EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

הילה טנא גלעד וליטל יבלונסקי (פרקליטות תפקידים מיוחדים) שילמו $1,180,000 להגנה מתביעות גברים גרושים בארה”ב נגד שופטים ישראלים (פשעים נגד אנושות)

הילה טנא גלעד לסבית אלימה שונאת גברים קלינית

בפרקליטות יש מחלקה לתפקידים בינלאומיים מיוחדים.  המחלקה הזו יועצת במשא ומתן בין מדינות, ובתביעות נגד מדינת ישראל בחו”ל.  המחלקה גם יועצת למוסד ולשב”כ.

המחלקה הזו מפוצצת בעובדות לסביות רעילות ופמינאציות.  רוב הזמן הן בכלל טסות לז’נבה לעשות אווענטות באו”ם שישראל היא מדינה פסאדו-דמוקרטית.

הלסביות האלימות של המחלקה הזו בראשות הילה טנא גלעד (זונת ביבים, מסניפה אדי PMS מהכוס של בת זוגתה) אחראיות לטיפול תביעות של האבות הגרושים בארה”ב נגד שופטי הפמינאציה הישראליים. גלפו להם כל מיני מזכרים פנימיים שהן הכינו.  עולה שעד שנת 2017 הן שילמו מעל מיליון דולר לעוה”ד ארנולד אנד פורטר כדי להתגונן מכל התביעות האלה, והיד נטויה….

ב 2017 העובדת ליטל יבלונסקי התבקשה להכין טבלה של כל התביעות שהגישו גברים גרושים בארה”ב נגד שופטים ישראלים ועובדות סוציאליות ישראליות בגין פשעים נגד האנושות.

בתמונות 2 הבוסיות שלה.  הראשונה הילה טנא גלעד, לסבית אלימה ורעילה.

הילה טנא גלעד לסבית אלימה שונאת גברים קלינית
הילה טנא גלעד לסבית אלימה שונאת גברים קלינית

 

 

גלית גרינברג הלטאה שמעבירה למשטרות בחול בקשות לעזרה משפטית בינלאומית
גלית גרינברג הלטאה שמעבירה למשטרות בחול בקשות לעזרה משפטית בינלאומית

 

מכתב רונן דוד לחשבת הנהלת בית המשפט אילנית ורנר לשלם הוצאות הגנה תביעות אבות גרושים בארהב 2017
מכתב רונן דוד לחשבת הנהלת בית המשפט אילנית ורנר לשלם הוצאות הגנה תביעות אבות גרושים בארהב 2017

 

טבלת עלויות ששילמה הנהלת בתי המשפט להגנה בארצות הברית לתביעות אבות גרושים נגד שופטי משפחה
טבלת עלויות ששילמה הנהלת בתי המשפט להגנה בארצות הברית לתביעות אבות גרושים נגד שופטי משפחה

 

הלסביות החמות של משרד המשפטים חמות במיוחד על יוני קפאח

 

מי שכתבה “הם חיים ביקום משל עצמם” על הגברים הגרושים זו הלסבית האלימה הילה טנא גלעד

הלסביות של משרד המשפטים דלוקות על יוני קפאח מרלין מזל הילה טנא גלעד וורד שפילמן
הלסביות של משרד המשפטים דלוקות על יוני קפאח מרלין מזל הילה טנא גלעד וורד שפילמן

 

ורד שפילמן סטוקרית מטרידה גברים בשביל לקבל בולבול
ורד שפילמן סטוקרית מטרידה גברים בשביל לקבל בולבול

 

ראו מזכר על פגישות עם משרד המשפטים האמריקאי – מתחננים שיסייעו להפסיק את התביעות 27/11/2016

 

משרד המשפטים המחלקה לתפקידים מיוחדים (משפט בינלאומי)
משרד המשפטים המחלקה לתפקידים מיוחדים (משפט בינלאומי)
27/11/2016

הנדון: עדכון בנושא תביעות “האבות הגרושים” בארצות הברית

  1.  בארצות הברית הוגשו עד עתה 12 תביעות של “אבות גרושים”. בתביעות אלו, התובעים מעלים טענות כנגד עובדי מדינה בעיקר בתחום דיני המשפחה, תחום הרווחה, ההוצאה לפועל, שופטים וארגונים נוספים שהיו מעורבים בתיקי הגירושין או המשמורת שלהם  וזאת כחלק מתפקידם. במסגרת התביעות, התובעים טוענים שהנתבעים ביצעו כלפיהם עוולות פליליות רבות ובין השאר הפרו את זכויות האדם שלהם, סחטו מהם כספים וכן כי החלטותיהם של הנתבעים הם חלק מתוכנית לפגוע בגברים בהליכי גירושים ולרושש אותם.

 

 

2.   מבין התביעות שהוגשו, שש תביעות טרם נסגרו:

א. בן-חיים נ’ אדרי – בן-חיים הגיש תביעה נגד דיינים בבית הדין הרבני בגין סנקציות שהטילו עליו כדי לתמרץ אותו לתת גט לאשתו. בן-חיים טוען שהרבנים התעלמו מההחלטות של בית המשפט בניו ג’רסי שקבע שבתו נחטפה על ידי אמה לישראל. כמו כן, הוא טוען שכתוצאה מסנקציות שהטיל עליו בית הדין הוא סבל מפגיעה כלכלית, פגיעה רגשית וכן שמשפחתו הוטרדה. הממשל בארה”ב הגיש SOI שבו נאמר שלכל הנתבעים יש חסינות בבתי המשפט בארצות הברית. בית המשפט דחה את התביעה ובן-חיים הגיש ערעור. כל כתבי הטענות בערעור הוגשו וכעת ממתינים לדיון בערעור.

 

ב. בן חיים נ’ אברהם – בן-חיים הגיש תביעה נגד שלושה שופטים, בינם שופט בית המשפט העליון חנן מלצר. בתביעה בן-חיים טוען שהשופטים ביצעו עינויים וטרור נגד גברים בשם פמיניזם רדיקלי, דבר שלטענתו מוביל מאות גברים בישראל להתאבד מידי שנה. כמו כן, הוא טוען שחלק ממעשיהם עולים כדי פשעים נגד האנושות. התביעה נדחתה בבית המשפט הפדרלי בניו-ג’רסי בעקבות לבקשתנו לדחייה על הסף. טרם הוגש ערעור.

 

ג. וייסקופף נ’ מרקוס – וייסקופף הגיש תביעה כנגד שופט, שלוש עובדות סוציאליות ופסיכיאטר. בתביעה נטען שהנתבעים מבצעים מעשי מרמה וקונספירציה אזרחית שהיא פשע שנאה. וייסקופף טוען שהנתבעים רימו אותו, זוממים להרוס את חייו, הפלו אותו, עינו אותו פיסית ורגשית והפרו את זכויות האדם הבסיסיות שלו. התיק הועבר לבית המשפט הפדרלי באילינוי (על פי בקשתנו) וכעת אנו ממתינים להכרעות בבקשה שלנו לדחות את התביעה על הסף ובבקשה להחזיר את התיק לבית משפט מדינתי.

 

 

ד. קולינס נ’ שוסטרמן – קולינס הגישה תביעה נגד שר הרווחה, שלושה שופטים, ראש עמותה, 2 ארגונים וכפר ילדים. התביעה נובעת מכך שבנותיה של קולינס הוצאו ממשמורתה על ידי שירותי הרווחה כתוצאה מהזנחה פושעת שלהן. קולינס טוענת שהנתבעים חטפו את בנותיה וכי שר הרווחה קבע מדיניות של חטיפת ילדים. כמו כן, לטענתה, הארגונים ממנים את החטיפות הללו. תביעתה נדחתה על ידי בית המשפט הפדרלי באוקלהומה והערעור על פסק דין זה תלוי ועומד.

 

ה. אליהו נ’ מדינת ישראל – אליהו תובע את מדינת ישראל, את הנהלת בתי המשפט ואת רשות האכיפה והגבייה. התביעה נובעת מפסיקה נגדו בבתי המשפט בישראל וצעדי האכיפה שננקטו נגדו, וכן כנגד אמו ואחותו, בתביעה שהגישה אשתו לשעבר. לפי אליהו, החלטתו של בית המשפט בישראל וצעדי האכיפה שננקטו בעקבותיה גרמו לו נזקים כלכליים. הפסיקה בישראל, לטענתו, נובעת ממדיניות מפלה נגד גברים אשר נועדה להעביר רכוש מגברים לנשים. הערעור נדחה בבית המשפט הפדרלי בקליפורניה לאור חסינות ישראל על פי ה-FSIA והעדר זכות עמידה של התובע. ערכאת הערעור אישרה את פסק הדין וכעת אנו מחכים להחלטה בבקשה ל-en banc review שהוגשה על ידי אליהו.

 

ו. ניומן נ’ הסוכנות היהודית – ניומן ואחרים, חלקם כאלו שהיו תובעים בתביעות אחרות של “האבות הגרושים”, תובעים את גב’ ציפי לבני (על מעשיה כשרת המשפטים), בכירים ברשות האכיפה והגבייה ורשמים בהוצאה לפועל אשר טיפלו בתיקים שלהם. בנוסף, התובעים תובעים מספר גופים נוספים כגון ויצו וגורמים שמגייסים תרומות או תורמים לגופים אלו. לטענת התובעים, רשות ההוצאה לפועל פועלת באופן פלילי בגביית המזונות כחלק ממזימה שמטרתה לסחוט את האבות הגרושים לטובתם האישית וכן במטרה להעביר את הכסף לשוק השחור. בנוסף, התובעים מתארים כיצד נרדפו ונגרמו להם נזקים כלכליים ונפשיים. על בסיס הטענות העובדתיות הללו, התובעים מציגים שמונה עילות תביעה שונות. תיק זה נמצא כרגע בערכאה הדיונית ויש להגיש בו את הבקשה לדחייה על הסף עד ה-20 בינואר 2017.

3.  לאור העלייה בהיקף התביעות, הצלחנו לקבל 20% הנחה מהעלות השעתית הרגילה של משרד ארנולד אנד פורטר. סך הכול, עד עכשיו, שולם סכום של כ-990,000$ עבור טיפול בתביעות “האבות הגרושים”, עלויות שחלקן מוטלות על כתפי המשרדים בהם עובדים הנתבעים.

4.  הטיפול בתיקים אלו איננו פשוט ודורש התמודדות עם כל תיק בנפרד. יש לכך שלוש סיבות מרכזיות:

  • א. למרות שנראה שמדובר בסדרה של תביעות הקשורות זו לזו, בפועל התובעים מתחלפים בין התיקים וכן בתביעות השונות יש נתבעים שונים. לפיכך, לא ניתן לעלות בתביעות אלו טענות מסוג של השתק פלוגתא או השתק עילה ויש צורך להגיש בקשות דחייה על הסף המותאמות לכל הליך בנפרד.
  • ב. ברוב המקרים, התובעים מייצגים את עצמם בתביעות אלו. תחת הכללים הפדרליים, בתי המשפט לא נוטים להטיל הוצאות וסנקציות על נתבעים המייצגים את עצמם.
  • ג. על פי בדיקה שנעשתה על ידי משרד עורכי הדין ארנולד אנד פורטר, אין כרגע דרך למנוע או לדחות על הסף ישירות את התביעות האלו. על מנת שניתן יהיה לדחות תביעות אלו על הסף ישירות, מבלי להזדקק לתהליך ארוך של בקשה לדחייה על הסף, יהיה צורך בשינוי החקיקה האמריקאית הרלבנטית.

 

 

 

5.  על מנת לנסות לאתר פתרון לבעיית התביעות של “האבות הגרושים”, התקיימה ביום ה-21.11.16 פגישה עם מחלקת המדינה בארצות הברית. מטרת הפגישה הייתה להסביר למחלקת המדינה את הבעייתיות של תביעות “האבות הגרושים” וכן לנסות לקדם פתרון לתביעות אלו וזאת מכיוון שכרגע אין פתרון משפטי יעיל שיכול לגרום להפסקת התביעות. בפגישה התברר שמחלקת המדינה איננה רואה את התביעות כבעיה משמעותית וזאת מכיוון שכל התביעות נדחות בעקבות בקשות לדחייה על הסף. עם זאת, מחלקת המדינה הייתה פתוחה לשמוע על אסטרטגיות ניהול הליך שיאפשרו דחייה מהירה יותר של התביעות.

6.  לסיכום, בעקבות הפגישה, על מנת לקדם פתרון יעיל ומהיר יותר לתביעות “האבות הגרושים” ההמלצה המקצועית שלנו כוללת שני היבטים:

א. לכתוב non-paper על הנושא שיסקור, בין השאר, את הבעייתיות של התביעות האלו ואת הדרכים האפשריות שבהן ניתן יהיה להתמודד עם התביעות.

ב. העלאת הנושא של תביעות אלו מול דרגים מקצועיים גבוהים יותר.

עם זאת, חשוב לציין, שיש לעשות את שני המהלכים האלו תוך כדי שמירה על ציפיות נמוכות והבנה שלפחות בזמן הנראה לעין נידרש להתמודד עם כל תיק ותיק לגופו של עניין.

בוורד:

מזכר נעמה ויינברג פגישות עם משרד המשפטים האמרקאי מתחננים להפסקת תביעות אבות גרושים 26-11-2016

 

PDF

מזכר נעמה ויינברג פגישות עם משרד המשפטים האמרקאי מתחננים להפסקת תביעות אבות גרושים 26-11-2016

עוד בהמת מגדר מהמחלקה של הפמינאציות הבינלאומיות של משרד המשפטים דינה דומיניץ.

דינה דומיניץ בהמת מגדר קלינית סוגדת לווגינה וניחוחות הכוס
דינה דומיניץ בהמת מגדר קלינית סוגדת לווגינה וניחוחות הכוס

ראו מזכר על תקציבי משרד המשפטים להתגונן מתביעות גברים גרושים בארה”ב

משרד המשפטים המחלקה לתפקידים מיוחדים (משפט בינלאומי)
משרד המשפטים המחלקה לתפקידים מיוחדים (משפט בינלאומי)

 

‏ד’
6/11/2017

סימוכין: ת- 79

 

לכבוד

ועדת הסקרים

משרד המשפטים

 

הנדון: הגדלת מסגרת תקציב לטובת תיקי “אבות גרושים”

 

  1. המחלקה לתפקידים מיוחדים (בין-לאומי) אמונה על הטיפול הכרוך בהליכים משפטיים בין-לאומיים נגד מדינת ישראל ונגד מי שפעלו מטעמה; על מתן יעוץ לנושאי משרה ולגורמים שונים בסוגיות הקשורות לנושא זה; וכן, על הקמת מערך התקשרויות עם עורכי דין בחו”ל ועם מומחים משפטיים בכדי לקבל ייעוץ משפטי ושירותים נוספים במדינות מפתח, ואף לאפשר התייצבות בפני בתי משפט בשם מדינת ישראל במידת הצורך.

 

2.  כידוע, החל משנת 2011 אנו עדים למגמה של הגשת תביעות אזרחיות בבתי משפט בארצות הברית נגד עובדי ציבור ונושאי משרה בישראל, על-ידי הורים אשר ניהלו הליכי גירושין ומשמורת בערכאות משפטיות בישראל. הגנת הנתבעים, עובדי המדינה, בערכאות המשפטיות בארצות הברית מתוכללת על-ידי צוות בין משרדי בהובלת משרד המשפטים (המחלקה לתפקידים מיוחדים בין-לאומי), ומתבצעת בארצות הברית באמצעות משרד עורכי הדין Porter & Arnold.

 

3.  נכון לעת הזו, בתי המשפט דחו על הסף את רוב התביעות המטופלות במחלקתנו: בן-חיים נ’ נאמן (ניו ג’רזי); וייסקופף נ’ נאמן (ויסקונסין); בן יששכר נ’ שקד (פנסילבניה); אליהו נ’ מדינת ישראל (קליפורניה) –הערעור שהוגש על ההחלטה נדחה; בן יששכר נ’ גרוניס ואח’ (פנסילבניה). בתביעה הרביעית שהוגשה בניו-יורק (וייסקופף נ’ הסוכנות היהודית), בית המשפט אישר את בקשת התובעים למחוק את תביעתם. ערעור שהוגש על אחת ההחלטות (בן-חיים נ’ נאמן) נדחה. בתיק יעקובסון נ’ גליק (קליפורניה), בית המשפט לתביעות קטנות מחק את התביעה; בן חיים נ’ אברהם (ניו-ג’רזי)- נראה שהתובע ויתר על זכות הערעור; קולינס נ’ שוסטרמן ואח’ (אוקלהומה) – הוגש ערעור על ההחלטה; בן יששכר נ’ ברק ארז ואח’ (פנסילבניה) ו- וייסקופף נ’ מרכוס ואח’ (אילינוי) – הערעור נדחה.

4.  שתי תביעות עדיין מתנהלות – ניומן נ’ הסוכנות היהודית (ניו יורק) והערעור בתיק בן חיים נ’ אדרי (ניו ג’רזי).

 

5.  בתיק וייסקופף נ’ מרכוס ואח’ התבקש במסגרת ת-62 סכום של $210,000   לטובת ניהול התיק. אך בקשה זו נדחתה נוכח התקציב אשר ניתן לתיק קולינס נ’ שוסטרמן בפרוטוקול 182/15. בפרוטוקול 108/16, אשר התייחס לתיק וייסקופף, הוועדה הנחתה את היחידה להפעיל את ההתקשרות עם המשרד אך דחתה את בקשת התקציב והנחתה את היחידה לבצע ניוד של יתרת התקציב מההזמנה בתיק קולינס בין התביעות האחרות הנוגעות לתיקי “אבות גרושים”:

יודגש כי ישנה תקרת יתרת תקציב של 115,000 דולר בהזמנה מספר 4500808011 ובנוסף לסכום של 170,000 דולר שאושר בפרוטוקול 182/15 לצורך הטיפול בתביעה דומה, על כן הוועדה מנחה את היחידה לפעול להחתמת משרד 5003136 על חוזה בנושא תביעה זו, והפעלתו במסגרת הסכם המסגרת מספר 4500808011 לפי שיקול דעתה. הוועדה מאשרת ליחידה לביצוע ניוד בין התביעות השונות ולפי שיקול דעתה ובכך שתעדן את הוועדה בכל ניוד כזה וללא חריגה ממסגרת התקציב.”

6.  לאחר מכן, התבקשה הפעלת אופציה להרחבה תקציבית בתיק קולינס בסך $35,000 אך זו נדחתה בפרוטוקול 10/17-1 בשל פריצת המסגרת התקציבית ביחס להליכים שבוצעו:

“תוך כדי בדיקת בקשת היחידה התברר לוועדה כי לא ניתן לממש את האופציה שנקבעה בפרוטוקול 182/15 במסגרת הרחבה לפי סע’ 3(4)(ב)(2) לתח”מ, משכך מנחה הוועדה את היחידה כפי שהנחתה בעבר, כי במידה ונדרשת מסגרת תקציבית נוספת לפעילות זו יש לפנות לוועדה בצירוף הסכומים הנדרשים וכל המידע הרלוונטי ולקבל את אישורה מראש.”

7.  בהתאם להוראות הוועדה מפרוטוקול 102/16 פתחה היחידה הזמנה נפרדת לתיק ניומן נ’ הסוכנות היהודית וכן כלל התיקים, בכללם אלו שעודם מתנהלים, שולמו מתוך ההזמנות הקיימות. אך תקציב זה כמעט ומוצה ונותר פער בצפי העלויות בתיקים הקיימים.

8.  בד בבד, מתנהל כידוע הליך מעין מכרזי נרחב בארה”ב. כזכור, בפרוטוקול 182/15 הנחתה הוועדה את המחלקה לפעול ליצירת התקשרות כללית עם משרד עו”ד בארה”ב. בעקבות ההנחיה התבצע בנובמבר 2016 וינואר 2017 סבב ראיונות בשיתוף משרד החוץ שכלל שישה-עשר משרדי עו”ד בארה”ב. במסגרת הליך זה זוהו מספר קטגוריות מקצועיות בהן יש ליצור התקשרויות, ביניהן תיקי “אבות גרושים”.

9.  בישיבה שנערכה בתאריך ה-25.10.17, בראשות חשב משרד המשפטים רונן דויד ובהשתתפות נציגי הלשכה המשפטית, החשבות והיחידה לרבות ד”ר רועי שיינדורף בדבר כלל ההתקשרויות בארה”ב הוחלט שבעבור משרדים מסוימים עימם יש נפח פעילות גבוה במיוחד יאושר סכום בחשב הכללי החורג מסכום התקרה שמתאפשרת כיום במסגרת התקנות.

10.  היות וההסדרה של נושא תיקי “אבות גרושים” תלויה בהסדרה כללית של כל נושא ההתקשרויות בארה”ב, אשר כרגע נמצא בתהליכי עבודה שונים הן ביחידה והן בחשבות, נבקש עתה תקציב מסוים לטובת המשך טיפול בתיקים הקיימים.

11. נוכח דחיית הבקשה בעניין וייסקופף בפרוטוקול 108/16 והאופציה בעניין קולינס בפרוטוקול 10/17-1, ישנו פער של כ-$205,000   בין הסכום שהתבקש וזה שניתן בפועל.

12.  אי לכך, ולאחר היוועצות עם החשבות, נבקש לאשר תקציב של $205,000 ואופציה בסך $45,000 אשר ישמש להמשך הטיפול בתיקים במצב הביניים עד להשלמת המכרז.

 

עם השלמת ההליכים תיסגר הזמנה זו ותיפתח הזמנה חדשה.

בברכה מרלין מזל

סגנית מנהל המחלקה

 

 

PDF

מכתב מרלן מזל הודפס עי טליה שיין על עלות עורכי דין להתגונן מתביעות גברים גרושים 6-11-2017

הטבלה של התביעות עד 2020 דלפה והרי היא לפניכם.  12/4/2024.

 

 

טבלת תביעות עובדי מדינה על ידי אבות גרושים הילה טנא גלעד -אוגוסט 2021

 

הטבלה של התביעות עד 2017 דלפה והרי היא לפניכם.  12/4/2024.

 

טבלת תביעות עובדי מדינה על ידי אבות גרושים -אוגוסט 2021

 

להלן הטבלה:  נכתב ע”י ליטל יבלונסקי

המחלקה לתפקידים מיוחדים (בין-לאומי)

המסמך מוגדר – פנימי –

מסמך רגיש לעיני המכותבים בלבד

טבלת תביעות עובדי מדינה על ידי אבות גרושים המטופלות במחלקה

 

ליטל יבלונסקי טבלת תביעות בארהב נגד עובדי מדינה על ידי אבות גרושים 2011 עד אוג 2017

 

 

בשנת 2019 כתבה הילה טנא גלעד שהפגנות ומאמרי ביקורת על שופטי משפחה אינם חוקיים ויש לעצור את המפגינים

 

שימו לב שכאשר ביבי חזר לשלטון אחרי 5 סבבי בחירות, פתאום כן נהיה מותר לעשות הפגנות, לכתוב מאמרים ארסיים, ואפילו לקרוא להפסקת שירות בצה”ל ובחיל האוויר…

 

                         State of Israel

Ministry of Justice

The Legal Counseling and Legislation Department (International Law)

 

מעודכן ספטמבר 2019

“Shaming Attacks” against Public Officials Working in the Sphere of Family Law

 

General

The issue of divorce proceedings, including child custody, has been subject to great tension in Israel in recent years, also effected by recent developments impacting this issue, some relating to the balance between the parents following separation and divorce.

The shaming attacks

Regrettably, and in the margins of the above phenomena, illegal actions were taken by several small groups of parents in Israel, who claim that the State “kidnaps” children for monetary gain and discriminates against men in divorce and custody proceedings.

These unlawful actions include personal threatening harassment, libel and vicious slander on social media sites on the internet but also physically – at private homes of public officials and children protection institutions. These are directly aimed against public officials in attempt to deter them from fulfilling their lawful obligations to protect childrensuch as social workers, judges, state attorneys representing the welfare authorities, police officers, high ranking officials in the Ministries of Labor and Social Affairs and Justice, and the Courts Administration, physiologists who serve as expert witnesses in court proceedings etc., as well as towards non-profit organizations who provide services to the social service authorities.

An inter-ministerial team was formed by the Director General of the Ministry of Justice, to deal with this severe phenomena and new procedures and tools were implemented successfully, in a multidisciplinary manner. For example, inter-ministerial work procedures were formed to remove libelous content from the social media sites; the State petitioned the courts for protection orders in suitable cases and submitted lawsuits that included tort claims for damages against the perpetrators.

Any illegal conduct is also handled by the law enforcement agencies, to the fullest extent of the criminal law. For instance, on the April 6, 2017, the State filed several indictments in this context against the key offenders.

According to the indictments, the defendants conspired to commit various criminal offences against Israeli officials. These include, among others, social workers, judges, police officers and prosecutors, who dealt with issues relating to the removal of children from their parent’s custody and child custody disputes.

These offenders were arrested in February 2017, and later charged with the following offences: violation of the right to privacy, sexual harassment, extortion by threat, forgery under aggravating circumstances, impersonation, insulting a public servant, defamation and more.

Note that the defendants remain in detention until the conclusion of the proceedings in their regard.

 

בוורד

מכתב רשמי של הילה טנא גלעד באנגלית שהפגנות נגד שופטי משפחה ומאמרי ביקורת אינם חוקיים 9-9-2019

PDF

מכתב רשמי של הילה טנא גלעד באנגלית שהפגנות נגד שופטי משפחה ומאמרי ביקורת אינם חוקיים 9-9-2019

ראו תכתובת במשרד המשפטים על התביעה שהגיש יוני קפאח

 

 

מכתב על התביעה של יוני קפאח נגד שופטים מנועה בר שליו לגיל לימון מרלין מזל יחיאל מרשק ודניאל פליקר
מכתב על התביעה של יוני קפאח נגד שופטים מנועה בר שליו לגיל לימון מרלין מזל יחיאל מרשק ודניאל פליקר

ראו אישור מטעם עמיר הרן ממשרד המשפטים לספק הגנה לשופטים ישראלים שנתבעו ע”י יוני קפאח בארה”ב

 

אישור עמיר הרן למרלין מזל על הגנה משפטית בתביעה בארהב של יוני קפאח נגד שופטי עליון יהורם שקד ודקלה קליין יונה

ראו גם כיצד מרגלים אחרי יוני קפאח במשרד המשפטים בגלל שהגיש תביעה

 

 

שחר סברדלוב מרלין מזל וורד שפילמן מרגלות אחרי יונתן קפאח באינטרנט

 

ראו מכתב של זונת המולאן רוז’ מרלין מזל לעורכי הדין ארנולד ופורטר על יוני קפאח

 

הזונה המטונפת מרלין מזל מנסה להסביר לעורכי הדין ששכרו בארה”ב להגן על השופטים הישראלים שנתבעו שיוני קפאח ממורמר רק בגלל שהשוטים דחו את הבקשות שלו בגלל שפה לא נקיה.  היא מלינה שפניותיו של יוני קפאח היו בניבול פה וחוסר נימוס כלפי השופטים הישראלים.

כאילו שמישהו אוכל את הלוקש הזה.  גם אם יוני קפאח היה כתוב “בכוד השופט 10 פעמים, עדיין השופט היה מזיין אותו רק בגלל שהוא גבר.

הצעה שלנו להחזיר את מרלין מזל לבתי הזונות בפינת מונפארנס, שם היא תוכל להביא יותר תועלת לאנושות, ויותר תועלת לנרתיק היבש שלה.

 

 

מכתב של הזונה מרלין מזל לעורכי הדין ארנולד ופורטר בו היא מטנפת על יוני קפאח כמו זונת מולאן רוז'
Views: 205

One Comment

  1. עדנה יאלופה
    מאיפה החומרים?
    מקורב שלי מהמוסד העביר לידיעתי שהוגדל הפרס על הראש שלך
    אנא שימרי על עצמך
    שלך קורא נילהב
    אמיר

    הערת מערכת:
    הכל התקבל בדואר רשום מ PALAWAN

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *