EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

מפעל התביעות של שקמה ברסלר: טלי גוטליב מגישה הודעת חסינות “בעלך אורי וינדמן צלצל לנוחבות בלילה ואמרו לו שזה רק שיעורי ספורט”

שקמה ברסלר וינדמן המסיתה הלאומית והמשבשת הלאומית

 

שקמה ברסלר, כוהנת המחאה נגד ביבי, זאת שקראה לשבש את המדינה, להפסיק לטוס ולהפסיק לשרת בצה”ל, וקראה למתנחלים “פלנגות” הגישה תביעת השתקה נגד טלי גוטליב ונתבעים אחרים. 4129-02-24 מחוזי לוד.

לטענתה של שקמה ברסלר ח”כ טלי גוטליב סיפרה על הקשרים של בעלה סוכן השב”כ אורי וינדמן עם יחיא סינוואר ובכירי חמאס בשבוע שלפני שמחת תורה אוק’ 2023, ושזה לשון הרע.

בניגוד לשקרי השופרים אורי וינדמן לא עובד בפעילויות מסכנות חיים.  הוא סה”כ ראש חטיבת המחקר של השב”כ ויושב במשרד ממוזג.

 

שקמה ברסלר וינדמן המסיתה הלאומית והמשבשת הלאומית
שקמה ברסלר וינדמן המסיתה הלאומית והמשבשת הלאומית

בלילה הארור וינדמן התקשר לסוכנים בעזה ואלה עבדו עליו שזה סתם אימוני ספורט

 

עכשיו תורה של טלי גוטליב לענות לבית המשפט.  2/4/2024.  כצפוי טלי גוטליב מודיעה שיש לה חסינות, ובמקום להסתפק בהודעה של שורה וחצי, גוללה מלוא הטנא מה שהיא חושבת על שקמה ברסלר.  זה די מדוייק ומשעשע. לקריאה בזמנכם החופשי.

מה שכן אנחנו יכולים לומר, שבעלה של שקמה ברסלר היה מבין אלה שהיה להם ערוצי תקשורת לבכירי החמאס, ואלה פשוט עבדו עליו, עשו לו הצגות כאילו הם רק רוצים עוד כסף ואישורי עבודה, והלשינו על חברים שלהם מהג’יהאד.

בלילה הארור של הזוועה, אורי וינדמן התקשר לאחד השטינקרים שלו בעזה, לבדוק אם ההתראות החמות הן רציניות, והסוכן רימה אותו ואמר לו שלא מתוכננת שום פשיטה וזה עוד סתם תרגול לחילוץ עצמות, ושיעורי ספורט בטבע.

אלא מאי? מדובר בסוכן כפול שעבד עליו. איזה בידור…..  ובגללו כל הצה”ליסטים, הבטחוניסטים והקונצפציונרים של שב”כ ואמ”ן  הלכו לישון שנת ישרים, ולא טרחו להעיר את ביבי. קטע לא?

צפו בשקמה נערת הפוסטר התורנית ומלכת השיבושים של ישראל פה מדברת על שיבושי רכבות חודש וחצי לפני הנוחבה.  17/8/2023.  איזה קוהרנטיות. איזה צלילות מחשבה. איזה דמוקרטית שהיא.  ממש להתמוגג. וכל זה כשבעלה הקוקסינל מלשין לה על מיקומים של חברי כנסת מהליכוד….

 

לדברי גוטליב מתוך הודעת החסינות:

 

“הניסיון להציג את שקמה ברסלר כאשה תמימה או כיפה אדומה המטיילת לה ביער לבד אשר אין לה חלק בחורבן המדינה הוא לא פחות מלעג לזיכרון ולאינטיליגנציה של כולנו, זאת לצד החוצפה לייחס לחברת הכנסת שקרים וזדון תחת היות דבריה אמת מובהקת המהווים הבעת דעה באשר להתנהלותה של שקמה ברסלר ושיתוף עם ישראל במידע רב חשיבות העומד בבסיס הפגיעה הקשה במדינה על ידי שקמה ברסלר עצמה.

אך לשם הדגשת עבודתה של חברת הכנסת במסגרת תפקידה ככזו, הרי שהחובה לפרסם את דבר הפגישה בין שקמה ברסלר לראש המוסד הייתה בבסיס עבודתה כחברת כנסת, שהרי פגישה זו התקיימה לנוכח חשש להתססה במוסד כנגד הממשלה, כך לפי המקור של חברת הכנסת טלי גוטליב.

חשש זה הוא חלק מתכנון ודפוס פעולה של שקמה ברסלר אשר הבטיחה כי רוה”מ בנימין נתניהו ימצא עצמו בין השאר בלי מודיעין.

חוסר תום ליבה של שקמה ברסלר בתעוזתה לייחס לחברת הכנסת טלי גוטליב שקרים, נלמד מעצם העובדה כי עת פרסמה חברת הכנסת טלי גוטליב כי שקמה ברסלר נפגשה עם ראש המוסד עוד באוקטובר 2023 לא הכחישה זאת ברסלר בשום דרך וחברת הכנסת הדגישה כי אי ההכחשה רק מחזק את מקור המידע המצוי בידי חברת הכנסת טלי גוטליב.

במסגרת תפקידה של חברת הכנסת טלי גוטליב היא קראה למעצרה של שקמה ברסלר כמו גם של אהוד ברק ונוספים אשר הסיתו והמרידו וביצעו תוך כך עבירות פליליות זאת עשתה חברת הכנסת במסגרת תפקידה וכפי חובתה לתפקידה.

ביום 07.10.23 פרצה שואת ישראל בידי מרצחי חמאס אשר נכנסו באין מפריע כ- 3,000 רוצחים סדיסטיים לשטחי מדינת ישראל וביצעו פרעות שהדעת לא סובלת רצחו, טבחו והתעללו בכאלף וארבע מאות קורבנות, וחטפו באכזריות 253 איש לשטחי התופת בעזה.

חברת הכנסת טלי גוטליב הביעה דעתה במסגרת תפקידה כי זוועת הזוועות הזו לא התרחשה עלינו בחלל ריק. קדמו לה מעשים נפשעים בידי שקמה ברסלר וחבריה כאמור, בכללם אהוד ברק, דן חלוץ, בוגי יעלון, משה רדמן, אירגון אחים לנשק ועוד אשר הנהיגו
מחאה ומר י אזרחי מתוך כוונה למוטט את ממשלת הימין, והכל על יסוד שקרים בוטים והפחדות אזרחי ישראל תוך שטיפת מוח והנדסת תודעה רבות תיחכום.

חברת הכנסת טלי גוטליב במסגרת תפקידה הביעה דעתה כי דם נרצחינו על ידיה של שקמה ברסלר והיא במעשיה והכל על יסוד הפצת שקרים בוטים והפחדות איומות הביאה להחלשת עוצמת העם ועוצמת צה”ל תוך עידוד וקריאת לסרבנות ואי ציות והכל לנגד
אויביי מדינת ישראל אשר חיכו לשעה הנכונה לזנב ולפגוע קשות באזרחי המדינה.

חברת הכנסת טלי גוטליב במסגרת תפקידה אף הביעה דעתה כי ברסלר הסתירה מהציבור את הקשר המשפחתי בינה לאיש מודיעין בכיר על כל ההשלכות החמורות הנוגעות לכך ומעזה בחוצפתה לטעון לפגיעה בביטחון המדינה בחשיפת הקשר המשפחתי האמור.

במסגרת תפקידה כחברת כנסת הזכירה ח”כ טלי גוטליב כי שקמה ברסלר הבטיחה וברסלר קיימה. הבטיחה כי בספטמבר לא יהיה צבא לא יהיה חיל אויר ולא יהיה מודיעין.

 

שקמה ברסלר, האשה המסוכנת הזו, המשסה, הממרידה אמרה בין השאר: על מתיישבי איו”ש: “רוצחים צעירים ואין גינוי מטעם הממשלה” . מיותר לציין כי אין דבר וחצי דבר מאחורי טענה שקרית זו.

 

עוד שיקרה והסיתה באומרה: “מיליציות רצחניות בשירות הממשלה”. את אנשי הימין כינתה “נאצים” והדגישה כי עם נאצים לא מדברים.

בערב יום הכיפורים צייצה שקמה ברסלר:  “באיומים קיומיים אנחנו מבינים דבר אחד או שניים. האיום הקיומי על ישראל הוא לא איראן חיזבאללה או חמאס. האיום היחיד על ישראל כיום הוא הניסיון לרסק את הדמוקרטיה ולנרמל כהניזם”..

 

בחודש מאי 2023: “תנוח דעתך רודן מאפיונר שאם תעשה את זה תישאר בלי צבא מילואים ואח”כ בלי אנשי קבע ותנוח דעתך בסוף מאי יגיע רגע האמת על ההדברות”.

ביום 6/9/2023 פרסמה התייחסותה ל- 1340 יוצאי הימ”מ:  “אנו יודעים בוודאות ממשלה שלא תציית לבגץ תמצא את עצמה יום למחרת בבוקר בלי צבא בלי שב”כ ובלי מוסד”.

עוד פרסמה :  .“ספויילר בספטמבר נתניהו יישאר בלי צבא כיאה לדיקטטור שסיים את דרכו הפוליטית”.

 

כאמור, שקמה ברסלר לצד אהוד ברק משה רדמן בוגי יעלון דן חלוץ אהוד אולמרט ועוד לשעברים למינהם הובילו את מדינת ישראל לאבדון תוך הינדוס תודעה ושטיפת מוח בהפחדות שקריות מפני הממשלה אשר נבחרה בבחירות דמוקרטיות, והכל כי שנאתם
לרוה”מ חזקה משנאתם לאירגוני טרור מרצחים.

 

אהוד אולמרט עם המרגל אסף שמואלביץ
אהוד אולמרט עם המרגל אסף שמואלביץ

 

אהוד אולמרט מפריע לטסים לחול בנתבג עם חולצת מושחתים הביתה 3-7-2023
העברייו אהוד אולמרט מפריע לטסים לחול בנתבג עם חולצת מושחתים הביתה 3-7-2023

 

לאורך כל השנה וחצי האחרונות נהנתה ברסלר מאיתרוג מדיר שינה ולא זומנה לא היא ולא אף אחד מהמוזכרים לעיל לחקירה או תשאול אף שביצעה עבירות של הסתה והמרדה וקריאה לאי ציות ואף על כך הביעה חברת הכנסת טלי גוטליב את דעתה.

עם פריצת המלחמה גזרה הממשלה וחברי הקואליציה על עצמם שתיקה בהתייחס לשאלות נוקבות ותהיות בדבר כשלון מחריד וקולוסלי של גורמי המודיעין בישראל וניתוק רוה”מ ממידע בדבר חשד לכיבוש שני קיבוצים ערב התופת.

אלא שאנשי המחאה, אנשי השמאל הראדיקלי הקיצוני, בכללם שקמה ברסלר, ממובילות המרי האזרחי ועידוד הסרבנות, שוב הרימו את ראשם המכוער תוך ניצול ציני ומחריד את כאב משפחות החטופים, והפכו את המאבק חוצה המפה הפוליטית למאבק הקורא לבחירות בשל אשמת הממשלה במחדל אירועי ה- 7.10.23 .

עת החל המאבק על יסוד טענות הזויות ושקריות בעליל, סירבה ח”כ טלי גוטליב לעמוד מנגד.

ח”כ טלי גוטליב הן בנאומיה במליאת הכנסת והן בראיונות בתקשורת בתפקידה כחברת כנסת והן ברשתות שונות המשמשות במה לקשר עם בוחריה ותומכיה ובמה להבעת דעותיה בהקשר למצב במדינת ישראל, אמרה כי בידה מידע המלמד על קשר בין שקמה ברסלר לאיש מודיעין עובר לאירועי תופת אוקטובר.

ח”כ טלי גוטליב תהתה ותוהה עד עתה מי מאתרג את שקמה ברסלר וחבריה. מי מעביר להם מידע על מיקום שרים וחכים. מי מאפשר להם הסתה פרועה ומסוכנת ועוד.

ח”כ טלי גוטליב שבה והביעה דעתה במסגרת תפקידה בכל במה כי וועדת חקירה לכשתקום תחקור אודות קשר בין ברסלר ללוחמי ימ”מ, לטייסים. כיצב השפיעה המחאה על כוחו של צה”ל ומוכנותו למלחמה.

עוד תבדוק הוועדה את נאמנות גורמי המודיעין השונים לממשלה, נסיבות הסתרת מידע, מידור ההמשלה ועוד.

עוד תבדוק הוועדה עד כמה הרצון להפיל את ממשלת הימין קידש הכל בבחינת התרת כל הרסנים תוך פגיעה קשה בנראותה של המדינה ובעוצמתה בעיני האויבים.

בוודאי תבדוק וועדת החקירה את תיקי הריגול אשר הוגשו בהקשרם כתבי אישום הן בבית המשפט המחוזי בתל אביב והן בבית המשפט המחוזי בבאר שבע והחוסים תחת צו איסור פירסום. הוועדה תרד לחקר ההסתרה מהציבור את מיהותם של האנשים אשר קיבלו לידיהם מידע מהמרגלים האמורים.

והדברים הם לשם המחשת פעולותיה כל העת של חברת הכנסת טלי גוטליב בעת מילוי תפקידה ולמען מילוי תפקידה על יסוד מקור חסוי אותו לא ניתן לחשוף ואין חברת הכנסת רשאית למסור עליו מידע.

בהתייחס לפרסום הנוגע לשיחות בין יחיא סינוואר לבעלה של שקמה ברסלר הרי ובעלה אינו תובע בתיק ולא בכדי, ולא נמסרה כל הכחשה ממנו ועל כן אין חברת הכנסת מוסרת דבר מעבר לכך וממילא עומדת לה חסינות מהותית.

לו הייתה חברת הכנסת טלי גוטליב מסירה את חסינותה הרי שהייתה מגישה הודעת צד ג’ הן לראש המוסד והן לבעלה של שקמה ברסלר אשר היו מחוייבים למתן תשובות המגובות בראיות וחשופים תוך כך לשאלונים וגילוי מסמכים, אלא שח”כ טלי גוטליב
אינה מסירה את חסינותה.

ואך לסיום אין חולק כי במסגרת המחאה והמרי האזרחי פניה ותמונותיה של חברת הכנסת טלי גוטליב היו חלק מהפגנות המרי לצידם אמירות פוגעניות ומסיתות עד מאד.

לצד חסינות חברת כנסת טלי גוטליב הרי ויש לה חסינות בלתי ניתנת להסרה על מקור המידע המובהק המצוי בידה ואשר על בסיסו היא נסמכת.

חברת הכנסת טלי גוטליב הינה נבחרת ציבור החוסה תחת חסינות מוחלטת ובכוונתה להמשיך לעבוד ולפעול למען עם ישראל ובטחון המדינה ולא תעמוד מנגד עוד נוכח הרס המדינה בידי שקמה ברסלר וחבריה.

שקמה ברסלר שמה לה למטרה לסתום פיות אזרחים על דרך הגשת תביעות דרקוניות ובתעוזתה מגישה תביעה אף נגד חברת כנסת והכל בניסיון חרפתי להתיש את אנשי הימין אותם כינתה נאצים.

בעוד מילים אלה נכתבות אנשי המחאה נגד הדמוקרטיה הישראלית, אנשי המרי שבו להצית את הרחובות ולעורר פילוג שנאה ושיסוי בעת מלחמה, כשהם שוב מעודדים שיח אלים וקריאה למרי אזרחי בעת מלחמה ובאופן שמביא להחלשת ישראל מול אוייביה ופוגעים אנושות בסיכוי להשיב את חטופינו לביתם.

אליבא חברת הכנסת גוטליב אנשי המרי האזרחי ובכללם שקמה ברסלר אחראים ישירים לתופת אוקטובר וכך חובתה של ח”כ טלי גוטליב לומר.

שקמה ברסלר הפכה להיות יקירת השמאל הראדיקלי תוך שנותנים במה לשקריה, להפחדתה מפני הממשלה ול תעמולה התבוסנית אותה היא משקפת במילותיה הפוגעניות.

אנשי המרי והמדון באסטרטגיה מתוכננת מוקפדת וממומנת נוקטים בהגשת תביעות מוגזמות ונעדרות בסיס על מנת לשלוח מסר סותם פיות לאזרחי הימין.

בקריאות לדמוקרטיה פועלת ברסלר למיטוט שלטון שנבחר על ידי רוב העם לתפארת הדמוקרטיה עת מטרתה הבזויה מקדשת כל אמצעי.

ואביא מפסיקת בג”צ עליו ככל הנטען שקמה ברסלר סומכת את ידיה. בבג”צ 11225/03 נקבע כהאי לישנא: “החסינות העניינית ניתנה לחברי הכנסת כדי להבטיח אינטרסים ציבוריים חיוניים. ראשית, חסינות זו חיונית כדי להבטיח את זכותם של האזרחים כולם לייצוג פוליטי מלא ואפקטיבי.. החסינות העניינית מגנה על זכותם של האזרחים כולם שדעותיהם והשקפותיהם תישמענה באמצעות נציגיהם הנבחרים במסגרות שונות של הדיון בכלל ובבית הנבחרים בפרט… במיוחד כאשר מדובר בדעות וברעיונות מרגיזים ומקוממים והיא דרושה במיוחד לנבחרי ציבור המבטאים דעות הנתפסות ככאלה בעיני רוב הציבור..”

ובכן, בדיוק לשם כך נועדה חסינותם של חברי הכנסת הקבועה בסעיף 1 לחוק החסינות.

עד כאן סוף ציטוט מטלי גוטליב.

בתמונה:  זוג הקוקסים שמייצג את שקמת הזוהמה ברסלר.

 

פלנגות הקוקסינלים של שקמה ברסלר - אוהד רוזן עידן סגר
פלנגות הקוקסינלים של שקמה ברסלר – אוהד רוזן עידן סגר

 

 

PDF

 

שקמה ברסלר נ טלי גוטליב הודעת חסינות פרלמנטרית 4129-02-24 2-4-2024

באתר העין השביעית ייצרו כותרת מכפישה “טלי לא עומדת מאחורי טענותיה”

 

איזה פוסטמה אחד בשם אורן פרסיקו שממומן ע”י הקרן החדשה לישראל ומחזיק אתר קונספירציות בשם הדיפ סטייט והחונטה, החליט להתנגח בטלי גוטליב עם כותרת מתסיסה שטלי גוטליב לא עומדת מאחורי עלילת הדם שהפיצה.

לשיטתו של אורן פרסיקו, בית המשפט הוא כמו דו קרב מימי הבינים שבו אביר עם חרב מזמין אביר אחר עם חרב להילחם בהתגוששות עם חרבות סיף, כדי להוכיח מי שצודק.  לשיטתו, אי קבלת הזמנה לדו קרב מלמדת על פחדנותו וחולשתן של זה המסרב לדו קרב.

אבל אנחנו לא בימי הביינים, וצד א’ לא חייב לקבל את ה”הזמנה” להתגוששות עם צד ב’ בזירה שמועדפת ע”י צד א’.

ההזמנה של שקמה ברסלר להתגושש בבית המשפט היא הזמנה לבזבז זמן יקר וכסף.  למה שטלי גוטליב תתבזבז מזמנה על יתושה עוקצנית שרק תגרום לה לאבד זמן יקר בבתי משפט?  הרי זה כמו שיתושה מזמינה את עצמה לעקוץ אותך.  למה שאתה תסכים שהיתושה תעקוץ אותך?

בעוד ששקמה ברסלר לא מוציאה שקל מכספה הפרטי והכל ממומן ע”י מממני המחאה הקפלניסטית, כולל האדרה המופרכת ששילמה, את טלי גוטליב לא מממן אף אחד.

חוץ מזה, הזירה להתגוששות “בתי המשפט” שבחרה ברסלר היא קרקס מכור לטובת ברסלר, כי כל שופט יודע שברסלר רוצה לשמר את הכוח של החונטה המשפטית וטלי גוטליב רוצה רפורמה בחונטה המשפטית.

אם יש לטלי גוטליב חסינות, מדוע שיתושת ביבים כמו ברסלר תטריד בכלל את גוטליב עם הזמנה מטופשת לדו קרב בתי המשפט?

 

 

אורן פרסיקו סוכן של הקרן החדשה לישראל לזיהום השיח הציבורי ושטיפת מוח נוחבתית
אורן פרסיקו סוכן של הקרן החדשה לישראל לזיהום השיח הציבורי ושטיפת מוח נוחבתית

 

פורסם ע”י אורן פרסיקו בהעין השביעית 7/4/2024

ח”כ גוטליב לא מוכנה לעמוד מאחורי עלילת הדם שהפיצה: מתחבאת מאחורי חסינותה הפרלמנטרית

פעילת המחאה שקמה ברסלר, שתבעה את גוטליב, לביהמ”ש: אני יודעת שגוטליב משקרת במצח נחושה, חוק החסינות לא נחקק על מנת לאפשר לחבר כנסת לפעול בניגוד לדין • בהודעה שהגישה גוטליב לביהמ”ש היא אינה מספקת ראיה כלשהי להאשמות שהפיצה

ברת-הכנסת טלי גוטליב מהליכוד טוענת כי בית-המשפט המחוזי אינו מוסמך להידרש לתביעת הדיבה שהגישה נגדה שקמה ברסלר, זאת לנוכח חסינותה האבסולוטית העומדת לה כחברת-כנסת. לדבריה, בהגשת התביעה נגד ברסלר מנסה להטיל עליה אימה ולהשתיקה.

ח”כ גוטליב חוזרת על עמדתה כי “אנשי המרי האזרחי ובכללם שקמה ברסלר אחראים ישירים לתופת אוקטובר” וטוענת כי דפוס הפעולה של ברסלר נועד להבטיח כי בשעת אמת לראש הממשלה בנימין נתניהו לא יהיה מודיעין על מזימות חמאס.

“דם נרצחינו על ידיה של שקמה ברסלר”, מוסיפה וקובעת ח”כ גוטליב, “והיא במעשיה והכל על יסוד הפצת שקרים בוטים והפחדות איומות הביאה להחלשת עוצמת העם ועוצמת צה”ל תוך עידוד וקריאת לסרבנות ואי ציוד והכל לנגד אויביי מדינת ישראל אשר חיכו לשעה הנכונה לזנב ולפגוע קשות באזרחי המדינה”.

ברסלר, ממובילות המחאה נגד ההפיכה המשטרית של ממשלת נתניהו, הגישה לפני כחודשיים תביעה בסך 2.6 מיליון שקלים נגד ח”כ גוטליב ומספר אזרחים שהדהדו את דבריה, דברים שברסלר הגדירה כ”אסופת שקרים בוטה, קונספירטיבית ומעוררת חלחלה” הכוללים “עלילת דם כנגד התובעת והאשמתה בבגידה במולדת, בקשר עם ארגון הטרור חמאס, ובאחריות לטבח הנורא שביצעו מחבליו ביום 7.10.2023”.

ן)

כמה ימים לפני מתקפת חמאס בחודש אוקטובר האחרון פרסמה ח”כ גוטליב בטוויטר כי “שמעה” שברסלר “נפגשה בפגישה אישית עם ראש המוסד” וכי “מישהו מיהר להוציא צו איסור פרסום על כך”, מכאן שהפגישה לא היתה “תמימה”. בעקבות הפרסום הכחיש המוסד את תוכנו והציוץ נמחק.

לאחר הטבח, ובעקבות ציוץ של ברסלר בדבר אחריות נתניהו לאירוע, פרסמה ח”כ גוטליב בטוויטר ובפייסבוק כך: “שקמה ברסלר תסתמי את הפה שלך! את מה שהבאת על עם ישראל עוד נשמע במסקנות וועדת החקירה. שתינו יודעות איזה חלק יש לך בזוועות שבאו על עם ישראל. תפסיקי להסית בעת מלחמה! כדאי שתעבדי על הסברים משכנעים על מעשייך וקשרייך עם גורמי ביון בישראל. רוב העם מתעב אותך ואת חברייך מחוללי השנאה. לא עוד”.

בחודש ינואר האחרון פרסמה ח”כ גוטליב צילום מסך של פרסום באתר הכפשות וקונספירציות בשם “עדנה קרנבל“, הטען כי האמריקאים יירטו שיחה בין יחיא סינוואר לבן-זוגה של ברסלר ימים ספורים לפני ה-7.10. ח”כ גוטליב הוסיפה וכתבה: “ראש המוסד זימן את ברסלר לפגישה. זוכרים שרשמתי כאן על פגישה בין ברסלר לראש המוסד? זוכרים שמשרד רוה”מ הוציא הכחשה לדבריי ואני הבהרתי שאני עומדת מאחורי דבריי? המקורות שלי ברזל!”. גוטליב לא ציינה אם היא עצמה המקור לפרסום ב”עדנה קרנבל”.

בהמשך אותו יום צייצה ח”כ גוטליב: “אף עיתונאי אמיץ לא מסוגל לבדוק למה היה מפגש בין שקמה ברסלר לבין ראש המוסד. פגישה עליה רשמתי עוד לפני תופת אוקטובר. עד כה ברסלר לא הכחישה. המוסד הכחיש וזה הספיק לעיתונאים הפחדנים.. אבל חמגשיות של שרה נתניהו, זה מספיק לברוכי קרא לפרסם ולטנף. אני ח”כ ואהיה מחוייבת תמיד לעם ולאמת!”.

באותו יום פירסם המוסד הודעה לפיה “מדובר במחזור של ידיעה שקרית. ראש המוסד לא נפגש, לא שוחח ולא זימן לפגישה את שקמה ברסלר מעולם. מדובר בפעם שנייה שבה חברת הכנסת גוטליב מפיצה שקרים משוללי כל יסוד”.

עוד הוסיפה ח”כ גוטליב באותו היום: “ולסיום סיומת. מישהו מוכן להסביר לי או לעצמו למה המוסד לא הכחיש שיחה בין יחיא סינואר רב המרצחים לבעלה של ברסלר? למה מכחישים רק את הפגישה בין ברסלר לראש המוסד? גם ההכחשה של ברסלר לא מתייחסת בשום אופן לפגישה או לשיחה. ‘כל הכבוד’ לעיתונאים הפחדנים והמתודרכים שלא מסוגלים לחקור ולתהות”.

ח”כ גוטליב חזרה על טענותיה בין היתר מעל בימת הכנסת, במכתב רשמי ששלחה ליו”ר הכנסת, בראיון לרדיו גלי-ישראל ובתוכנית “הפטריוטים” בערוץ 14.

לאחר שקיבלה ח”כ גוטליב התראה טרם הגשת תביעה, שיגרה מכתב “אזהרה” משלה לברסלר, ובו טענה בין היתר כי ברסלר “מחקה את פרסומיה הממרידים והפוגעים בביטחון המדינה עם פרוץ המלחמה, אך צילומי המסך נמצאים בידי רבים הדואגים לעתיד מדינת ישראל והחפצים בבדיקה מעמיקה בין הוגי ויוזמי המרי האזרחי על גבול הפיכה צבאית לאירועי תופת אוקטובר למען לא תבוא על ישראל תופת שכזו שנית חלילה”.

“שקמה ברסלר מוטב לך להיזהר”, הוסיפה ח”כ גוטליב בטוויטר, “טוב עשית כשברחת מהארץ עם פרוץ המלחמה. אמנם מחקת את כל ציוצייך המסיתים והממרידים אך הכל שמור. לפני שאת מדמיינת שאסיר חסינות קבלי מכתב אזהרה ממני. אמנם אירגוני המודיעין יחד עם התקשורת מגוננים עליך, אך עם ישראל לא טיפש. האמת סופה להתגלות. לא לעולם חוסן”.

ברסלר הצהירה בתביעתה כי “לא עזבה את גבולות הארץ, ודאי לא ‘ברחה’ ממנה, בסמוך לטבח יום 7.10. התובעת גם לא מחקה לאחר יום 7.10 פוסטים שכללו אזהרות מהשלכות ההרסניות של ההפיכה המשטרית ואי-ציות של הממשלה לבגי”ץ על מוכנות הצבא ומערך המילואים בפרט. יתרה מכך, התובעת מלכתחילה לא כתבה פוסטים אלו. הם נכתבו על ידי אנשי מחאת יוצאי מערך המ”מ (מבצעים מיוחדים) והסייבר מאגף המודיעין […] והתובעת סייעה בהפצתם, בדומה לאחרים”.

ברסלר דרשה מגוטליב פיצוי בסך 1.8 מיליון שקלים בגין 24 פרסומי לשון הרע, ובנוסף דרשה פיצוי בסך 250 אלף שקלים מסמדר שמואלי, 150 אלף שקלים ממני אסייג ועוד 100 אלף שקלים מפני סבג, יונתן יהב, ירוחם מירב ויצחק עמר (כל אחד בנפרד), בשל הדהוד והפצת דבריה של גוטליב, תוך תוספות שונות.

“דומה כי אין צורך להכביר במילים עד כמה יש בכלל הפרסומים השקריים והנוראיים של הנתבעים לעשות את התובעת מטרה לשנאה מצד הבריות; וכן להשפילה ולבזותה בשל מעשים והתנהגויות שייחסו לה (לשון המעטה)”, כתבה ברסלר בתביעה, שהגישה באמצעות עורכי-הדין עידן סגר ואוהד רוזן.

טלי גוטליב כותבת על טלי גוטליב

לפני ימים אחדים התקבל בתיק ההליך המשפטי מכתב מאת ח”כ גוטליב תחת הכותרת “הודעה על חסינות אבסולוטית העומדת לנתבעת 1 חברת הכנסת טלי גוטליב ואי וויתור על החסינות”, שבו היא מתייחסת לעצמה בגוף שלישי ומביעה את עמדתה. גוטליב, יש לציין, שהתפרסמה בעיקר כמי שמגנה על חשודים באונס, היא עורכת דין במקצועה.

לדברי ח”כ גוטליב, חסינותה היא חסינות מוחלטת על מידע שהגיע לידיה עקב מילוי תפקידה. לדבריה, “כל אמירותיה ודבריה בהתייחס לשקמה ברסלר נעשו במסגרת תפקידה כחברת כנסת ולמען תפקידה כחברת כנסת”. ח”כ גוטליב מוסיפה ומדגישה כי “חברת הכנסת טלי גוטליב רואה בשקמה ברסלר אשמה עיקרית בתופת אוקטובר 2023”.

“הגשת התביעה על אף החסינות הקיימת ואשר לא ניתן להסירה היא ניסיון חרפתי להטיל אימה על חבר כנסת ולהשתיקו”, טוענת ח”כ גוטליב.

לגופן של טענות התביעה משיבה ח”כ גוטליב כי “דבריה אמת מובהקת המהווים הבעת דעה באשר להתנהלותה של שקמה ברסלר ושיתוף עם ישראל במידע רב חשיבות העומד בבסיס הפגיעה הקשה במדינה על ידי שקמה ברסלר עצמה”.

אשר לטענה כי התקיימה שיחה בין סינוואר לבן-זוגה של ברסלר ימים אחדים לפני ה-7.10 כותבת חברת-הכנסת: “הרי ובעלה אינו תובע בתיק ולא בכדי, ולא נמסרה כל הכחשה ממנו ועל כן אין חברת הכנסת מוסרת דבר מעבר לכך וממילא עומדת לה חסינות מהותית”.

לדברי ח”כ גוטליב, היתה לה “חובה לפרסם את דבר הפגישה בין שקמה ברסלר לראש המוסד” כחלק מעבודתה כחברת כנסת. ח”כ גוטליב גורסת כי “פגישה זו התקיימה לנוכח חשש להתססה במוסד כנגד הממשלה” ומייחסת מידע זה ל”מקור חסוי אותו לא ניתן לחשוף” ושעליו יש “חסינות בלתי ניתנת להסרה”. לדבריה, החשש במוסד הוא “חלק מתכנון ודפוס פעולה של שקמה ברסלר אשר הבטיחה כי רוה”מ בנימין נתניהו ימצא עצמו בין השאר בלי מודיעין (יובהר בהמשך)”.

לפי ח”כ גוטליב, “שקמה ברסלר לצד אהוד ברק משה רדמן בוגי יעלון דן חלוץ אהוד אולמרט ועוד לשעברים למינהם הובילו את מדינת ישראל לאבדון תוך הינדוס תודעה ושטיפת מוח בהפחדות שקריות מפני הממשלה אשר נבחרה בבחירות דמוקרטיות, והכל כי שנאתם לרוה”מ חזקה משנאתם לאירגוני טרור מרצחים [כך, ללא סימני פיסוק, במקור, א”פ]”.

“ניצול ציני ומניפולטיבי של מוסד החסינות”

ברסלר טרם השיבה להודעת ח”כ גוטליב אולם בתביעתה התייחסה מראש לאפשרות שחברת-הכנסת תטען לחסינות.

“הדין אינו מעניק הגנה אוטומטית לחבר הכנסת, ועל הנתבע הנטל לשכנע את בית המשפט שעסקינן בפרסום המקיים בנסיבות המקרה את תנאיו של ס’ 1 לחוק החסינות”, טענה ברסלר בתביעתה.

ח”כ גוטליב הודיעה לביהמ”ש כי “אין זה מתפקידו של בית המשפט להחליט מהו היקף תפקידו של חבר כנסת” אולם ברסלר טענה בתביעתה כי “המיקום הגיאומטרי לבירור העניין הוא במסגרת טענות ההגנה של גוטליב, ובמענה של התובעת לטענות אלו”.

“חוק החסינות לא נחקק על מנת לאפשר לחבר הכנסת לפעול בניגוד לדין – ודאי שלא במכוון ובאופן חוזר ונשנה”, הוסיפה טענה ברסלר בתביעתה. “[…] לשון הרע שהפיצה גוטליב בעניין התובעת לא פורסמה באופן ספונטני או אגבי לעבודתה הפרלמנטרית, תוך גלישה מנאום פוליטי או מדיני שנשאה. קל להיווכח כי מדובר במסע צלב שיטתי ומתוכנן של חברת פרלמנט נגד אזרחית: שורה של פרסומים שקריים שפורסמו בזמנים שונים ובפלטפורמות שונות”.

“מעבר להטחת תיאוריות קונספירציה הזויות, בסימן ‘לכי תוכיחי שאין לך אחות’, שנדחו באחת על ידי משרד ראש הממשלה, המוסד והשב”כ, ובכל זאת גוטליב קראה לציבור ‘לתהות’ בהן; גוטליב כאמור הגדילה לעשות ופרסמה על גבי נייר מכתבים רשמי של הכנסת ‘עובדות’ נוספות אשר ניתן – גם בבירור פשוט – להיווכח בשקריותן.

“[…] התובעת יודעת שגוטליב משקרת במצח נחושה. יודעת שלא בכדי שלא הציגה ‘ראיה’ או ‘אסמכתא’ כלשהי לסיפורי המעשיות שהפיצה, ואפילו לא הייתה מוכנה לעמוד מאחוריהם בפה מלא כשנשאלה על כך. אך בהעדר הליך משפטי שבו ינוקה כליל שמה של התובעת, הציבור הרחב – שנחשף לדברי הבלע של
גוטליב – לא יוכל לדעת זאת. מצב בו חברת כנסת שהפיצה באופן מכוון שקרים בוטים נגד אזרחית, לכאורה בנושאים קרדינליים לביטחון המדינה, מסרבת לקיים עליהם דיון ומבקשת להסתתר מאחורי חסינותה – הוא בלתי נסבל. מדובר בניסיון לניצול ציני ומניפולטיבי של מוסד החסינות, שאל לבית המשפט הנכבד לתת לו יד”.

https://www.the7eye.org.il/515898

 

עדכון 30/4/2024 טלי גוטליב מגיבה לשופט רמי חיימוביץ שדרש אסמכתא מדוע אינה מגישה בקשה לכבודו

טלי גוטליב אומרת לשופט רמי חיימוביץ שהוא יכול ללכת להזדיין.  הוא עצמו אין לו סמכות עליה ושיפסיק להטריד אותה.

 

טלי גוטליב תגובה לשופט רמי חיימוביץ שהחסינות פוטרת אותה מהגשת כתב הגנה בתביעת שקמה ברסלר 30-4-2024

רמי חיימוביץ שופט המתבשם מניחוחות הווגינה הפלסטית של הקוקסינלית שני רופא

שימו לב:  בעלה של שקמה ברסלר “אורי” הוא סה”כ עובד מחלקת מחקר בשב”כ

 

 

 

חוות דעת מומחה שבכ אורי בתיק נפגעי טרור נגד הרשות הפלסטינית לחמאס יש אינטרס לקבל כסף 31-7-2022

 

בעלה של שקמה ברסלר “אורי מהשב”כ” הגיש חוו”ד מומחה בתיק הוצלפ נגד הרשות הפלסטינית: “אם לא ישלמו לחמאס יהיה חיכוך צבאי” ב 2022

 

Views: 1,478

One Comment

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *