EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

רני רהב 7 שירותי בולדוג סייבר התקפי: מציע ללקוחותיו שירותי רוגלות האזנות סתר והאקרים ב”דילבור” אנונימי

רני רהב אורגיות ורוגלות שילוב קטלני

מסכנה הילה רהב זוגתו של השמנדוזה רני רהב.  מאז שאיזה עדנה עשתה עליהם סדרת כתבות אקספוזה קומפלט עם תמונות המחשה, אף גבר מצוייד לא מוכן להעלות על יצועה של הילה רהב, והתוצאה שיבש לה בכוס וקשה לה לתפקד.

העסק “רני רהב תקשורת” נמצא בחקירות על הלבנת כספים, גם כי בחקירות משה חוגג התגלה שרני רהב היה שותף סמוי עם זכות לליטרת הבשר, וגם בגלל שהחקירה התרחבה להנפקה של מטבע עוקץ דיגיטלי במסווה של אישור “ממשלת” ראש מועצת השבטים של איי מרשאל.  מסתבר שרני רהב שלח את הבן שלו, רועי רהב, לאיי מארשל לדבר עם צ’יף השבטים המקומיים שיאשר להם לבצע הנפקת עוקץ של “ביטקוין” פיקטיבי מאיי מארשל.

הלקוחות בורחים והם בהיסטריה.  כל הלקוחות של רני רהב עסוקים עכשיו במחיקת כל הסמסים והמיילים שלהם, פירמוט מחשבים, והעלמת כל המיסמכולוגיה, שכן בכל עסקה ליח”צ, אחוזים נגזרים לטובת חברות קש, וכעת החרא צף.

 

רני רהב אורגיות ורוגלות שילוב קטלני
רני רהב אורגיות ורוגלות שילוב קטלני

 

רני והילה רהב מציעים שירותי ריגול, האקרים ודארק ווב ללקוחות

 

וזה לא הכל בממלכת רהב.  מה עומד מאחורי הודעת היח”צ העצמית של רני רהב שהוא נכנס לתחום חדש של רוגלות סייבר מסחריות, שהוא יציע את הרוגלות ללקוחות שלו, ושהוא יפקח על כך באופן אישי? אייס, 13/4/2024.

מדובר ברוגלות לכל דבר, בדיוק מהסוג שהמשטרה והסיגינט של המשטרה הפעילו על אזרחים, עיתונאים ויעדים להפללת ביבי במסווה של “האזנה לתקשורת בין מחשבים“.  מדובר בתוכנות של חברות ישראליות, NSO וסלברייט, שכולן פותחו ע”י יוצאי יחידת 8200 שעזבו את היחידה עם הידע הטכנולוגי, וביצעו עליה שיפורים. למשל היכולת להפוך טלפון למיקרופון שמשדר את כל מה שקורה בחדר של היעד (ה”מטורגט”).

יש גם חברות מסחריות שמציעות את אותן רוגלות, בהתאמה לשוק המסחרי, וגם הן פותחו ע”י בוגרי 8200 שלקחו מ 8200 את כלי הבסיס ועשו עליו שיפורים והתאמה לשוק החברות, עולם ה”קורפורייט”.

אלא שאלה אינם מפוקחים ע”י שופטים, ואינם עומדים בזרקור הביקורת הציבבורית.  הכל נעשה בשושו ואף אחד לא יודע מזה.  אפילו קורבנות ההאזנה המיקרופונית לא יודעים מזה.

רני רהב מציע רוגלות מסחריות עם “דילבור”

 

את הכלי הזה משווקים לחברות ענק לצרכי ריגול תעשייתי, באדרת של “איסוף מתונים”, “פילוח נתונים”, “בינה מלאכותית” וגם “שורה רחבה של יכולות כולל בניית אסטרטגיית הנפקה, ליווי גיוסים, וכל זאת כפלטפורמה יעילה עם עליונות מודיעינית שמבטיחה דילבור זריז ומדויק״.

דילבור זה  Delivery, כלומר למסור את הסחורה המבוקשת לצרכן.

שימו לב כיצד הוא משווק את השירותים החדשים:  “בין שירותי הסייבר שצפויים להינתן במסגרת זו – איתור גורמים המשמיצים את הלקוחות באופן אנונימי”…..  הארגון מפעיל זרוע מודיעין מבצעית אשר מתכננת ומבצעת פעולות כירורגיות מורכבות בארץ ובעולם לטובת השגת יתרונות אסטרטגיים משמעותיים עבור לקוחותיו. בין העובדים ב-IDY נמצאים יוצאי כוחות הביטחון וקהילת המודיעין, ופעילותו, כמו גם רשימת הלקוחות שלו (וביניהם מדינות, חברות בינלאומיות, חברות ציבוריות ואישי ציבור) נשמרים תחת מידור גבוה במיוחד”.

מי שחותם על הסכם כזה מהר מאוד ימצא עצמו בחדר חקירות על הפרת פרטיות, האזנת סתר, ותלונה כבר נפתחה ברשות להגנת הפרטיות.

קצת מוזר שרני רהב מציע איתור משמיצים כאשר הוא עצמו מפעיל עבור לקוחותיו פלוגה שלמה של “מגיבים פיקטיביים” שעושים לייק וכותבים תגובות חיוביות לכל כתבות הפרסומת של הלקוחות שלו, כשירות משלים”.

 

להלן הכתבה באתר אייס פורסם 13/4/2024

רני רהב נכנס לתחום הסייבר: “להביא את הבשורה לישראל”

 

קבוצת רהב תקשורת מכריזה על פתיחת מחלקה מיוחדת לסייבר הגנתי והתקפי תקשורתי בעולם העסקי בכלל וברשתות החברתיות בפרט. הקבוצה חתמה על הסכמי ייצוג בישראל עם שלוש חברות מובילות בתחום. היו”ר רן רהב: “נספק שירותים מתקדמים ברמה בינלאומית גלובלית, בשל הסודיות אטפל בנושא שירותי הסייבר באופן אישי”

קבוצת רהב תקשורת מרחיבה את שירותיה בעולם התקשורת והמדיה החברתית ופותחת בימים אלה מחלקה מיוחדת לסייבר הגנתי והתקפי תקשורתי בעולם העסקי בכלל וברשתות החברתיות בפרט.

במסגרת זו, חתמה על שלושה הסכמי ייצוג בישראל, הראשון עם חברת OTT העולמית, העוסקת בניהול מוניטין בזמן אמת בכל העולם בכלל ובתחום סייבר התקפי והגנתי בפרט, השני עם ארגון ITY המתמחה בניהול משברים מורכבים וסכסוכים עסקיים בפרופיל גבוה והשלישי עם חברת ARX המתמחה בהנגשת דאטה ואסטרטגיה לחברות ציבוריות.

OTT ורני

במסגרת שיתוף הפעולה עם OTT, לראשונה רהב תקשורת תטפל במשברים שלא בהכרח קשורים ללקוחותיה הקבועים ותספק שירות סייבר התקפי והגנתי תקשורתי לאנשים פרטיים, לחברות עסקיות, למדינות וממשלות ולמתמודדים בבחירות בארץ ובעולם, הורדת תכנים מכל מקור בעולם ושירותי שיווק אורגניים אגרסיביים לקהל הרחב.

רן רהב, יו”ר רהב תקשורת: “ההסכם עם OTT יאפשר לרהב תקשורת לתת שירותים מתקדמים ברמה בינלאומית גלובלית, על מנת לעמוד בסטנדרטים של המדיה העולמית 2024/2030. קבוצת רהב תקשורת תספק את השירות הן ללקוחות רהב תקשורת המעוניינים בכך והן ללקוחות הנתונים למשבר התקפי אישי או עסקי. כחברה הגדולה בישראל, מחובתנו להביא את החדשנות והבשורות האלה לישראל לטובת קהל לקוחותינו”.

עוד הוסיף רהב: “בשל הסודיות אטפל בנושא שירותי הסייבר בעצמי, באופן אישי, מול חברת OTT”.

ITY ורני

רהב תקשורת חתמה גם על הסכם ייצוג בישראל עם ITY המתמחה בניהול משברים מורכבים וסכסוכים עסקיים בפרופיל גבוה. הארגון מפעיל זרוע מודיעין מבצעית אשר מתכננת ומבצעת פעולות כירורגיות מורכבות בארץ ובעולם לטובת השגת יתרונות אסטרטגיים משמעותיים עבור לקוחותיו.

בין העובדים ב-IDY נמצאים יוצאי כוחות הביטחון וקהילת המודיעין, ופעילותו, כמו גם רשימת הלקוחות שלו (וביניהם מדינות, חברות בינלאומיות, חברות ציבוריות ואישי ציבור) נשמרים תחת מידור גבוה במיוחד.

ARX ורני

עוד מכריזה קבוצת רהב תקשורת על הרחבת הצעת הערך של תחום קשרי המשקיעים בקבוצה באמצעות שיתוף פעולה אסטרטגי עם הסניף הישראלי של חברת ARX. החברה תספק ללקוחות הציבוריים את שירותי הניטור, המיקוד, והטירגוט המתקדמים של חברת ARX.

רהב קשרי משקיעים, בניהולה של הדס פרידמן-זיק, תתאים פתרונות דאטה מתקדמים ללקוחותיה באמצעות הצעת הערך הייחודית המשולבת.

לקוחות החברה ייהנו מגישה חסרת-תקדים לניטור מתמיד של השיח על אודות החברה והמנייה בכל קבוצות המשקיעים בישראל, אתרי האינטרנט ובערוצים הרלוונטיים וייהנו מחשיפה נרחבת יותר בקבוצות אלה.

הלקוחות יחשפו לנתונים שעולים מהנרטיב בשוק ההון אודות פעילותם ויוכלו ליהנות משירותי טירגוט לקהלי יעד אסטרטגיים: מוסדיים ואלפי משקיעים פרטיים.

“אנחנו סבורים שהפתרונות והגישה הייחודית של ARX יסייעו ללקוחות שלנו לייצר דיאלוג חדש עם השוק”, מסר רן רהב, “וזאת במטרה להרחיב ולדייק את המדידה והיצירה של שיח עובדתי, אמין ושקוף מול המוסדיים והמשקיעים הפרטיים”.

“קבוצת רהב תקשורת הינה בית ללקוחות האיכותיים ביותר בישראל”, מסר רותם גנץ מנכ״ל ARX, “הסניף הישראלי שלנו מתגאה בכך שירחיב את שירותיו לקהל החברות הבורסאיות בישראל, ויספק נתונים מדידים ומיידיים לחברות בורסאיות שמתקשות בהבנת האתגרים ששוק ההון המודרני מציב בפניהם והגעה לקהלי היעד הרלוונטיים. דאטה ואסטרטגיה יסייעו בהבנת הנרטיב ששוק ההון מציב בפני החברות הציבוריות, תוך שימוש בכלים מתקדמים להעמקת הבנת פעילות הלקוח וטיובו”.

חברת ARX אשר הוקמה לפני מספר שנים בידי רותם גנץ ויהודה ליבלר, יזמים סדרתיים יוצאי יחידות 8200 ודובר צה”ל, מתמחה בהנגשת דאטה ואסטרטגיה ועובדת עם חברות הנסחרות בארצות הברית, בקנדה, בגרמניה. כעת, בעקבות שיתוף הפעולה עם רהב קשרי משקיעים, תרחיב את פעילותה לישראל.

https://www.ice.co.il/media/news/article/1004180

 

מי אלו רותם גנץ ויהודה ליבלר ומה זה ARX ולמה הם משתמשים ברני רהב?

 

ראו כתבת תדמית בכלכליסט מקבוצת ידיעות אחרונות שלא חתום עליה שום עיתונאי, והיא מופיעה כפרסום של “שירות Corporate” פורסם 21/2/2024

״שוק ההון הפך ל’זירת מטענים’ עבור חברות נסחרות״.
רני רהב סגידה לפורטרט עצמי של גוש חרא צף
רני רהב סגידה לפורטרט עצמי של גוש חרא צף

ראיון עם מייסדיי ARX שהפכה ל”מכונת הדאטה של החברות הציבוריות”

לאחר שירות ביחידת 8200 ודובר צה״ל ורצף הצלחות עסקיות משותפות, יהודה ליבלר (23) ורותם גנץ (26) משתפים לראשונה כיצד הם עוזרים לחברות הגדולות בעולם להתמודד עם אתגרי שוק ההון המודרני. ״שוק ההון היום הוא זירה של מודיעין יותר מאי פעם, אך השחקנים בתחום בדרך כלל משרתים גורמים אינטרסנטיים״

בשנים האחרונות, מצאו את עצמם יהודה ליבלר (23) ורותם גנץ (26) כאנשי סודם של מובילי חברות בורסאיות ברחבי העולם. לאחר שירות ביחידת 8200 ובדובר צה״ל, ומספר שנים אחרי שהחלו לפעול, הם משתפים לראשונה מעט משדה קרב הדאטה שהם מנהלים בעבור חברות הנסחרות במאות מיליוני דולרים.

 

רותם גנץ משווק שירותי ריגול תעשייתי ומקבל יחסי ציבור מרני רהב
רותם גנץ משווק שירותי ריגול תעשייתי ומקבל יחסי ציבור מרני רהב
יהודה ליבלר משווק שירותי ריגול מסחרי ומסתייע ברני רהב ליחסי ציבור
יהודה ליבלר משווק שירותי ריגול מסחרי ומסתייע ברני רהב ליחסי ציבור
״שמנו לב ששחקני הדאטה בשוק ההון בדרך כלל משרתים גורמים אינטרסנטיים״, מסביר גנץ, ״ובשבילנו, אנשים שראו ממרחק אפס מה ניתן להשיג כאשר מחברים מודיעין, דאטה וסייבר תודעתי, היה ברור שחייבים למצוא דרך לתעל את הידע הזה למען השחקנים הטובים של השוק – החברות עצמן, שעומדות בקו האש כמו מטרה נייחת״.
בשנים האחרונות, מצאו את עצמם יהודה ליבלר (23) ורותם גנץ (26) כאנשי סודם של מובילי חברות בורסאיות ברחבי העולם. לאחר שירות ביחידת 8200 ובדובר צה״ל, ומספר שנים אחרי שהחלו לפעול, הם משתפים לראשונה מעט משדה קרב הדאטה שהם מנהלים בעבור חברות הנסחרות במאות מיליוני דולרים.
״שמנו לב ששחקני הדאטה בשוק ההון בדרך כלל משרתים גורמים אינטרסנטיים״, מסביר גנץ, ״ובשבילנו, אנשים שראו ממרחק אפס מה ניתן להשיג כאשר מחברים מודיעין, דאטה וסייבר תודעתי, היה ברור שחייבים למצוא דרך לתעל את הידע הזה למען השחקנים הטובים של השוק – החברות עצמן, שעומדות בקו האש כמו מטרה נייחת״.
מה משך שני אנשי דאטה ומודיעין להתעסק דווקא בשוק ההון?
״שוק ההון היום הוא זירה של מודיעין יותר מאי פעם״, מסביר ליבלר ומוסיף עם חיוך “בכל מקום שיש כסף, תמצאו מי שינסה לקחת אותו, גם על חשבון מישהו אחר”. לדבריו, חברה שיצאה לשוק ההון משולה לספינה באוקיינוס, שבכל רגע נתון יכולה להאבד בים הסוער או אפילו להישדד על ידי פיראטיים שזה מקצועם.
“זיהינו שיש נחיתות אינפורמטיבית אדירה אצל חברות נסחרות שעיוורות למה שבאמת מתרחש מתחת לפני המים הפיננסיים, בעוד שהם מוקפים שחקנים מיומנים, עם ארסנל טכנולוגי, שמכירים כל ניואנס קטן בנתוני המסחר, סורקים דוחות כספיים באמצעות מנועי בינה מלאכותית, ופועלים עם מערכות מסחר אלגוריתמיות מפותחות. זיהינו פער אדיר בשוק, והעמדנו מערך טכנולוגי נרחב כדי להתגבר עליו״.
עדיין, מרבית היזמים בגילכם ועם הכישורים שלכם עושים דברים הרבה יותר ״סקסיים״, לא?
״לא חסרים יזמי סייבר עם סטארטאפים בשם לטיני״ מתלוצץ גנץ. ״אנחנו ראינו כאוטיקה של נתונים, והרבה מנכ״לים מבולבלים שעד לפני רגע היו גאוני פארמה, תכנה או נדל״ן, ודקה אחרי זה השוק תופס אותם כקורבנות כיוס קלים, והם לא יודעים אפילו איך להשיב מלחמה”.
גנץ, נזכר במקרה ספציפי שהיה אירוע מכונן בהחלטה על הקמת החברה ״זה היה רגע פיבוטלי עבורנו לראות חברה אחת ספציפית שפיתחה מכשיר רפואי פורץ דרך שמגובה בטכנולוגיה של עשרות שנים, עוברת מסע עינויים באמצעות דיסאינפורמציה על ידי קרן גידור, בלי שהחברה עצמה בכלל ידעה שמתקיים קמפיין. הם היו טרף קל ולא הצליחו לשקם את אמון הציבור בהם, בטח ובטח שלא להשיב אש, עד שהם פגשו בנו״.
אז איך אתם עוזרים לחברות שמגיעות אליכם?
״אנחנו מנגישים בעבור החברות קודם כל מידע – ׳הנה מה שהשוק חושב עליכם, הנה מה שקורה מתחת לאף שלכם׳, במיפוי סנטימנט מדויק, באיתור של רסיסי דיסאינפורמציה, וניתוח מגמות פיננסיות שמיוצרים דרך אגב על ידי משקיעי ריטייל ומוסדיים. על בסיס זה אנחנו מגבשים תורת הפעלה חדשה לחברה. זה מתבטא בשיטות הדיווח, במבנה ההון, ובדיאלוג מול המשקיעים, האנליסטיים והגורמים המעורבים השניוניים״, מסביר גנץ.
״מה שהיה כל כך מזעזע בשוק שפגשנו לפני כמה שנים היה כמות הספקים, כמות ההצעות הריקות מערך, והיקף הארכאיות בשירותים שחברות בורסאיות צורכות״, אומר ליבלר. ״הדבר הראשון והכי משמעותי שעשינו זה עצם הייבוא של תפיסות לכאורה טריוויאליות מעולמות הסייבר וניתוח הדאטה לחברות הבורסאיות, כמו למשל הצורך ב-Threat Intelligence”.
גנץ מסביר לדוגמא כי ״היום כל חברה שעובדת איתנו מבקשת מידע תומך החלטה לפני רישום למסחר, לפני גיוס PIPE, לפני תשקיף מדף, לפני הודעה משמעותית למשקיעים, וזה חד משמעית משפר את הביצועים ואת תגובת השוק אליהן. מעבר לזה, היום, על בסיס היכולות שבנינו והאמון שרכשנו, אנחנו גם מרכזים שורה רחבה של יכולות כולל בניית אסטרטגיית הנפקה, ליווי גיוסים, וכל זאת כפלטפורמה יעילה עם עליונות מודיעינית שמבטיחה דילבור זריז ומדויק״.
אתם מזהים צורך אמיתי? או שזה שוק שעדיין בחיתוליו 
״הצורך חולש על 100% מהחברות הבורסאיות, וגם על אלו השואפות להיות כאלה, גם אם טרם הבינו זאת״, מסביר גנץ. ״כשאני פוגש מנכ״ל אני אומר לו דבר פשוט – עד היום ניהלת כמות X של מוצרים. בין אם תרופות, בין אם מוצרי תכנה, בין אם פרויקטים בנדל״ן או כל דבר אחר. מהרגע שהתחלת להיסחר בבורסה יש לך מוצר אחד נוסף, והוא נייר הערך שלך. וכמו כל מוצר אחר, הוא חייב Product Management לכל דבר ועניין. אנחנו קוראים לזה דוקטרינת X+1, וכשיודעים להטמיע אותה, דברים אדירים קורים. חברות שאנחנו עובדים איתן והיו עלומות, מוצאות עצמן מחוזרות על ידי הבנקים הגדולים בעולם״.
לדברי ליבלר ״קצב הצמיחה שלנו אדיר, ומיום ליום אנו עדים לכך שחברות בורסאיות גדולות יותר ויותר מבקשות להעזר בנו בשביל לעשות אופטימיזציה למערכת היחסים שלהם עם שוק ההון. אם בהתחלה חשבנו שרק small caps (מניות הנסחרות בשווי נמוך) ירצו להעזר בנו עקב התנודתיות הגבוהה והפוטנציאל הגבוה למניפולציה על מחירי המניות שלהן, היום אנחנו מגיעות אלינו כבר חברות רבות שנסחרות בשווי של מיליארדים בבורסות הגדולות בעולם״.
כחברה שרוב לקוחותיה נסחרים מעבר לים, אתם מרגישים את ההשפעות של המלחמה?
״בסוף ההשפעות הן קודם כל אישיות. אני במילואים כבר מעל ל-120 ימים בצו 8, ויהודה היה כשלושה חודשים במילואים. קיבלנו תמיכה אדירה מהלקוחות שלנו, למעט אחת – מנכ״לית ישראלית שלא הייתה מרוצה מזה שאנחנו עם מדים״, גנץ משתף.
״התקופה לא הגיונית והרבה חברות נפגעו עסקית. בהיבט הזה, אנחנו מלאי הודייה לזה שלא גייסנו דולר אחד ממשקיעים, ושאנחנו רווחיים מהיום הראשון. אין ספק שהדברים היו יכולים להיראות אחרת אם היינו תלויים בגיוס סבב ממשקיעים תוך כדי שאנחנו תופסים משמרות מסביב לשעון במילואים״.
הנה כאן רני רהב עושה לאישה של מירב מיכאלי , ליאור שליין, טיפול בולדוגי.  לא הבנו מה הפואנטה.

 

 

Views: 768

3 Comments

  1. רני רהב עובד בעיקר להביא בולבולים שיפנקו את המנוש המשומש של אשתו.
    המנוש שלה אולי הכי משומש בישראל.
    אפשר בהחלט להשוות אותה לאותן בנות תל ברוך ….
    מגיע להרצות על נפגעי פגיעה מינית בזמן שהוא ואשתו פגעו ברבים.
    אבל השעון מתקתק ויומו של השמן המגעיל הזה מתקרב …

  2. לאור מה שתיארתם בכתבות קודמות על ההגנה שהזוג רהב מקבלים מהמוסד ומהשב”כ ולנוכח הכתבה המאוד מעניינת הזו, האם יכול להיות שבעצם רהב תקשורת עובדים עבור שירות ביון כלשהו?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *