו צריכות להיות מדווחות בחברה אחרת בשם דפנסיב שילד בע”מ, ועצם ההסטה של ההכנסה מחברה לחברה היא תרמית לצרכי מס.
  6. גם לו היינו מקבלים את כל גרסתו של גל, כפי שהיא, גם אז גל היה צריך לדווח על כל ההכנסות מגיאורגיה לרשות המיסים ולאחר מכן לתת לאביו או לכל הפחות לדווח על השותפות הקיימת לשיטתו ולהגיש דוחות כספיים של השותפות המפרטים את כל הכנסותיה.
  7. בשנים 2007 – 2008, אנו רואים דיווחים בדוחות של כ- 81,500 דולר בדו”ח האישי ועוד כ- 250,000 דולר בגל הירש בע”מ, שקשורים לפעילות בגיאורגיה ואינם מטמפלטון, כך שלשם הזהירות גם אם נקח את אותם סכומים כדיווח, יש אי דיווח של כ- 970,000 דולר בשנים 2007 – 2008.[21]

 

פעולה בניגוד לחוק ולעצה של רואי החשבון

  1. יש בידינו, גם ראיות להעברות של חלק מהתקבולים שהגיעו לגל בסכום של כ- 760,000 דולר לחשבון הבנק של טמפלטון, בשתי העברות, מהלך יוני ואוגוסט של שנת 2008.[22] אין דיווח של הכנסות או תקבולים מחברת טמפלטון בשנת 2008 בדוחותיו של גל או גל הירש בע”מ. אין אפילו דיווח על החזקת כספים בטמפלטון עבורו או עבור גל הירש בע”מ, בדוחות הכספיים שלו או של החברה שלו ואף לא בהצהרת ההון שלו, ליום [23]12.08. גם לשיטתו של גל חלק ניכר מהכספים נכנסו לטמפלטון בשבילו.
  2. דיווח שכזה היה צריך להיעשות בהתאם לחוק בשנת 2008, וכן בהתאם לייעוץ שגל קיבל מרואי החשבון שלו, במאי 2008, כי עליו לדווח על תקבולים מהפעילות בחו”ל ברגע קבלתם. ב- 8/2008 נפסקה הפעילות בגיאורגיה.

 

הסתרת טמפלטון

  1. נדגיש, כי חברת טמפלטון הוסתרה מהדיווחים לרשויות המס. חברת טמפלטון לא דווחה על ידי גל הירש ואף לא על ידי אביו ז”ל (שניהם הגישו דוחות מס לאותם שנים).
  2. החזקת כספים עצמה בטמפלטון, עבור גל או גל הירש בע”מ, גם לו טמפלטון לא הייתה קשורה כלל לגל, החזקה שכזאת של כספים, הייתה מחייבת דיווח כלשהו, אך גם זה לא נעשה.
  3. מעיון בחומר החקירה עולה, כי קיומה של חברת טמפלטון התגלתה לחוקרים, רק לאחר פרוץ החקירה הגלויה, ורק לאחר שהוצגו לגל מספר שאלות תוך שגרסתו מתפתחת, בהן האם קיבל יותר כסף מגירווד (לטענת גל, חברה זרה של עודד שותפו של גל) ורק לאחר שהוצג לו שיוסי לירן טען שכסף שכב אצל גל מספר שנים. אז ורק אז נזכר גל בחברת טמפלטון[24].
  4. ההסתרה ממשיכה לאחר מכן גם בנוגע למועד בו הוקמה טמפלטון שלגביה גל טוען שהוקמה בסוף 2008 או סוף 2009[25]. בחקירה למחרת כבר טען שהוקמה ב- 2008[26] אך מכוון את הפעילות הכספית לסוף 2008 – אמצע 2010[27] ושבפועל אנו יודעים על העברות כספים לטמפלטון לכל המאוחר מיוני 2018[28].
  5. לאחר שנודע לנו דבר קיומה של טמפלטון, כשניתחנו את הנהלת החשבונות של גל הירש בע”מ לשנת 2009, שנתפסה במסגרת החיפושים, ראינו חשבוניות לטמפלטון וקבלת כספים מטמפלטון המראות שניתן שירות לטמפלטון ולא שטמפלטון היא אמצעי של גל להעברת כספים שלו או של חברה שלו לישראל (בכל מקרה, אין שום דיווח על כספים ב-2008 מטמפלטון!).
  6. הנהלת חשבונות זו, לא חשופה לעיניי רשויות המס אלא רק הדוחות המוגשים מדי שנה ושנה. גל הירש לא טרח לעדכן את רואי החשבון שלו אודות חברת טמפלטון. כך שבדוחותיה הכספיים של גל הירש בע”מ לשנת 2009 לא נכלל כל ביאור שהיא משמשת כאמצעי להעברת כספים לגל הירש בע”מ, וכן לא ניתנו ביאורים אודות עסקה עם צדדים קשורים ואף לא סומן בטופס 1214 של רשות המיסים על קיומן של עסקאות עם צדדים קשורים בחו”ל, והדבר חמור במיוחד לאור העבודה שרובו של המחזור העסקי 3,364,600 ₪[29] מתוך 3,603,732 ₪ לשנת 2009, מקורו בטמפלטון
  7. בהקשר זה יצוין, אף שאינו רלוונטי לעניין ההסתרה בדיווחים לרשות המיסים, אך יש בכך כך כדי לחזק את ההסתרה, שמהבקשה לביטול הצו 43 לבנקים וכן מגרסתו של גל, הרי שלא ניתן כל דיווח אודות טמפלטון (טמפלטון ודרייפר הם חברות נפרדות!)[30] ולא ניתן כל דיווח אודות החשבוניות שהוצאו לטמפלטון בשנת 2009 לוועדת הבדיקה למפכ”לות.
  8. גל הירש בחקירתו אף לא זכר להגיד מי נרשם כנהנה בחשבון הבנק של טמפלטון, למרות שכספים שלו, בסכומים גבוהים, שכבו בחשבון הבנק של טמפלטון. ושלדברי גור, כאמור, החברה והחשבון נפתחו עבור גל והוא הנהנה בחשבון.
  9. יותר מכך, גל אף אמר בהתייחסו למורשה חתימה בחשבון הבנק ב-UBP של טמפלטון “…בהחלט ייתכן שאני מורשה חתימה. כך היה גם בדרייפר. לגבי טמפלטון אני לא זוכר.” וזאת כאמור שלדברי גל החברה נפתחה, בגרסתו הראשונית, בהתאם לבקשה שביקש מאביו. דיווח על ייפוי כוח או זכות חתימה בחשבון הבנק של טמפלטון לא דווחה בהצהרת ההון שהוגשה לרשויות המס ל- 31.12.08 של גל הירש.

 

חברות דרייפר ודיר

  1. מחקירתו של גל אנו למדים כי חלק כספיו של גל מהפעילות בגיאורגיה, שנכנסו לטמפלטון, שגל טוען ש”הושארו” לאביו, עברו לחברת דרייפר, חברה שלטענת גל שייכת לאביו ואותה ירש לאחר מות אביו.
  2. עוד טוען גל, שכספים מדרייפר עברו לדיר, לחברה אותה הוא הקים.
  3. עד מותו של אביו של גל, חברת דרייפר לא דווחה לרשויות המס, לא על ידי גל ואף לא על ידי אביו ז”ל.
  4. למעשה דווחה לראשונה בדו”ח לשנת מס 2012, לאחר מות אביו, מספר שנים לאחר תום הפעילות בגיאורגיה, כנכס ירושה, אירוע שאינו חייב במס, לכן לא הייתה כל בעיה לדווח על החזקתו בחברה, כמובן שלא דווח שקיימים בה כספים שהופקו מהפעילות של גל בגיאורגיה.
  5. לכן, טענתו של גל בבקשה לביטול צו 43, שחברת דרייפר דווחה, לאחר מותו של אביו, אין בה כדי לסייע בכלום.
  6. כך גם לגבי דיר חברה שהוא הקים מספר שנים לאחר הפעילות בגיאורגיה. גם בדיווח על ההחזקה בדיר לא ניתן גילוי כלשהו כי הכספים בדיר מקורם, לפחות בחלקם, מכספים שהגיעו עבור הפעילות בגיאורגיה.

 

כספים שהתקבלו מטמפלטון בשנת 2009

  1. ב- 30.6.2009, 31.7.2009 ו- 30/9/2009 כ- 10 חודשים עד 12 חודשים, לאחר שגל סיים את פעילותו בגיאורגיה, אנו רואים תקבולים בסך 3,364,600 ₪ מחברת טמפלטון.
  2. טענה שיכולה להיטען כי כספים אלו שהתקבלו בשנת 2009 הינם הכספים שהיו אמורים להיות מדווחים בשנת 2008 הינה למעשה טענת הגנה שיכולה להיטען מצד גל שלא עשה דבר כדי להוכיח את טענתו, די היה בהמצאת חשבונות הבנק של טמפלטון לשנים 2008 ו- 2009. אותם חשבונות בנק שהחוקרים מבקשים שימציא מתחילת החקירה.
  3. אי הבאת חשבונות הבנק של טמפלטון שגל אומר שכל הכניסות הם מהפעילות בגיאורגיה משמעותה אחת משניים, או שהופקדו כספים לא מדווחים רבים מעבר למה שנודע לנו בחקירה או שלטענת ההגנה של גל אין אחיזה.
  4. בחינת טענת ההגנה, לאור הסירוב להמצאת חשבונות הבנק מצד גל ולאור חומרי החקירה שנאספו והעומדים ברשותנו, מראה שהתקבולים שהתקבלו מטמפלטון לחברת גל הירש בע”מ בשנת 2009 אינם קשורים לפעילות בגיאורגיה בשנת 2008 מהסיבות הבאות:
    • א. הדיווחים של חברת גל הירש בע”מ בשנת 2009 נעשו כ- 10-12 חודשים לאחר הפסקת הפעילות בגיאורגיה באוגוסט 2008.
    • ב. ההכנסות מטמפלטון נרשמו על בסיס חשבוניות לחברת טמפלטון שמהם מובן שניתן ייעוץ ותיווך כלומר לכאורה שירות אמיתי שניתן לחברת טמפלטון בשנת 2009. לא ניתן להבין מהאסמכתאות שמדובר רק בהעברת כספים ושטמפלטון שימשה רק כאכסניה עבורם וכן לא ניתן לקשר את החשבוניות להכנסות או לכספים משנת 2008.
    • ג. לא ניתן כל גילוי לכך בדוחות הכספיים של חברת גל הירש בע”מ לשנת 2008 ו-2009.

 

שונות

  1. דפי הבנק של חשבונות הבנק הזרים, התבקשו מגל עוד בשלביה הראשונים של החקירה.
  2. לאור רגישות התיק, סירוב גל ושלטונות הבנק בשוייץ לתת את חשבונות הבנק, והציפיה להתנגדות מצד גל להמצאת חשבונות הבנק הזרים במסגרת צו, לאור סירובו בחקירה, הוחלט תחילה בטרם נקיטת הליך של חיוב הנחקרים (שגל אחד מהם) בצו להמצאת החשבונות הזרים שלהם, לסיים את החקירה של כל 7 החשודים בתיק, בחינת טענות ההגנה שלהם וסיכום התיק על מנת שנוכל להגיע למסקנה האם יש תשתית ראייתית בתיק כנגד מי מהחשודים.
  3. ולאחר שמיצינו את פעולות החקירה וכנגד מי שיש תשתית ראייתית, לבקש צו להמצאת חשבונות הבנק הזרים כדי להקל על המשך ההליכים בתיק ולחשוף את היקפה המלא של העבירה (יוסי לירן המציא את חשבונות הבנק שלו ועם חלק מהחשודים מתנהל משא ומתן על מנת להגיע להסכמות). כאמור ישנה תשתית ראייתית כנגד גל.
  4. מהכניסות הידועות לנו לחשבון הבנק של טמפלטון, הרי שמדובר בכניסות בסכומים גבוהים, במספר פעימות, שלא יהיה קשה לאתרם וכי לא מדובר בזמן עבודה ארוך.
  5. כמו כן, ניתוח דף אחד של מי שהיו מורשי החתימה או הנהנים בחשבון הבנק של טמפלטון לא אמור להיות מסובך.
  6. לו גל היה ממציא את חשבונות הבנק של טמפלטון לשנים 2008-2009 היה נחסך זמן חקירה רב. וגם היום אם יומצאו חשבונות הבנק הזרים, ניתוחם ייעשה בצורה מהירה ביותר, כך שייחסך גם זמן חקירה וגם זמן שיפוטי (במידה ונגיע לכך).
  7. האמור תקף גם לגבי דרייפר ודיר שאליהם עברו כספים שמקורם מטמפלטון.

 

 

 

 

[1] ר’ שורות 929 – 937 לחקירת גל הירש מיום 4.5.16. ר’ חקירת לירן מיום 11/9/17 שורות 24-29.

[2] ר’ סעיף 66 לטיוטת דוח גמר החקירה.

[3] ר’ חקירת גל הירש מיום 4.5.16 שורות 973 -999.

[4] ר’ סעיף 66 ה’ לטיוטת דוח גמר החקירה.

[5] ר’ סעיף 81 לטיוטת דוח גמר החקירה.

[6] ר’ שורות 377-387 לחקירת גל מיום 5.5.16.

[7] ר’ שורות 131 – 138 לחקירת חיים יוחאי מיום 22.5.16.

[8] ר’ שורות 989-999 לחקירת גל הירש מיום 4.5.16.

[9] ר’ שורות 1003- 1006 ושורות 1071 – 1074 לחקירת גל הירש מיום 4.5.16.

[10] ר’ שורות 989 – 999 לחקירת גל מיום 4.5.16.

[11] ר שורות 1079 – 1081 לחקירת גל מיום 4.5.16.

[12] ר שורות 333 – 340 לחקירת גל מיום 5.5.16.

[13] ר’ שורות 439 -445 לחקירת גל מיום 5.5.16 ושורות 1058 – 1070 לחקירת גל מיום 4.5.16. ר’ שורות 485 – 489 לחקירת גל מיום 5.5.16.

[14] ר’ שורות 1058 – 1070 לחקירת גל מיום 4.5.16.

[15] ר’ שורה 49 – 55 ושורות 62-63 ושורות 72-74 מהעימות בין גל לגור 25.6.17.

[16] ר’ שורות 1056 – 1057 לחקירת גל מיום 4.5.16.

[17] ר’ דוחות 2008 של גל, גל הירש בע”מ, ואביו ז”ל וכן הצהרת ההון של גל ליום 31.12.08.

[18] ר’ שורות 156 – 157 לחקירת חיים יוחאי מיום 22.5.16.

[19] ר’ שורות 94-96 לעימות בין גור לגל מיום 25.6.17.

[20] ר’ שורות 1021 – 1024 לחקירת גל מיום 4.5.16.

[21] ר’ סעיף 102 לטיוטת דוח גמר החקירה.

[22] ר’ סעיף 97 לטיוטת דוח גמר החקירה.

[23] ר’ הצהרת הון ליום 31.12.08 של גל, דו”ח חברת גל הירש בע”מ לשנת 2008 וכן לא סימן כי יש לו נכסים בחו”ל בסכום של 1,665,000 ₪.

[24] ר’ שורות 938 – 999 לחקירת גל הירש מיום 4.5.18.

[25] ר’ שורות 1023 – 1027 לחקירת גל הירש מיום 4.5.18.

[26] ר’ שורה 258 חקירת גל הירש מיום 5.5.18.

[27] ר’ שורות 519-520 לחקירת גל הירש מיום 5.5.16.

[28] ר’ סעיף 97 לטיוטת דוח גמר החקירה.

[29][29][29][29] ר’ כרטיס מספר 1503, הכנסות פטורות של גל הירש בע”מ לשנת 2009.

[30] ר’ סעיף 150 ד’ לבקשה לביטול צו 43 מטעם גל.

 

 

PDF

ניר מקלר חוקר מס הכנסה דוח סודי על גל הירש ועד מדינה יוסי לירן

 

קריאה נוספת

גל הירש 3: דליפת משרד המשפטים 3: חקירת גל הירש “דיפנסיב שילד” הפרקליטה חופית שרים כתבה שהראיות הפורנזיות הופקו באופן קלוש

 

גל הירש 2: עד המדינה גור פינקלשטיין בפרשת גל הירש מקבל חיזוק לטיהור שמו מרון לוינטל: זכה בלשון הרע נגד 2 עיתונאי זבל יוני הללי ואבי אשכנזי

 

גל הירש 1: אבי חימי סידר ללקוח שלו עו”ד גור פינקלשטיין עסקת שטינקר (עד מדינה) נגד גל הירש להעיד על הלבנות מיליוני דולרים בשוויץ ופנמה

Views: 129

2 Comments

  1. גל הירש כבר לא יהיה מפכ”ל המשטרה, עכשיו אני מניח שהם עובדים להוריד את המינוי החדש.

    אישית לא אהבתי את המינוי של גל הירש, בגלל הניהול הכושל שלו ממלחמת לבנון השנייה, ולכן טוב שלא יצא לפועל.

    הערת מערכת:
    אין לנו שום מוד על התפקוד המקצועי שלו.

  2. מיסמך לא חוקי
    לא מבוייל
    לא חתום
    מי התרשל והכניס אותו לתיק?

    הערת מערכת:
    אפילו מפלאוואן אתה כותב שטויות???

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *