EDNA LOGO 1
EDNA LOGO 1

שדולת הנשים מתנערת מעו”ד רותם אלוני דויודוב שאונסת את הלקוחות שלה – מקבלת בונוסים מהצד מהגברים

רותם אלוני דוידוב בהמת מגדר פמיניסטית שאונסת את הלקוחות שלה

שדולת הפמיניסטיות הסתכסכה עם אחת מבהמות המגדר הכי גועליות וארסיות שיש, עו”ד רותם אלוני דוידוב.  הרקע הוא היחס של רותם אלוני דוידוב ללקוחה שלה, רומי שוורץ, אחת המתלוננות על המנוח חיים ולדר.  מדובר במתלוננת שהתראיינה בפנים גלויות והודתה שבזמן אמת כן רצתה מגע מיני, ורק מאוחר יותר הבינה שזה היה ניצול ואונס.

רותם אלוני דויודוב סידרה לרומי שוורץ דמי סחיטה מחיים ולדר בסך 300,000 ש”ח בסיבוב הראשון של המו”מ עם וולדר, ובסיבוב השני כשרומי שוורץ רצתה הרבה יותר כסף, ואלוני דויודוב חשה שהבונוס שהובטח לה מהצד הולך להעלם, היא פתחה ג’ורה על רומי שוורץ.

כעת המציאו שדולת הווגינות המצאה חדשה “אונס שלישי” והן מאשימות את רותם אלוני דויודוב באונס שלישי של אותה בחורה מתלוננת באופן שבו היא החתימה אותה על “הסכם פשרה” לפיו קיבלה 300,000 ש”ח (מינוס 20% לרותם אלוני עצמה) וחתמה כי התלונה במשטרה היתה תלונת שווא והיא שיקרה, ובדרך בה ניספתה להחתים אותה על הגדלת הפיצוי כעבור כמה שנים.

כעבור כמה שנים רומי התחילה לברבר שוב שהיא רוצה לספר על חיים שהוא אנס, ואז הציע העו”ד של חיים ולדר עו”ד דובי ויינרוט לרותם אלוני דויודוב בונוס אישי תמורת שכנוע של רומי שוורץ שלא להתראיין לטלוויזיה ולפתוח את הפה, ותמורת זה לקבל סכום כסף נוסף.  הם קראו לזה “חידוש החוזה”.

רותם-אלוני-דוידוב כלבת מגדר שאונסת את הלקוחות שלה
רותם-אלוני-דוידוב כלבת מגדר שאונסת את הלקוחות שלה

ובכן מה אנו מבינים שקרה פה?  יש פה מתלוננת שבמשטרה לא האמינו לה כי מדבריה היה נראה כי היא חשקה בבולבול של חיים וולדר.  באת כוחה רותם אלוני דוידוב שהוצמדה לה מארגוני הפמיניסטיות שלחה מכתב איומים ודרשה 1,500,000 ש” “דמי שתיקה” שלא לעשות לו בושות.  היא הסתפקה ב 300,000 ש”ח מזה גזרה 20% והחתימה את ה”מתלוננת” רומי שוורץ שהיא מודה שהיא שקרנית והגישה תלונת שווא.  רומי שוורץ חתמה על זה.

עברו שנים ובא לרומי שוורץ עוד קצת כסף והיא איימה להפר את החוזה.  רותם אלוני דויודוב קיבלה הבטחה לבונוס אישי תמורת דמי סחיטה בפעם השניה.  כנראה העין של רומי שוורץ היתה גדולה מידי והשתיים הסתכסו על רקע כספי.  הענין הגיע לבוררות בשדולת הפמיניסטיות, והוחלט שהמתלוננת צודקת ושרותם אלוני דוידוב זקוקה לשיימינג, ויש להתנער ממנה.

בשדולת הנשים הוחלט להפסיק להזרים לרותם אלוני דויודוב לקוחות מין

הכתבת רויטל חובל כותבת במפורש כי “גם רותם אלוני דויודוב, בדומה לתוקפיה, התעלמה ממנה, זלזלה בצרכיה להכרה בפגיעה בה ובגדה באמונה. היא ניצלה את מעמדה, את המוניטין והאמון שהעניקו לה ארגונים פמיניסטיים (שמתבקש שיערכו כעת חשבון נפש)”.  הביטוי “מתבקש שיערכו כעת חשבון נפש” פירושו להפסיק להזרים לה תיקים של מתלוננות.  כעת רותם אלוני דויודוב תצטרך לקושש לקוחות בעצמה.

עורכות הדין של מתלוננות המין לא מאמינות להן….

עוד כותבת הכתבת רויטל חובל כי “ראיתי עשרות מקרים של עורכות דין שפעלו בניגוד לטובת הלקוחות שלהן, שהסתירו מהן מידע, ששפטו ולכלכו בפניהן ומאחורי הגב וכשקיבלו את כספן, נעלמו כלעומת שבאו”.  הכוונה היא שעורכות הדין האלה ידעו שהמתלוננת היא שקרנית ושמדובר בתלונת שווא בעשרות מקרים.  אותן עורכות דין לא הבינו מדוע למתלוננות יש תיאבון כל כך גדול והן רוצות יותר ממה שמציעים להם, כי בפועל לא באמת קרה משהו.  בעשרות מקרים המתלוננות פתחו תיאבון לכסף, וכשזה לא הסתדר פתחו ג’ורה על עורכות הדין שלהן.

חחח.  נשים אונסות נשים – אונס שלישי

המסקנה של הכתבת רויטל חובל היא שזהו אונס שלישי ע”י עורכות הדין של המתלוננות בעבירות מין, אבל האמת היא שמי שמייצגת נחשות צפע שקרניות, שלא תתפלא אם הנחשה תכיש גם אותה.  הנחשה לא מסוגלת שלא להכיש.

מעלליה של רותם אלוני דויודוב אצל גלעד הס

על רותם אלוני דויודוב קראו כאן:  התאבד אב גרוש אייל זיידנר בעלה לשעבר של עו”ד דליה שאול זיידנר שנקטה בניכור הורי, תלונות שווא ורוששה אותו במזונות על ילדים מנותקים ממנו,

עו”ד דליה שאול זיידנר שהתעללה בבעלה עד להתאבדותו תובעת 82 אנשים על 1.6 מיליון ש”ח בגלל שחשפו זהותה,

התאבדות אייל זיידנר נגרמה בגלל השופט יהורם שקד שגרם ניכור הורי ומזונות אסטרונומיים. עו”ד רון לוינטל בכתב הגנה שהכין לעו”ד נטע מרום לוינטל פותח את השושנה לדליה שאול זיידנר ורותם אלוני דוידוב,

רעות גלבלום סופגת מפלה בתביעת דליה שאול זיידנר נגד 83 גולשים- ניסיון סרק למנוע הגשת תיק המשפחה של יהורם שקד כראייה נגד דליה שאול זיידנר

לעד הס בתביעת ההשתקה הכי גדולה בארץ של דליה שאול זיידנר על 1.6 מיליון שח סוחט “התנצלות מאולצת” מנתבעים – פרוטוקול קדם משפט

 

כתבה של רויטל חובל (לשעבר כתבת משפט בהארץ) בהמקום הכי חם בגהנום (“הכוס”) 27/3/2022

אונס שלישי: אחרי הפוגעים והמשטרה, יש גם עורכות דין שבוגדות במתלוננות (רותם אלוני דוידוב)

הסיפור של עו”ד רותם אלוני, שייצגה מתלוננת נגד חיים ולדר וגרמה לה לחתום על הסכם פשרה דרקוני, אינו יוצא דופן. רשימת הנפגעות מעורכות דינן, ביניהן כאלה שיודעות לדבר פמיניסטית שוטפת – הולכת ומתארכת

עצת הזהב שלי לכל מתלוננת מאז ומתמיד הייתה אחת: עורכת דין טובה. עורכת דין ולא עורך דין, כי סביר להניח שהיא מבינה מה עבר על הנפגעת. נשים מבינות נשים בלי לומר הרבה, הן יודעות, כמו שאף גבר לא יוכל, מה זה אומר להתהלך כאישה בעולם.

גם ב-2022, התגובות לעצת הזהב שלי מלאות בפליאה. הרי מתלוננת היא לא חשודה, היא לא עשתה כלום ו”הוא זה שצריך לקחת עורך דין”, אומרות המתלוננות בלהט של רוח קרב אופטימית ולמרבה הצער גם נאיבית. לרוב הן מבינות מאוחר מדי שהיו צריכות להתחמש בעורכת דין, כשהן כבר חבולות, מצולקות, מותשות, מיואשות ודלות במשאבים כלכליים או נפשיים.

דווקא אז, כשהן שואלות אותי למי לפנות, אני נאלמת דום: רשימת הנפגעות מעורכות דינן, ביניהן כאלה שיודעות לדבר פמיניסטית שוטפת, ושהייתן מצפות שיראו בנפגעות יותר מעוד לקוחה – הולכת ומתארכת.

רותם אלוני דוידוב בהמת מגדר פמיניסטית שאונסת את הלקוחות שלה
רותם אלוני דוידוב בהמת מגדר פמיניסטית שאונסת את הלקוחות שלה

רומי שוורץ חתמה שהיא הגישה תלונת שווא

לא הייתי כותבת את הטקסט הזה אלמלא סיפורה של רומי שוורץ, שבמשך כמעט שעתיים סיפרה בפנים גלויות לענת גורן ב”המקור” על האונס שעברה, תחילה על ידי אביה, ובהמשך על ידי חיים ולדר.

לבסוף תיארה את הבגידה והפגיעה שחוותה מצד עורכת דינה רותם אלוני, שהפצירה בה והביאה אותה לחתום על הסכם “פשרה” קיצוני ודרקוני ושחורג מהמקובל גם בתעשיית הבשר המפוקפקת הזאת. ההסכם קבע ששוורץ תקבל מאות אלפי שקלים בתמורה לתצהיר שקרי שאומר שלא היה כלום ושהיא העלילה על ולדר עלילת שווא כשהתלוננה במשטרה שאנס אותה.

אלוני דוידוב אמרה למתלוננת “את תצאי קירחת מכל הכיוונים”

מטבע הדברים, הפשעים של ולדר, שנחשב במגזר החרדי ל”אלוהים”, הם שתפסו את הלב, וההפקרות של המשטרה שסגרה את התיק כלאחר יד היא שהטרידה את המנוחה. מעשיה של אלוני הם לכאורה משניים, אבל הם כל כך לא. “לאורך הדרך אנשים בכל מיני בעלי מקצוע ובעלי סמכות, משרתים לפעמים את האינטרסים שלהם ולא של הנפגעת”, הסבירה שוורץ בראיון עמה. “אנשים שהיו אמורים דווקא להגן עליי, לשמור עליי, להיות שם בשבילי, הם אלה שפגעו בי ואחת מהן זאת רותם”.

שוורץ תיארה בכתבה כיצד הגיעה לאלוני שבורה ומיואשת אחרי שתלונתה במשטרה נגנזה, לאחר שהחוקרים לא השתכנעו שהיא באמת לא רצתה והתנגדה. ניסיונה לנהל חקירה עצמאית ולאתר נפגעות נוספות נכשל והיא הבינה שהדרך היחידה להשיג צדק תעבור בתביעת פיצויים.

רומי שוורץ חשקה בבולבול של חיים וולדר ואחכ קיבלה ממנו 300000 שח
רומי שוורץ חשקה בבולבול של חיים וולדר ואחכ קיבלה ממנו 300000 שח

במחברותיה ציינה את מטרותיה: פרישה מתפקידיו הציבוריים שאפשרו לו לנצל את מעמדו ולפגוע בקטינים ובקטינות, התנצלות וחרטה. הפיצוי הכספי בעיניה היה משני וצדדי. אלוני מיהרה לנסח מכתב דרישה לפיצוי כספי על סך מיליון וחצי שקל, וגנזה את דרישותיה האחרות. במשא ומתן שניהלה עבורה הסכום התכווץ ל- 300 אלף שקל. לפי ההסכם, היא מתחייבת שלא לומר מילה רעה אחת על ולדר מאז ועד עולם, היא וצאצאיה, להכחיש כל פגיעה בה וכל הפרה של סעיף תעלה לה במאות אלפי שקלים.

שוורץ מספרת שהתנגדה והתקוממה נגד ההסכם שנעדרה ממנו הודאה ולקיחת אחריות מצדו של ולדר, שאינו מונע פגיעה באחרות ושהפיצוי הכספי המוצע בו לא יאפשר לה להעניק קורת גג לילדיה. לדבריה, אלוני ביטלה אותה והסבירה לה שהיא מגזימה: “אלה סתם מילים מכובסות, אין לזה שום משמעות. אף אחד לא יראה את זה בחיים, קחי את הכסף, שכחי מזה ותבני חיים… את לא יכולה לתקן את העולם”. ובמלים אחרות, “את לא מבינה כלום, אני כן, ומוטב לך לזרוק את העקרונות שלך לפח, לקחת את הכסף ולשתוק, לטובת שתינו”. 

ערב חג הפסח, מתארת שוורץ, כשהיא במרתון לסיים את הניקיונות בזמן, הגיעה אליה אלוני לביתה לשכנע אותה שהזמן דוחק וכדאי לה לחתום על ההסכם ע-כ-ש-י-ו. לדבריה, אלוני הגיעה לביתה בבהילות והזהירה שהדד ליין פוקע וחששה שתישאר “קירחת מכל הכיוונים”. אלוני תפסה אותה מותשת וחלשה. לגרסתה של אלוני, היא הגיעה לביתה לבקשתה של שוורץ ובכלל עשתה לה ג’סטה. “רציתי לתת לה את חג האביב עם התחלה חדשה”, הסבירה בהיתממות. הרי לרומי הייתה בחירה חופשית.

בראיון ל”המקור” סיפרה שוורץ שאלוני אף עצרה אותה מלפנות לחוות דעת נוספת לגבי ההסכם. גם אחרי שחתמה, אלוני לא נתנה לה העתק ממנו. כעבור שנים, כשאנשיו של ולדר יחששו שהיא מפרה את ההסכם וינסו לדחוף לה כסף נוסף, העיקר שתמשיך בשתיקתה, אלוני שוב תתחמק מלמסור לשוורץ העתק ממנו, ותציב לה תנאים לקבלו. היא תפנה אליה שוב ושוב כדי לשכנע אותה לקבל מולדר עוד כספים, מהם אמורה הייתה היא עצמה לקבל נתח של 20 אחוזים, “כדי לסדר לך את החיים, לא לו” והרי מדובר ב”כסף על העץ”. כשנדחקה לפינה בראיון הודתה אלוני כי הוצע לה כסף כדי לשכנע את שוורץ לחתום על ההסכם המתוקן, אך לדבריה היא דחתה את ההצעה.

רותם אלוני דויודוב לא היחידה – עשרות עורכות דין חוגגות על הכסף

כמו שבילדותה היתה טרף קל בידי אביה ובהמשך רומתה על ידי ולדר שאמור היה לטפל בה, נראה שגם רותם אלוני דויודוב ראתה בשוורץ אישה חסרת אמצעים שקל לנצל את חולשתה.

 

 

רעות גלבלום ציידת גברים פטריאכלים בשם חילול כבוד הוגינה
רעות גלבלום ציידת גברים פטריאכלים בשם חילול כבוד הוגינה

במקום לשמור עליה ולהגן עליה, להסביר לה את זכויותיה ואת מגבלות הצדק, גם אלוני, בדומה לתוקפיה, התעלמה ממנה, זלזלה בצרכיה להכרה בפגיעה בה ובגדה באמונה. היא ניצלה את מעמדה, את המוניטין והאמון שהעניקו לה ארגונים פמיניסטיים (שמתבקש שיערכו כעת חשבון נפש), את פערי הידע ביניהן ואת בורותה של שוורץ באשר לאפשרויות שעומדות בפניה והזכויות שלה. אם אלוני הייתה לוחמת צדק פמיניסטית כפי שהיא מציגה את עצמה, היא לא היתה מביאה את שוורץ לוותר על עקרונותיה ודואגת להשתיק אותה בעבור כסף שמעולם לא רצתה. ולראיה, שוורץ מספרת לגורן שמעולם לא השתמשה בו והיא מוכנה לוותר עליו גם היום.

לצערי זאת לא הפעם הראשונה שאני שומעת על התנהלות כזאת מצד רותם אלוני. ולצערי אלוני היא לא היחידה. ראיתי עשרות מקרים של עורכות דין שפעלו בניגוד לטובת הלקוחות שלהן, שהסתירו מהן מידע, ששפטו ולכלכו בפניהן ומאחורי הגב וכשקיבלו את כספן, נעלמו כלעומת שבאו.

אקטיביסטיות פמיניסטיות כבר יצאו בעבר נגד התופעה המכונה “אונס שני”, שמתארת את הדרך הקשה שעוברת מתלוננת בדרכה להתלונן על אונס ולהשיג צדק במערכת המשפט. באונס השני משתתפים המשטרה, בית המשפט, ולעתים גם התקשורת והציבור עצמו.

באונס השלישי משתתפות עורכות הדין. זה מעיק וכואב להודות בזה, אבל הגיע הזמן לדבר על זה.

https://www.ha-makom.co.il/post-revital-velder-aloni-shcwarts/

Views: 53

One Comment

  1. היא השתיקה ומכרה גם את משפט האונס שלי והרסה לי את החיים
    ואין מה לעשות עם זה שהיא הרסה לי את החיים במשך שנים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *